Ostin tossa jokuaika sitten W202 c200 kompressor farkun vm-00 ja tässähän on 162hv moottori. Wikipedias tosin 2 litraselle kompuralle ilmotetaan teho vaihtoehoiks 180hv ja 192hv.
Et onks tää joku loppupään mallisarjan tehottomampi versio? Ja mitäshän eroo tos konees mahtaa olla noihin tehokkaampiin versioihin?
c200 kompressor ihmettelyä
c200 kompressor ihmettelyä
w202 c200 kompressor -00
ex-w124 300TE -90
ex-w124 300TE -90
Re: c200 kompressor ihmettelyä
Ei siellä ole kuin italian tuonneissa se 192hp ja niissä on matalampi puristus ja korkeampi ahtopaine.
toki sullekin saa polleja eli itsekin olen miettinyt että pienen hihnapyörän hankin kun tässä on kiinteä eli ebay.de ja siellä on selvitetty erot mutta katso minkänäköinen rulla on.
sitten saa siihen ship tuning laatikonkin alle satkuun..tästä en tiedä mitä se auttaa koska monet käyvät ohjelmoimassa ecun joka nyt on sitten kai siellä 500euron luokkaa....näillä pääsee sinne 190hp pyörällä ja ship jos mitä auttaa...ruisku kyllä oppii seoksen uudelleen ajaessa.Sitten kierrätys jos kiinteä pyörä niin kuristus rikalla saa alakierroksille vääntöä...tutkipa sitä myös.
Isompaa kampuran pyörää hankkiessa tulee kuulemma hihnan pito ongelmia mutta tätä kai tehdään niihin missä on mangneettikytkin ja pienempää pyörää ei tällöin kompuran päähän saa.
Lue myös "230 kompuran viritys" hakusanoilla täältä.
Ebay.de ja sinne hakusanat: w203 kompressor eaton
toki sullekin saa polleja eli itsekin olen miettinyt että pienen hihnapyörän hankin kun tässä on kiinteä eli ebay.de ja siellä on selvitetty erot mutta katso minkänäköinen rulla on.
sitten saa siihen ship tuning laatikonkin alle satkuun..tästä en tiedä mitä se auttaa koska monet käyvät ohjelmoimassa ecun joka nyt on sitten kai siellä 500euron luokkaa....näillä pääsee sinne 190hp pyörällä ja ship jos mitä auttaa...ruisku kyllä oppii seoksen uudelleen ajaessa.Sitten kierrätys jos kiinteä pyörä niin kuristus rikalla saa alakierroksille vääntöä...tutkipa sitä myös.
Isompaa kampuran pyörää hankkiessa tulee kuulemma hihnan pito ongelmia mutta tätä kai tehdään niihin missä on mangneettikytkin ja pienempää pyörää ei tällöin kompuran päähän saa.
Lue myös "230 kompuran viritys" hakusanoilla täältä.
Ebay.de ja sinne hakusanat: w203 kompressor eaton
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: c200 kompressor ihmettelyä
Niinkuin Atlas kertoi, saksalainen C200K on noin 160 hv ja ainakin Portugalin, Italian ja Kreikan markkinoille on viety tuota tehokkaampaa noin 190 hv C200K-mallia C230K-mallin korvikkeeksi (tuo 180 hv koskee sarjan alkupään malleja). Näihin maihin on verotuksen vuoksi ollut edullisempaa tehdä alle kaksilitraisia moottoreita. C230K/C200K- mallien lisäksi myös mm. BMW M3-mallista kaksilitrainen versio, jonka teho on lähes sama kuin 2,3-litraisen. Uudemmat M271-moottorit (W203) ovat vain 1,8-litraisia, mutta niistäkin on otettu yli 190 hv.seppä86 kirjoitti:Ostin tossa jokuaika sitten W202 c200 kompressor farkun vm-00 ja tässähän on 162hv moottori. Wikipedias tosin 2 litraselle kompuralle ilmotetaan teho vaihtoehoiks 180hv ja 192hv.
Et onks tää joku loppupään mallisarjan tehottomampi versio? Ja mitäshän eroo tos konees mahtaa olla noihin tehokkaampiin versioihin?
Kompressor-moottoreissa on ainakin erilaiset nokka-akselit ja moottorinohjaus on säädetty pienemmälle teholle. Ilmeisesti myös voimansiirto on kevyempää tekoa, C230K:n ja tehokkaamman C200K:n voimansiirto vastaa kuusisylinteristä C280-mallia (kytkin, vaihteisto, perä).
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020