Ne oikein luotettavasti taida vieläkään +400hp:n tehoja kestää jos käyttöauton varmutta ja tehon toimivutta haetaan kun perusmootorista puhutaan esim nyt om606DT? Eivät siis todella ole mitään supereita ainakaan mun mielestä. Sit kun kellariosastolle vaihdetaan palikkaa ni sit kyllä.
Nyt CDI aikana mitään moottoripalikkkaa vaihdeta ja ollaan lähes tuplat tuosta eikä pahemmin ole kuulunut että olis moottorit totaalisti kuollu eikä oikein mitään muutakaan. Oikein ihmettelen sitä että kyllä vaan on suunnittelussa kestävyydelle kerrointa laitettu. Lämmöt tuntuu pysyvän todella hyvin kurissa näissä vehkeissä. Olisiko siinä yksi avaintekijä kestävyydelle?
Nyt kun automaattiaskitkin pelaa todella mukavasti niin CDI:n kapea kierrosaluekaan ei haittaa.
Jos superi on 100hp/muki niin vanhanliiton vehkeissä on murheita ja CDI:ssä ei paljo taida olla? Minusta kun on ollut jo juttuja et superin raja on 100kW/muki. Niin se rajakin superille liikkuu kun jo peruskatuautoissa alkaa monissa olla yli 300hp:n tehoja. Perusautoja siis joita saa ihan kaupasta ostettuna eikä ne myyntinimiltään silti mitään supereita ole

Noloahan se olisikin jos on olovinaan joku super turbo ja sillä sit takavaloja kattelee kun peruskatuauto kaupasta ostettuna takavaloja näyttää
