E200 Kompressor 2004
Re: E200 Kompressor 2004
No mites simppas joko sait mesen? Onko muuten tietoa onko tuota rakennetta muutettu millon ja mihin malleihin? Onko samat ongelmat w203?
Re: E200 Kompressor 2004
Moro,E200kompressor kirjoitti:M111 on tuon näköinen:miksalo kirjoitti: Nyt minä olen ihan pyörryksissä noista koneista... Eli mikähän kone malli mahtaa olla 2000 vuoden w203 2.0 kompressor 120kw.
Huonompi vai parempi versio?
http://shop.kleemann.dk/images/m111k%20G2-p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
M271 puolestaan tuon näköinen:
http://img1.mlstatic.com/repuestos-merc ... 8_2542.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mbworld.org/forums/attachments/c ... 2-hose.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
M111 moottorissa on tyylikkään punainen suojus venttiilikopassa ja on siten helposti tunnistettavissa. Sen lisäksi, että se on luotettava, erittäin kestävä ja pieniruokainen.
Mulla on vähän epäselvää mun moottorin tyyppi.
Auto on E200 W210 väyrynen vm. 2002. Moottori on 1.8 kompressor.
Mutta kumpi tämä moottori nyt sitten on kun päällepäin konehuone näyttää juuri kuten M111?
Oliko väyrystä tehty M271 koneella?
Re: E200 Kompressor 2004
Siis eli on olemassa M111 1.8 kompressor?
Re: E200 Kompressor 2004
No nii justiisa... Ilmankos asetti vähän pään vaivaa... 
Avataas vähän. Auto on ollu mulla reilun kuukauden ja myytiin mulle 1.8L kompressor koneella.
Ei ole aiemmin mersuja ollu ni en kiinnittäny enempää huomiota asiaan ku oli muuten hyvässä kunnossa.
Nyt kun auton papereita selailin ni löytyhän sieltä 1998cm3 merkintä.
Eli turhaan päätäni ja teitä muita vaivasin.
Kiitos kumminkin!

Avataas vähän. Auto on ollu mulla reilun kuukauden ja myytiin mulle 1.8L kompressor koneella.
Ei ole aiemmin mersuja ollu ni en kiinnittäny enempää huomiota asiaan ku oli muuten hyvässä kunnossa.
Nyt kun auton papereita selailin ni löytyhän sieltä 1998cm3 merkintä.
Eli turhaan päätäni ja teitä muita vaivasin.

Kiitos kumminkin!
Re: E200 Kompressor 2004
M111-kompressorimoottoreita tehtiin tilavuudella 2,0 ja 2,3 litraa. Pienemmästä koneesta oli verotussyistä kaksi eritehoista versiota, ainakin C- ja SLK-malleissa. Koneessa käytettiin Eatonin M62-kompressoria, ainoastaan viimeisissä 230K EVO-malleissa käytettiin pienempää M45-kompressoria. Imunokka-akselissa oli muuttuva ajoitus.
M271-moottoreista ainakin W203-korissa 180K-, 200K- ja 230K-mallit olivat kaikki 1,8-litraisia ja kokomerkinnöillä kuvattiin eri teholuokkia. Moottorista löytyy myös 1,6-litrainen versio. Kaikki M271-moottorit olivat de.wikipedia.orgin mukaan ahdettuja. Ahtimena käytettiin tietääkseni ainakin W203-mallissa M45-kompressoria ja molemmissa nokissa oli muuttuva ajoitus.
Harmillista on se, että Mersu luopui moottorin mallimerkinnöissä käyttämästä todellista litratilavuutta, vaan moottori saattoi olla pienempi tai suurempi kuin sen mallimerkintä näytti.
tomant
M271-moottoreista ainakin W203-korissa 180K-, 200K- ja 230K-mallit olivat kaikki 1,8-litraisia ja kokomerkinnöillä kuvattiin eri teholuokkia. Moottorista löytyy myös 1,6-litrainen versio. Kaikki M271-moottorit olivat de.wikipedia.orgin mukaan ahdettuja. Ahtimena käytettiin tietääkseni ainakin W203-mallissa M45-kompressoria ja molemmissa nokissa oli muuttuva ajoitus.
Harmillista on se, että Mersu luopui moottorin mallimerkinnöissä käyttämästä todellista litratilavuutta, vaan moottori saattoi olla pienempi tai suurempi kuin sen mallimerkintä näytti.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Re: E200 Kompressor 2004
Eihän tuossa mitään turhaa vaivaamista ollut, kysymällä asiat selviää. Taitaa olla tuontiautoja kaikki E200K väyryset, tosin mitäpä väliä.
wiimax.fi
Re: E200 Kompressor 2004
näinhän se on. mut tää veitikka on suomiauto.
Re: E200 Kompressor 2004
Moottorin tunnistaa yleisesti
-Punainen venttiilikoppa puolien päällä...m111
-musta venttiilikopan suojus muovinen kokoalueella..m271
-Punainen venttiilikoppa puolien päällä...m111
-musta venttiilikopan suojus muovinen kokoalueella..m271
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-