190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
Kakkos autona on MB 190E 2,0 vm 1989. Auto lähtee kylmänä huonosti käyntiin ja joutuu sahamaan aika pitkään ennen kuin herää tulille. Mistä mahdollinen häiriö johtuu ?
Re: 190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
Yj-rele tinaukseen ja sitten jos kylmänä sahuuttaa mutta kuumana ei vuotaa suuttimet bensasta tyhjiksi myös putkistosta ja menee oma aikansa että putkisto taas täyttyy ja bensaa tulee.
Mutta toi yj on yleisesti suurin syyllinen eli sähköinen ruisku ei tajua ja syötä ryyppyä...toki siihen voi olla syynä kylmäkäynnistys anturikin..riippuen vuosimallista niin se normisti on kaksi napainen ,vihreä pyöreillä liittimillä...sen voi mitata ja todeta toimivuus..tosin aika harvinaista että anturi hajoaa.
Ja nämä ohjeet jos autosi on ruisku.
Mutta toi yj on yleisesti suurin syyllinen eli sähköinen ruisku ei tajua ja syötä ryyppyä...toki siihen voi olla syynä kylmäkäynnistys anturikin..riippuen vuosimallista niin se normisti on kaksi napainen ,vihreä pyöreillä liittimillä...sen voi mitata ja todeta toimivuus..tosin aika harvinaista että anturi hajoaa.
Ja nämä ohjeet jos autosi on ruisku.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
Mistä päin autoa löytyy Y-j rele? Auto on ruisku.
Re: 190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
Akun takana suoja muovi pois ja siellä alumiini kuorinen rele jossa päällä sulake tai kaksi...tinaile omansa kaikki kontaktit uudelleen..voimaa avatessa sitten.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 190E 2,0 Kylmäkäynnistys.
Kiitos paljon tiedosta.