Auto on vuosimallia -94, mittarissa ei ole edes 300 tuhatta ja moottorina hyrskyttää vapaastihengittävä om605, jossa viisi vaihteinen manuaali perässä. Ruostettakaan ei tunnu olevan, varsinkaan pintapelleissä
Pari kuvaa ostokunnosta ja "talviluukista":
IMG_4786 by Teemu Kilpeläinen, on Flickr
IMG_4941 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrIhan ensimmäiseksi kun ei vielä kunnon tallipaikkaa ollut, niin aloitin pikku siistimisillä:
IMG_4836
IMG_4838 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrTaakse laittelin lisää lamppuja palamaan:


Sitte alkoki vannehommat, jotka olin jo ennen auton hankkimista ostanut talteen. Lorinserin rsk 2:set, koossa 17x8.
Olihan ne vähän ajansaatossa alkanu hapettua jos mistäkin, niin tottakai ne piti purkaa ja käydä läpi:


Sen jälkeen vähän soviteltiin keskiötä paikalle jotta saatiin mitattua että mitkäs lipat sitä tilataan.
Takakannuille riitti raudan/pien poisto ja maalaus:


Uudet pultit ja lipat piti tietenki tilata ettei kovin sirkkelinterillä tarvi ajaa, eteen tuli 2" lipat ja taakse 3". Näin vanteista tuli 9&10 tuumaa leveät


Keskiöihin piti itse tehdä keskilätkät, kun alkuperäisiä ei ollut ja ebayssä hinnat oli tähtitieteellisiä
Väri tuli valikoitua mersun värikartasta joka sattui olemaan juuri sama kuin auton helmalistojen väri. (ikinä ei sais olla samanväriset vanteet mitä auto
IMG_5364 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrKasattuna:
IMG_5378 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrNiin joo, tähän väliin vielä kuva katsastus lookista ennen kuin auto "pilattiin", lainavanteilla (kiitos mik_ko
IMG_5326 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrSamalla kun alapallonivelen vaihdoin, ja jousi oli irrallansa niin sovittelin samalla miten istahtaa, ja siihenhän se osu juuri mihin kuuluukin
IMG_5373 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrSitteppä ei muutaku kumekset päälle:
IMG_5409 by Teemu Kilpeläinen, on Flickr195/40 ja 215/40 gangbängit.
Sitte jouset meni yhtäkkiä poikki
IMG_5459 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrNo, jäihän se liian korkeaksi -> 4maticin yläpäät tilaukseen ja nehän tuli:

Kyllähän niillä jo päästiin aika lähelle maata
IMG_5476 by Teemu Kilpeläinen, on Flickr
IMG_9880 by Teemu Kilpeläinen, on Flickr
IMG_9891 by Teemu Kilpeläinen, on Flickr
IMG_9867 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrPerässä olis sitte vielä homma jotta sais pudotettua tuolle keulan tasalle.
No, sitte alko tympäseen tuo etukilven kolo joka on ilmeisesti suunniteltu saksan kilvelle, eli aivan liian iso finnittömälle suomi kilvelle. Tein sitte samalla sen verta kapean että sain pikkukilvet tilattua. Ei muutaku kolvi laulamaan
IMG_5654 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrHelmatkin saivat samalla uutta väriä niskaan ja puskurista kittasin virheet ja kolot piiloon.



Yhestä kuvasta jo varmaankin huomasi että yksi keskilätkä oli lähteny käveleen joten uudet piti tehdä, tälläkertaa alumiinistä pulttikiinnityksellä niinkuin borbeteissa.


Pikkukilvetkin saapui ja maski vaihtu avantgarde malliin.
Puskureiden listatkin sai väriä:


IMG_5715 by Teemu Kilpeläinen, on FlickrEtupuskuri meni kuitenki uusiksi, lakka valu ja kaikkea
Untitled by Teemu Kilpeläinen, on Flickr
Untitled by Teemu Kilpeläinen, on FlickrSiinäpä tuo tällähetkellä
Isot kiitokset käyttäjälle mik_ko, olet ollu suuri apu
Instagrammissa saa seurailla käyttäjänimellä teemukilpe
Sedanin taka madallusjousia saa kaupustella tästä rovaniemen lähettyviltä.











