>Jep. koitettu on ja useemman kerran. Aakkoseen ei ole saatavilla >suomenkielistä kirjaa, eikä edes englanniksi. Ainoastaan saksaksi. Ne >airbägit ei ole missään yhteydessä oviverhoiluun, vaan ne on ihan erillinen >rasia oven sisällä. Toki verhoilussa on luukku joka avautuu kolaritilanteessa, >joten sitä ei parane mennä tukkimaan. Eipä taida verhoilun irroittamisessa
>olla mitään varsinaisia "älä tee näin" juttuja, tietty niitä muovikiinnikkeitä >kannattaa käsitellä varoen.
>
Kuulostaa hyvältä. Ei siis muutakuin veholle ostamaan kaikki mahdolliset muovinippelit valmiiksi ovipahvien irroittamista varten. Varmaan fiksuinta samantien vaihtaa kaikki kiinnikkeet, jos ne nyt on yleensä vaihdettavissa.
>Kaapelointi on helppo juttu. Akkuhan on apumiehen jalkojen alla ja auton >lattiassa on sellaiset muovilla suojatut "johtokourut" auton omia johdotuksia >varten. Akkukotelosta tunget piuhat keskikonsolin alle ja siitä lähdet >seuraamaan johtokouruja auton takaosaa kohti. kourut kulkee auton sivuilla >pituussuunnassa ja etupenkkien alla sivusuunnassa. Irroita penkit niin >pääset repimään koko lattiaverhoilun huitsin kuikkaan. Raaempi tapa on vain >tunkea hohdot suoraan verhoilun ja pellin välistä. Lattiaverhoilu katkeaa >etupenkkien alla joten se helpottaa operaatiota huomattavasti.
Huomasin juuri samat "kourut" tänään kun availin vararenkan koteloa. Alkaa pikkuhiljaa jo suurin epätoivo asennuksien onnistumisesta hävitä
>Ainiin... Voin lämpimästi suositella että samalla kertaa vuoraat kaikki paljaat >peltipinnat 3 mm bitumimatolla , ajomelu vähenee tosi paljon. Mulla meni >bitumia semmonen 3,5m2. lisäpainoa tästä tulee n. 30 kg.
Tästäkin piti kysyä, mutta ehdit jo vastata. Olet siten lisäillyt bitumia niin oviin kuin muihinkin kohtiin ? Vai pelkästään kabiinin pohjaan?
Kiitokset vastauksista, nyt täytyy hieman purkaa autoa ja katsoa onko sitä oppinut mitään. Sitten taas tarjolla tiukkoja kysymyksiä lisää
/Toni