
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Laatikkohan on ZF valmistama 5 lovinen.
Terveisin "tietämätön" Mersuilija

Mitäs ne katkeileet yhteydet olijuhvin kirjoitti:Elikkäs ropleema alko tässä pakkasten jälkeen kun ensin autosta oli tyhjänny akun ja ajelin päivän lainaan saadulla akulla (huono kunto) niin vaihteisto alko tekemään omituisia temppuja. Risteyksestä käännyt oikealle niin auto miettii että mennäänkö vai eikö. Ihmettelin tässä vikaa että mistäs moinen. Noh sain akun ladattua ja paikalleen niin hommaa jatkuu, lievenpänä toki mutta jatkuu. Tänään sitten tuumin että p*rkele nyt on löyettävä vika ja ajoimma pajalle ja luettiin vikakoodit vaihteistolta sekä moottorista. Vikoja oli 3 eli kaksi kertaa oli katkennu tiedonsiirto ja kolmas homma oli eberin häiriö (ei tosin saatu elämään vieläkään). Tutkimma sulakkeet (nro 8 akun luota kuitissa) katoimma öljyt vaihteistosta ja testasimme akut ja laturit eikä missään mitään vikaa. Ajoimma auton ulos ja siinä huomasin että vasemman puolen takajarru valo oli himmeä eikä reagoinut kun jarrua painoi. Sieltähän ilmeni kosketushäiriö joka saatin tinnejä levittelemällä toimimaan eikä enää ihan pienestä liikahellu. Ja koe ajolla huomasimma että vika joka oikealle kääntäessä oli ollut, oli hävinny?Mitenkä takavalon oikosulku voi vaikuttaa että vaihteisto nakkelee vapaalle välillä? Toivoisin myös samalla jos ja kun vastailette asiasta paremmin tietävät niin kertokaa onko kokemusta wäykyn eberistä tai sen siirtopumpusta koska käsittääkseni nämä on vakiovaruste (Avantgarde) tämän tason pirssissä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Laatikkohan on ZF valmistama 5 lovinen.
Terveisin "tietämätön" Mersuilija
juhvin kirjoitti:Elikkäs ropleema alko tässä pakkasten jälkeen kun ensin autosta oli tyhjänny akun ja ajelin päivän lainaan saadulla akulla (huono kunto) niin vaihteisto alko tekemään omituisia temppuja. Risteyksestä käännyt oikealle niin auto miettii että mennäänkö vai eikö. Ihmettelin tässä vikaa että mistäs moinen. Noh sain akun ladattua ja paikalleen niin hommaa jatkuu, lievenpänä toki mutta jatkuu. Tänään sitten tuumin että p*rkele nyt on löyettävä vika ja ajoimma pajalle ja luettiin vikakoodit vaihteistolta sekä moottorista. Vikoja oli 3 eli kaksi kertaa oli katkennu tiedonsiirto ja kolmas homma oli eberin häiriö (ei tosin saatu elämään vieläkään). Tutkimma sulakkeet (nro 8 akun luota kuitissa) katoimma öljyt vaihteistosta ja testasimme akut ja laturit eikä missään mitään vikaa. Ajoimma auton ulos ja siinä huomasin että vasemman puolen takajarru valo oli himmeä eikä reagoinut kun jarrua painoi. Sieltähän ilmeni kosketushäiriö joka saatin tinnejä levittelemällä toimimaan eikä enää ihan pienestä liikahellu. Ja koe ajolla huomasimma että vika joka oikealle kääntäessä oli ollut, oli hävinny?Mitenkä takavalon oikosulku voi vaikuttaa että vaihteisto nakkelee vapaalle välillä? Toivoisin myös samalla jos ja kun vastailette asiasta paremmin tietävät niin kertokaa onko kokemusta wäykyn eberistä tai sen siirtopumpusta koska käsittääkseni nämä on vakiovaruste (Avantgarde) tämän tason pirssissä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Laatikkohan on ZF valmistama 5 lovinen.
Terveisin "tietämätön" Mersuilija