25mm spacerit
25mm spacerit
Elikkä 203 olis tarkotus laittaa 25mm spacerit. Vanteen et 32 ja 25mm lätyt kun laittaa taakse niin olisi rengas hyvässä linjassa. Mutta, onko näin paksusta spacerista jo jotain haittaa? Viisaammat vois vastata 
w203 270Cdi
Re: 25mm spacerit
Jos on keskittävät ja oikean mittasilla pulteilla niin ei mulla ainakaan ole ollut.
Mulle teki kaveri tuollaiset jotka pultattiin napaan kiinni ja vanne sitten spaceriin kiinni. Kartiot oli samanlaiset kuin aluvanteissa. Raudasta ne oli, alumiiniin en pulttaisi pyörää kiinni. Mutta eivät haittaa mitään kun keskittävät kunnolla.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Alumiini spacerissa täytyy olla teräs insertti kierre,johon vanne pultataan kiinni.
Star
Miksi ? Yleensehän nuissa jotka pultataan aluksi napaan kiinni mallin levikepaloissa on pinnapultit joihin vanne tulee kiinni.Bomber4 kirjoitti:Alumiini spacerissa täytyy olla teräs insertti kierre,johon vanne pultataan kiinni.
Diiiiiiiissseli
Jaa kuinka niin yleensä,kaikki 25mm --> vahvemmat mitä mulla on ollut on ollut teräskierre insertillä. Luulisin tuon teräskierteen olevan sen takia,kun vannetta irroitellaan edes takas vuosien mittaan niin teräskierre on ainoa joka kestää sitä hommaa,allukierre korkkais jossakin vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin,mutta näin olen sen pähkäillyt.Juha91 kirjoitti:Miksi ? Yleensehän nuissa jotka pultataan aluksi napaan kiinni mallin levikepaloissa on pinnapultit joihin vanne tulee kiinni.Bomber4 kirjoitti:Alumiini spacerissa täytyy olla teräs insertti kierre,johon vanne pultataan kiinni.
Star
Ou rait, onhan nuita levikepaloja tehty aika monella eri variaatiolla. Ainakin tähän mennessä itelle vastaan tulleet 20mm-> olleet pinnapulteilla. Uskon kyllä että ihan oikein olet järkeillyt tuon teräs insertin, alumiini kun ei satu olemaan mitään kovaa metallia niin alumiinin kierteistä tulisi horot erittäin äkkiä.Bomber4 kirjoitti:Jaa kuinka niin yleensä,kaikki 25mm --> vahvemmat mitä mulla on ollut on ollut teräskierre insertillä. Luulisin tuon teräskierteen olevan sen takia,kun vannetta irroitellaan edes takas vuosien mittaan niin teräskierre on ainoa joka kestää sitä hommaa,allukierre korkkais jossakin vaiheessa. Voin toki olla väärässäkin,mutta näin olen sen pähkäillyt.Juha91 kirjoitti:Miksi ? Yleensehän nuissa jotka pultataan aluksi napaan kiinni mallin levikepaloissa on pinnapultit joihin vanne tulee kiinni.Bomber4 kirjoitti:Alumiini spacerissa täytyy olla teräs insertti kierre,johon vanne pultataan kiinni.
Ja ettei ole 100% ot:kia niin itellä oli kesän ajan käytössä alumiiniset keskittävät pultattavat 30mm lätyt takana käytössä, sille kesälle tuli ajeltua sellaset 2000km ilman muita ongelmia kuin pieni raapiminen.
Diiiiiiiissseli
Tuossa teräs insertissä on se syy varmaankin,miksei lähes kukaan koneistaja tee keskittäviä allu lättyjä itte
Keskittävät ja pultattavat on mukavia,ettei ne täristä
Star
Tuningstudio myi ainakin reilu vuosi sitten vielä pultattavia lättyjä, löytyyhän niitä muitakin varmasti jos jaksaa googlettaa.Bomber4 kirjoitti:Tuossa teräs insertissä on se syy varmaankin,miksei lähes kukaan koneistaja tee keskittäviä allu lättyjä itteKeskittävät ja pultattavat on mukavia,ettei ne täristä
Diiiiiiiissseli