Autoni tupruttaa kuin höyryveturi. Mustaa savua melko paksusti lykkää perässätulijan silmille liikennevaloissa seistessa ja parkipaikoilla autoa käännellessä jos vaihde on D-asennossa. Musta savu korostuu etenkin lämpimällä säällä (yli +15 astetta). Nappi laudassa savuttaa tietenkin, kuten (kai) kuuluukin.
Entinen, alkuperäinen ilmamassatunnistin hajosi. Huomasin silloin, että savutushan loppui, moottori pyöri nätisti, toki veto oli herrasmiesmäinen, kuin w124:lla. Siis riittävä normaaliin ajoon. Kierroksiahan kone ei ota kuin 3200 ilman tunnistinta. Ostin sitten uuden alkuperäisilmamassatunnistimen, ja sama vika palasi (tosin vedotkin oli taas kohdallaan). Vetäisin sitten johdot irti ilmamassatunnistimesta, kun ei se ole siistiä, jos Mesu työntää liikennevaloissa mustaa savua kuin kumisaappaita nuotiossa polttelis. Polttoainettakin menee nykyään vähemmän ilman tunnistinta ajellessa...

Vikaa on tutkittu mersuliikkeissä viisi vuotta tuloksetta, kai jo kohta 2000 eurolla.
Minulla on kyllä vara antaa periksi väitteestäni, jos joku keksisi syyn tuprutukseen...
Pojat puhuu täällä forumilla Starista, mikähän se on...
