Mittasin ehjän peilin vastuksen ja oli melkotarkkaan 4ohmia. Tämähän menee niin että sisätiloissa mitattuna mittari näyttää ääretöntä kosta peiliin integroitu anturi on auki. No kylmäspreitä tai sitten jääkaappiin hetkekeksi ni anturi kytkee kotaktin. Peilille tulee siis aina +12V Tuo peililasissa oleva anturi kytkee lämmityksen päälle ja pois lämpötilasta riippuen.
Peililasin takana on "muovisapluuna" johon tulee kiinni peiliä ohjaavat vivut. Tämä muovi lähtee helposti irti kun peililasia lämmittää hiustenkuivaajalla joka puhaltaa ylikuumaa ilmaa. Sit tulee näkyviin suojakalvo joka on paksu kuin kaksipuoleinen teippi. Sekin lähtee laajoina palasina kun lämmittää peiliä. Sen kerroksen alla tulee näkyviin sitte ne vastukset jotka peiliä lämmittää.
Eli jos peili ei lämpiä ja haluaa korjata ni se onnistuu kyllä. Vastuksethan siitä ei mene poikki on senverran tanakasti tehty ne. Joko tökkelin kohdalta tai sitte just niinkuin tämä anturin kohdalta hapetuu. On siis korjattavissa. Sit vaan peittää vastukset epoksiliimalla tms. ja laittaa samaan syssyyn sen "muovisapluunan".
Niin ja taas yhden vakkariboksin ehjäsin kun tuli sellainen ostettua ja oli yllättäen rikki
Niin ja unohtu ihan Farkun takalasipyyhin ei halunnu toimia. Otin sen käsiin ja ei ollukkaan ihan niin otettavissa vaikka ihan oikein sitä koitin. Oli hapettumaa senverta ikkunanläpi menevässä akselissa että olihan kiinni. No purin mekanismin ihan osiin puhdistin ja voitelin ja jo vain pelaa iloisesti. Luukun sisuksen pellit näytti hyvältä
Kuvia:




