Väyrysessä kuin kaikissa autoissa on puolensa. Jotenkin vaan tuntuu, että väyrys koppaa aliarvostetaan vähän turhaan. Hyvä joskin painava ajaa. Tähän on vaihdettu KYB kaasuiskarit ja KYB jouset eli ei niin originaali alusta sekä alla pyörii 18" 225/40 kumit. Suurin murhehan näissä on ruoste. Tämäkin yksilö on alkanut ruostumaan niistä ongelma kohdista eli ovien reunoista, läpivienneistä, kaarista, listojen alta yms.
No reippaana nuorukaisena ne tänä keväänä hinkkasin ja maalasin (vedin keskelle pelliä maali läikät=ei kaunista)

Paawon ollessa nyt suht siisti eikä pintapellit mätäne ainkaan vielä puhki, niin iski se viritysviirus mikä on yrittänyt saada mielenterveydestäni ylivaltaa jo pitkään

Ahtimen tsekkasin itse ja vaikutti olevan kunnossa, piti öljyn painetta, vnt systeemi toimii keveästi, ei ollut klommoja eikä kulumia siivissä. Putsailin ahtimen ja maalisin kellon ensin Zincillä ja sitten muutamalla kerroksella kuumankesto mustaa.
Imusarjan puhdistus on edessä, koska tällä hetkellä pukkaa vähän "vikatilaa" päälle luulen johtuvan ahtolämmöistä

Kaikki ketkä vastaavien CDI koneitten imusarjoja ovat irroitelleet tietävät kuinka ne siitä sarjan läpi kulkevat johdot aiheuttavat päänvaivaa. Pienen aivoriihen jälkeen päädyin ostamaan Delphi superseal 5-pin liittimen ja aion nyt ajaa lakut sen kanssa imusarjan läpi. Saa imusarjaa irroittaessa vaan avata sen yhden liittimen ja avot.
Kun voimansiirto ja cooleri on päivitetty niin tulee ohjelmointi ajankohtaiseksi. Kun tekijä ja aika on päätetty niin isketään 270 ahdin ja 3 barin mappi paikalleen niin päästään koittamaan mitä tästä irtoaa. Tälläinen kokoonpano kaipaisi ohjelmointia lähikuukausina. Tämä projekti on saanut innostuksensa tuikun 200cdi projektista ja jos tuikulla aikaa sekä mielenkiintoa on tälläistä ohjelmoida niin mielläni tuikun tekemän ohjelman tämän auton sieluksi ottaisin.
Kuvia tulee kunhan pääsen tietokoneen ääreen
