Tervehdys
Apu on tervetullut ja kiitän siitä jo etukäteen.
Minulla on 2/2002 W210 270cdi farmari. Lattialle oli kertynyt vettä aikas reilusti. Minä sitä lattiaa ja mattoja kuivattelemaan; sainkin ne kuiviksi.
Tahtoo tietää mistä ihmeestä vesi voi tulla sisään? Jos sisääntuloväylä on ilmastointointi/ sen kondenssivesi niin miten se pääsee lattialle?
Arvelen ilmastoinnin kondenssiveden tyhjyyputken olevan tukossa. Mistä se lähtee liikkeelle ja missä sen ulostulopää on?
Jos vesi ei olekaan kondenssivettä niin mistä ihmeestä vesi tulee sisälle?
Auto ei ole ruosteinen, ei pohjastaan eikä ikkunan pielistään.
Kiitos vielä kerran avusta.
Ilmastoinnin kautta vettä jalkatilaan? W210 -02
Re: Ilmastoinnin kautta vettä jalkatilaan? W210 -02
kaukalo täynnä vettä koska roskat ja lehdet tukkineet poistoreijän tuulilasin alla ulkopuolella. sieltä lähtisin hakemaan vikaa
Itellä moinen "vika" tuli erääseen automerkkiin kun kondesioveden poistoputki oli tukossa... yleensä helppo homma avata jollain rukarilla tms., joka useimmssa autoissa löyttyy keskikonsolin kuppeesta. Jonkin verran joutuu purkaa muoveja pois edestä.Öljykannu kirjoitti:Tervehdys
Apu on tervetullut ja kiitän siitä jo etukäteen.
Minulla on 2/2002 W210 270cdi farmari. Lattialle oli kertynyt vettä aikas reilusti. Minä sitä lattiaa ja mattoja kuivattelemaan; sainkin ne kuiviksi.
Tahtoo tietää mistä ihmeestä vesi voi tulla sisään? Jos sisääntuloväylä on ilmastointointi/ sen kondenssivesi niin miten se pääsee lattialle?
Arvelen ilmastoinnin kondenssiveden tyhjyyputken olevan tukossa. Mistä se lähtee liikkeelle ja missä sen ulostulopää on?
Jos vesi ei olekaan kondenssivettä niin mistä ihmeestä vesi tulee sisälle?
Auto ei ole ruosteinen, ei pohjastaan eikä ikkunan pielistään.
Kiitos vielä kerran avusta.
Tässä linkki missä näkee poistoletkut. Ilmeisesti manuaali-ilmastoinnissa on samaan tyylin, liekö sitten siinä kaksi poistoa..
https://www.youtube.com/watch?v=vy47RyrjwiI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vy47RyrjwiI" onclick="window.open(this.href);return false;
S210 220CDi Classic -02
ex W124 220E -93
ex W124 220E -93