Vaihdelaatikoksi ajattelin jättää W123:sen oman neljälovisen askin mutta kuulin että M102:sen kytkin ei kestä M103:sen tehoja elikä minun varmaan kannattaa vaihtaa tilalle 280E:n kytkin jos se vain sopii 300E:hen?

Tuon 300E:n jatkeena on tällä hetkellä sen oma automaattilaatikko joten siitä kytkintä en saa...
Kardaaniksi varmaan sopii W123:n 300D kardaani koska se on lyhyempi ja samalla vaihtaa vaihdelaatikon vivut myös 300 rieselistä?
Mites tuo sytytyspuoli? Käsittääkseni vauhtipyörän/startin luota tuleva vihreä johto kertoo että millon isketään kipinää perseeseen mutta entä jos jätän nuo M102:sen puolan sekä yksikön sellaisenaan paikalle niin toimiiko se? Ainakin tuo vihreä johto on samanlainen molemmissa koneissa joskaan se ei välttämättä mitään merkitse.

Ainakin sain sytytysboxin mukana mutta siitä on johdot poikkastu siitä mistä se on ollut helpointa eli melkonen vetäminen niissä olisi edessä...
Tarvitseeko tuo M103 motti öljynlauhdutinta vai pelkästään se tomaatti aski?
Ruisku koneesta vielä puuttuu mutta sekin taitaa olla jo tiedossa mutta sen asennukseenkin saa kertoa vinkkejä ja opastuksia!!!
Kiitän ja kumarran kaikkia asiantuntijoita jotka jaksavat minua Mersumies Junioria auttaa tämän projektin edessä
