OM601 Turbo

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
94zip
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 193
Liittynyt: To 07.02.2013 17:31
Paikkakunta: Porvoo

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Ei oo valmiina paikkaa.
öljypohjaan helpoin.
Voi joko hitsata tai tehdä putken läpivienti osilla.
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
++++++
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: Ke 20.07.2011 01:43

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja ++++++ »

Pitääpä tutkailla miten sen toteuttaa. Ei viittis öpohjaa irti repiä. Olisko täälä kellään mitää painekoteloo myydä? Ei o väliä millanen.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja Choke »

Öljypohja irti ja lohkon kylkeen. Painekoteloa ei löydy, pakosarja olis just sun tarpeisiin nurkissa ylimääräsenä!
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
++++++
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: Ke 20.07.2011 01:43

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja ++++++ »

Iteltä löytyy jo om603 pakosarja eikö se mahda passata tohon suoraa kun on kaks osanen.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
94zip
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 193
Liittynyt: To 07.02.2013 17:31
Paikkakunta: Porvoo

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Sopii se paikalleen mutta turbolle jää aika ahdas väli kun laippa jää niin taakse.
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
++++++
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: Ke 20.07.2011 01:43

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja ++++++ »

OK. Pitänee huomenna sovitella enenkun kannen irrottaa.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Avatar
Henkkka_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Ma 11.06.2012 20:35
Paikkakunta: Pohjois-Karjala / Pohjois-Savo

Re: OM601 Turbo

Viesti Kirjoittaja Henkkka_ »

Ei varmasti paras tapa, vaa täällä porattiin vain suoraan lohkoon öljyn paluu. Ei irrotettu öljypohjaa.

Poratessa terään vaseliinia ja pari kertaa kesken porauksen sen vaihto. Myös imuri oli lähellä. En ilman öljypohjan irroittelua tekisi omaan autoon, mutta kaverille uskalsi. :mrgreen:

Joissain lohkoissahan on valmiina paikka, johon öljynpaluu turbollisessa tulisi (ainakin om603). Tässä yksilössä ei ollut.

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin