Ilmastoinnin kautta vettä jalkatilaan? W210 -02

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Öljykannu
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Ilmastoinnin kautta vettä jalkatilaan? W210 -02

Viesti Kirjoittaja Öljykannu »

Tervehdys

Apu on tervetullut ja kiitän siitä jo etukäteen.

Minulla on 2/2002 W210 270cdi farmari. Lattialle oli kertynyt vettä aikas reilusti. Minä sitä lattiaa ja mattoja kuivattelemaan; sainkin ne kuiviksi.
Tahtoo tietää mistä ihmeestä vesi voi tulla sisään? Jos sisääntuloväylä on ilmastointointi/ sen kondenssivesi niin miten se pääsee lattialle?
Arvelen ilmastoinnin kondenssiveden tyhjyyputken olevan tukossa. Mistä se lähtee liikkeelle ja missä sen ulostulopää on?

Jos vesi ei olekaan kondenssivettä niin mistä ihmeestä vesi tulee sisälle?

Auto ei ole ruosteinen, ei pohjastaan eikä ikkunan pielistään.

Kiitos vielä kerran avusta.
shade_z
Mersumies
Mersumies

Re: Ilmastoinnin kautta vettä jalkatilaan? W210 -02

Viesti Kirjoittaja shade_z »

kaukalo täynnä vettä koska roskat ja lehdet tukkineet poistoreijän tuulilasin alla ulkopuolella. sieltä lähtisin hakemaan vikaa
The Thing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja The Thing »

Öljykannu kirjoitti:Tervehdys

Apu on tervetullut ja kiitän siitä jo etukäteen.

Minulla on 2/2002 W210 270cdi farmari. Lattialle oli kertynyt vettä aikas reilusti. Minä sitä lattiaa ja mattoja kuivattelemaan; sainkin ne kuiviksi.
Tahtoo tietää mistä ihmeestä vesi voi tulla sisään? Jos sisääntuloväylä on ilmastointointi/ sen kondenssivesi niin miten se pääsee lattialle?
Arvelen ilmastoinnin kondenssiveden tyhjyyputken olevan tukossa. Mistä se lähtee liikkeelle ja missä sen ulostulopää on?

Jos vesi ei olekaan kondenssivettä niin mistä ihmeestä vesi tulee sisälle?

Auto ei ole ruosteinen, ei pohjastaan eikä ikkunan pielistään.

Kiitos vielä kerran avusta.
Itellä moinen "vika" tuli erääseen automerkkiin kun kondesioveden poistoputki oli tukossa... yleensä helppo homma avata jollain rukarilla tms., joka useimmssa autoissa löyttyy keskikonsolin kuppeesta. Jonkin verran joutuu purkaa muoveja pois edestä.
W210CDi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja W210CDi »

Tässä linkki missä näkee poistoletkut. Ilmeisesti manuaali-ilmastoinnissa on samaan tyylin, liekö sitten siinä kaksi poistoa..

https://www.youtube.com/watch?v=vy47RyrjwiI" onclick="window.open(this.href);return false;
S210 220CDi Classic -02
ex W124 220E -93
Vastaa Viestiin