270cdi vm.2002
270cdi vm.2002
Vaihdettiin pistoke laatikkoon koska oli vuotanut öljyä ja heitti vapaalle kiihdytyksessä.Toimi taas kun sammutti moottorin ja käynnisti uudelleen.Sellainen vika kuitenkin jäi,että kick down ei toimi eli kaasua painaessa ei tapahdu oikeastaan mitään muuta kuin,että odotellaan vauhdin lisäystä vitos vaihteella.Vaihtaa kyllä normaalisti pienemmillä nopeuksilla mutta tehoton on silti? 270cdi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Kiertää kuitenkin yli 3000Hantta kirjoitti:Vaihdettiin pistoke laatikkoon koska oli vuotanut öljyä ja heitti vapaalle kiihdytyksessä.Toimi taas kun sammutti moottorin ja käynnisti uudelleen.Sellainen vika kuitenkin jäi,että kick down ei toimi eli kaasua painaessa ei tapahdu oikeastaan mitään muuta kuin,että odotellaan vauhdin lisäystä vitos vaihteella.Vaihtaa kyllä normaalisti pienemmillä nopeuksilla mutta tehoton on silti? 270cdi
Jos niin ensin tarkistaa töpseli ja varsinkin laatikon puolen piikit,
TCU:un öljyn taso
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
Tarkoititko CDI203 tuolla TCU laatikolla ohjain boxia jos niin uskaltaako liittimet irrottaa ihan tuosta vaan?
Re: 270cdi vm.2002
Uskaltaa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
No niin olihan siellä sitä öljyä lattialla asti.Suihkuttelin öljynpoisto-ainetta liittimiin ja nyt tuntuisi maantie kelpaavan.Kiitoksia neuvoista 

Re: 270cdi vm.2002
Kannattaa avata se poxi myös ja katsoa paljonko sisällä on öljyä.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
Onko miten paha avata ilman,että mitään menee rikki.Olisivat muuten lähimmällä (pori)MB merkki korjaamolla jo mieluusti laittaneet laatikon kuntoon about 2600€ kustannusarvio.Onneksi en heti innostunut tarjouksesta. 

Re: 270cdi vm.2002
Siinähän on ruuvit kannessa. Ne uki ja kansi pois. Putsaus/kuivaus
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
Ei sitten ensimmäistäkään ruuvia löydy tästä askista?Musta muovinen härpäke.Mulla on toinen samanlainen vm.04 jonka tilasin saksasta joskus mutta ei varmaan sovi minun pirssiini koska numerosarja on eri kuin paikalla olevassa
Viimeksi muokannut Hantta, Pe 01.05.2015 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 270cdi vm.2002
Jaa sitten seo on noita uudempia jotka on liimattu kiinni.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
Joo täytyy varmaan varovasti koittaa "herkistellä" auki,ettei tule lisää murheita.Melko helposti sen sieltä uudestaan kaivaa esiin
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Liitimien puoleisesta reunasta pitikistä sivuista reunastaHantta kirjoitti:Joo täytyy varmaan varovasti koittaa "herkistellä" auki,ettei tule lisää murheita.Melko helposti sen sieltä uudestaan kaivaa esiin
vaikka kahdella puukola kampeamlla aukenee
Varoo van että ei työnnä työkalua liian syvälle niin että osuu/naarmutaa piirilevyä,
Siten kun on sen öljyst vaikka crc break cleenrillä putsannut
Antaa kuivua hyvin ennen kasusta
Hyvä jos näillä vähäisillä ilmaisilla vinkeillä
muutaman tonnin vaikka säästit ja vähistä tiedosta jollekin jotain iloa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
Tuota boxia voi myös lämmittää föönillä niin tuo liima vähän pehmenee ja kansi aukeaa helpomminCDI203 kirjoitti:Liitimien puoleisesta reunasta pitikistä sivuista reunastaHantta kirjoitti:Joo täytyy varmaan varovasti koittaa "herkistellä" auki,ettei tule lisää murheita.Melko helposti sen sieltä uudestaan kaivaa esiin
vaikka kahdella puukola kampeamlla aukenee
Varoo van että ei työnnä työkalua liian syvälle niin että osuu/naarmutaa piirilevyä,
Siten kun on sen öljyst vaikka crc break cleenrillä putsannut
Antaa kuivua hyvin ennen kasusta
Hyvä jos näillä vähäisillä ilmaisilla vinkeillä
muutaman tonnin vaikka säästit ja vähistä tiedosta jollekin jotain iloa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
Sen verran jäi vaivaamaan ja ihan uteliaisuudesta haluan nähdä mitä siellä laatikossa on ja kuinka paljon,että taidan ottaa keksinnön vielä käsille ja avata koko paketin vaikka tuntuisi jo nyt pelittävän ihan toisella
lailla pelkällä noinkin vähäisellä puhdistuksella.Kiitos vielä kerran neuvoista
lailla pelkällä noinkin vähäisellä puhdistuksella.Kiitos vielä kerran neuvoista

Re: 270cdi vm.2002
Onkohan sitä ihminen edes tehnyt kun niin pieniä "satiaisia"pystynyt tinaamaan.Eipä näyttänyt olevan öljyä laatikon sisällä mutta onko se nyt ihan varma,että liittimet voi ottaa irti
ilman tietokoneeseen kytkemistä?Harmin paikka uusissa housuissa jos kaikki tieto katoaa ja lentää taivaan tuuliin kun irrotan pistokkeet
ilman tietokoneeseen kytkemistä?Harmin paikka uusissa housuissa jos kaikki tieto katoaa ja lentää taivaan tuuliin kun irrotan pistokkeet

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Siis mistäs boxsista tässä olikaan kyse olenkohan lukenut jotain huonostiarska10 kirjoitti:Tuota boxia voi myös lämmittää föönillä niin tuo liima vähän pehmenee ja kansi aukeaa helpomminCDI203 kirjoitti:Liitimien puoleisesta reunasta pitikistä sivuista reunastaHantta kirjoitti:Joo täytyy varmaan varovasti koittaa "herkistellä" auki,ettei tule lisää murheita.Melko helposti sen sieltä uudestaan kaivaa esiin
vaikka kahdella puukola kampeamlla aukenee
Varoo van että ei työnnä työkalua liian syvälle niin että osuu/naarmutaa piirilevyä,
Siten kun on sen öljyst vaikka crc break cleenrillä putsannut
Antaa kuivua hyvin ennen kasusta
Hyvä jos näillä vähäisillä ilmaisilla vinkeillä
muutaman tonnin vaikka säästit ja vähistä tiedosta jollekin jotain iloa
TCU:ussa(laatikon ohjain boxsissa 203 mallissa hantin jalkatilassa, musta muovinen missä texti EGS)
Ei ole mitään lämmitetävää liimaa sitä on yleensä esim edc16 ECU:issa ruuvien lisänä aluumini ripojen kohdilla
Ei
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
StopHantta kirjoitti:Onkohan sitä ihminen edes tehnyt kun niin pieniä "satiaisia"pystynyt tinaamaan.Eipä näyttänyt olevan öljyä laatikon sisällä mutta onko se nyt ihan varma,että liittimet voi ottaa irti
ilman tietokoneeseen kytkemistä?Harmin paikka uusissa housuissa jos kaikki tieto katoaa ja lentää taivaan tuuliin kun irrotan pistokkeet
mitään liittimiä tai muutakaan ei pidä irroitaa tinauksistaan
Kuvatuksia siitä miten purkautuu löytyy tuolta mese fi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
Ihan tarkoitin niitä laatikon ulkoisia liittimiä(2kpl).Joku asiasta tietävinään oleva joskus sanoi,että pitää olla tietokoneeseen auto kytketty jos ottaa liittimet irti ohjaus boxista?Laatikko aukesi ihan helposti ilman suurempia ponnisteluja,eikä ollut liimaa missään,pelkät "haitat".
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Siis avasit tämän ilman että johdot oili irtiHantta kirjoitti:Ihan tarkoitin niitä laatikon ulkoisia liittimiä(2kpl).Joku asiasta tietävinään oleva joskus sanoi,että pitää olla tietokoneeseen auto kytketty jos ottaa liittimet irti ohjaus boxista?Laatikko aukesi ihan helposti ilman suurempia ponnisteluja,eikä ollut liimaa missään,pelkät "haitat".
(kuvatus ebayn sivulta)
jos niin hyväät tuuria on ollut että vielä toimii
ja mitä tuohon koneesa kiinni olemiseen pelkän irroitamisen takia tulee
niin sillä tietävinään oleella on ISO aukko tiedoissaan
(vinkejä kanatta muutenkin hake esson baarin kavereilta... tai no tietoa olisi ollut ehkä jopa enemän

nesteen baarissa, bubissa, bistrossa sitten rutkasti enemän

mitään mutta ei tarvitse tehdä kuin varmistaa että virta ei ole päällä
(avaimet kauas autosta ei siis mitään akun johtoja irti)ja jos haluaa oikeen "hifistellä" niin koskee kädellä auton korin metallin tai laitta maadotus pannan käteen ennen boxsiin koskemista
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
Tuossa aamusella töihin ajellessa sama vika palasi.Kuudestakympistä kun yritin kiihdyttää takaisin sataseen,niin eipä oikein ollut menohaluja.Nyt ymmärsin katsoa kierrokset ja ei
tahtonut siihen kolmeen tonniin mennä vaikka vaihdoin kepistä neloselle?Pitäiskö kokeilla vielä paikallaan P-asennossa noita kierroksia?
tahtonut siihen kolmeen tonniin mennä vaikka vaihdoin kepistä neloselle?Pitäiskö kokeilla vielä paikallaan P-asennossa noita kierroksia?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Voi sitä kokeilla P asenossa jos ei kierrä niin vikatila on tosin sama selviää juurikin kepistä vaikka 2 päälle ja kaasupohjaan sitten seurailee kiertääköHantta kirjoitti:Tuossa aamusella töihin ajellessa sama vika palasi.Kuudestakympistä kun yritin kiihdyttää takaisin sataseen,niin eipä oikein ollut menohaluja.Nyt ymmärsin katsoa kierrokset ja ei
tahtonut siihen kolmeen tonniin mennä vaikka vaihdoin kepistä neloselle?Pitäiskö kokeilla vielä paikallaan P-asennossa noita kierroksia?
yli 3000
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Jos on vika tilassaBomber4 kirjoitti:Ei taida P asennolla kiertää yli kolmee. Ominaisuus.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
No niin nyt on kotiuduttu ja kotimatkalla samat oireet kuin aamullakin eli noin kilometrin ajelun jälkeen piti kiihdyttää muttei taaskaan onnistunut.Laitoin kakkosen päälle ja
survoin kaasun pohjaan niin kierrokset jäivät pikkasen yli 3000rpm.Pysäytin ja laitoin p-asentoon ja kaasu pohjaan,sama tulos eli kierrokset noin 3000.No sitten sammutin moottorin ja käynnistin uudelleen
niin otti kierroksia ihan helposti punaiselle.Taas kun lähdin ajamaan niin ei pitkälle päässyt kun jo sama vaiva.Otin äsken sen TCU laatikon vielä esille ja irrotin liittimet,että pääsin kunnolla puhdistamaan ja
taas tuntuisi pelittävän.hmmm ainakin vaihtaa nyt paljon pehmeämmin kuin ennen
survoin kaasun pohjaan niin kierrokset jäivät pikkasen yli 3000rpm.Pysäytin ja laitoin p-asentoon ja kaasu pohjaan,sama tulos eli kierrokset noin 3000.No sitten sammutin moottorin ja käynnistin uudelleen
niin otti kierroksia ihan helposti punaiselle.Taas kun lähdin ajamaan niin ei pitkälle päässyt kun jo sama vaiva.Otin äsken sen TCU laatikon vielä esille ja irrotin liittimet,että pääsin kunnolla puhdistamaan ja
taas tuntuisi pelittävän.hmmm ainakin vaihtaa nyt paljon pehmeämmin kuin ennen

Re: 270cdi vm.2002
Kannataisi katsella starilla mitä siellä laatikossa oikein tapahtuu.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 270cdi vm.2002
Tarkoitit varmaan ajon aikana?Täytyy ensi viikolla koittaa ehtiä joku päivä 
Tietääkö kukaan onko Porissa/ympäristössä kellään *:ria?

Tietääkö kukaan onko Porissa/ympäristössä kellään *:ria?
Re: 270cdi vm.2002
Nyt on sitten käytetty johdon päässä mutta ei kylläkään *:rin.Paikallisen pajan kone antoi sellaisen vian kuin kaasuläpän ohjaus? 

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 270cdi vm.2002
Hantta kirjoitti:Nyt on sitten käytetty johdon päässä mutta ei kylläkään *:rin.Paikallisen pajan kone antoi sellaisen vian kuin kaasuläpän ohjaus?
Käynnin hyödylisyys...

jos eivät edes paikan päällä testeriä käytäneet osaneet arvilla mikä olis
(niin melkoisen paljon hankaala se on netin kautta kun ei ole edes tietoa mikä testeri oli kysessä saati sillä pääsyt tutkimaan)
mutta voisi olla imusarjan läpät
missäs korissa tuo 270cdi on
jos 211 niin toinen voisi olla se minkä on kertoillut eli kaasuläppä(tstarilla sen saa testattua testeristä X ei tietoa onnistuuko)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 270cdi vm.2002
W203 farkku kyseessä ja tänään kävin vielä toisessa paikassa ja nyt kyseessä launch jos nyt oikein muistan.
Tämä laite kertoi,että kaasuläppien säätömoottorissa olisi vika tai ainakin siihen liittyvä veikkaisin itse.
Ei muuta kuin kaivamaan kyseistä osaa esiin
Tämä laite kertoi,että kaasuläppien säätömoottorissa olisi vika tai ainakin siihen liittyvä veikkaisin itse.
Ei muuta kuin kaivamaan kyseistä osaa esiin
Re: 270cdi vm.2002
Ota se moottorin varsi irti tuosta läppä akselista ja lukitse vivut auki asentoon ja katso mitä tapahtuu
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan