Mersusta (250D -92) meni öljypohja rikki joten tilasin Saksasta purkuosana uuden. Pohjasta puuttuu kuitenkin kampiakselin asentotunnistimen reikä. Mahdollisuus on tietenkin modata pohja tunnistimelle sopivaksi, mutta onko ehdoton? Haittaako jos jättää anturin vaan laittamatta?
Kiitoksia jo vastauksista!
W124 kampiakselin asentotunnistin
Re: W124 kampiakselin asentotunnistin
Siihen kyllä saa survaistua reiän koska sen paikka näkyy valussa...eli laittaa reiän ja pienemmän johon kierre.
Se vaan on irtaallaan helpompi tehdä....onkohan toi vain siksi että sulla on kierroslukumittari?
Jos sähköinen pumppu niin tällöin se kaiketi pitää olla muta sulla on mekaaninen ja jotain lisä sähkö toimintoja .
Yhdessä w202 200d oli kanssa toi öljypohjan reikä ongelma ja siinä sit vaihdettiin entinen pohja kun w124 josta kone oli ei ollut sitä reikää mutta paikka sille näkyi.
Jospa joku vielä varmistaa ton kierroslukumittarin tiedon vai onko sille pumppuun tarvittava jotain tietoa..mielestäni ei.
Se vaan on irtaallaan helpompi tehdä....onkohan toi vain siksi että sulla on kierroslukumittari?
Jos sähköinen pumppu niin tällöin se kaiketi pitää olla muta sulla on mekaaninen ja jotain lisä sähkö toimintoja .
Yhdessä w202 200d oli kanssa toi öljypohjan reikä ongelma ja siinä sit vaihdettiin entinen pohja kun w124 josta kone oli ei ollut sitä reikää mutta paikka sille näkyi.
Jospa joku vielä varmistaa ton kierroslukumittarin tiedon vai onko sille pumppuun tarvittava jotain tietoa..mielestäni ei.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-