Kyselin sitte samaa myös
http://mbworld.org/" onclick="window.open(this.href);return false; foorumilla ja sain vastauksen, että pyörittämällä vastapäivään se irtoaa.
Totta se oli, kunhan uskalsi pyörittää. Sormissa ei riittänyt voima pyöräyttää, vaan pitää ottaa kunnon ote kannasta.
Lopulta se ruksahtaa auki, pyörähtäen n. 40 astetta. Kaapeli kannattaa irrottaa vasta lampun irrottamisen jälkeen ja kiinnittää takaisin vasta, kun uusi on paikallaan. Ei tarvi repiä sitä tuossa ahtaassa aukossa. Kyllä se mahtuu pyörähtämään, vaikka näyttää, että se ottaa kiinni tuohon toiseen askelmoottoriin.
Päinvastoin, kuin muissa pyöräytettävissä malleissa, tässä ei ole lampussa mitään muovista kehystä. Se tulee suoraan kiinni tuommoiseen jännän näköiseen peltiaukkoon.
Otin sitte vertailuksi kuvan uudesta ja vanhasta polttimesta, selkeä tummentuma näkyy vanhassa (oikean puoleinen), valotehossa ei kuitenkaan heti havaitse mitään eroa.
Syy koko ruljanssille oli, että Motonetissä on Autobildin testivoittajat alennuksessa, eli
Osram Night breaker D1S