Eli onko kellään kokemusta tästä hommasta tai että onko siinä mitään sen ihmeellisempää tai tärkeää huomioon otettavaa? Autona siis w210 -00 farkku ja tällä hetkellä tuntuu kuin iskareita ei olisi ollenkaan Öljyä olen joutunut hieman lisäämään mutta mitään suurta vuotoa ei näy putkissakaan. Edellisen omistajan toimesta iskareihin vaihdettu tiivisteet mutta luultavimmin alkaa nuo iskarit olemaan tiensä päässä?
Mercedes-Benz C220 elegance -93 (EX)
W210 220cdi -00
" The best or nothing "
PAinepallot vaikuttaa myös siihet että perä alkaa pomppumaan.. Niissä se vika yleensä on. Osaiskohan joku sanua pystyykö pallon kunnon testaamaan kun sen irrottaa?
ps. jos irrottaa pallon niin jätä se rengas ilmaan, silloin tulee vähemmän nestettä pihalle..
Pallon voi testata paikallaan eli pääty banjo pultti pois ja työnnät sinne langan,pitkän meisselin eli jos se on ehjä niin se menee muutaman sentin reiästä kun stoppaa ja jos pallon kalvo rikki ja se on pohjassa menee se yli viisi senttiä kevyesti..vertaa keskenään...voin antaa sulle ihan tarkat mitat sen tapin uppoamiseen jos tarttet.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor