
Muutama juttu askarruttaa, kun pakkaset iski meillekin niin liekö ominaisuus vai vika, kun käynnistyksen jälkeen hieman pyörittyään flekti alkoi pyörimään sekä jäähdytysnesteen ylikuumentumisen varoitusvalo syttyi, ensiavuksi lisää lohkolämpöä sekä lämmintä puhaltamaan konehuoneseen, se auttoi. Onko yleistä moinen? Kyse lienee flektin ohjausyksikön häiriöstä tai anturi/sensori viasta,vai? Muutoin kyllä talviautoksi luokiteltava vaunu kun lämpöä riittää hyvin ilman lisälämmittimiä ajaessa..
Toinen juttu, kun ajatus vaihtaa akku uusiin, niin pystyykö vaihtamaan ilman ongelmia, jos laittaa ylläpitolaturin konehuoneessa olevaan lisävirran syöttöliittimeen ja sitten vaan akku pois sekä uusi tilalle. Eli ei jäisi vikakoodeja,ohjainyksikkövammoja yms.
Täytyy myöntää, että nyt ymmärtää ihmisiä jotka mesejä kehunut, on siinä jotain perääkin. Itsellä oli tarkoitus löytää auto jossa vetomassaa reilu 1600kg ja euro 4 mylly....näillä jäi päätoiveilla valinta kohdistui sitten omaan -08 vuoden yksilöön...
Kiitoksia jo vastauksista etukäteen, jään kuulolle
