Ei oo valmiina paikkaa.
öljypohjaan helpoin.
Voi joko hitsata tai tehdä putken läpivienti osilla.
OM601 Turbo
Re: OM601 Turbo
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: OM601 Turbo
Pitääpä tutkailla miten sen toteuttaa. Ei viittis öpohjaa irti repiä. Olisko täälä kellään mitää painekoteloo myydä? Ei o väliä millanen.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Re: OM601 Turbo
Öljypohja irti ja lohkon kylkeen. Painekoteloa ei löydy, pakosarja olis just sun tarpeisiin nurkissa ylimääräsenä!
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: OM601 Turbo
Iteltä löytyy jo om603 pakosarja eikö se mahda passata tohon suoraa kun on kaks osanen.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Re: OM601 Turbo
Sopii se paikalleen mutta turbolle jää aika ahdas väli kun laippa jää niin taakse.
300D -91
250D - 92
190E 1.8 - 91
250D - 92
190E 1.8 - 91
Re: OM601 Turbo
OK. Pitänee huomenna sovitella enenkun kannen irrottaa.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
- Henkkka_
- Vakiokalustoa
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ma 11.06.2012 20:35
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala / Pohjois-Savo
Re: OM601 Turbo
Ei varmasti paras tapa, vaa täällä porattiin vain suoraan lohkoon öljyn paluu. Ei irrotettu öljypohjaa.
Poratessa terään vaseliinia ja pari kertaa kesken porauksen sen vaihto. Myös imuri oli lähellä. En ilman öljypohjan irroittelua tekisi omaan autoon, mutta kaverille uskalsi.
Joissain lohkoissahan on valmiina paikka, johon öljynpaluu turbollisessa tulisi (ainakin om603). Tässä yksilössä ei ollut.


Poratessa terään vaseliinia ja pari kertaa kesken porauksen sen vaihto. Myös imuri oli lähellä. En ilman öljypohjan irroittelua tekisi omaan autoon, mutta kaverille uskalsi.

Joissain lohkoissahan on valmiina paikka, johon öljynpaluu turbollisessa tulisi (ainakin om603). Tässä yksilössä ei ollut.

