Mitäs tyyppivikoja näissä peleissä on ja ovatko niin pahoja ruostumaan kuin samanikäiset E-sarjalaiset?
Vai ostaako suosiolla Kia Picanton?

No kyllähän siinä Mersun maasturin tarvitsee kun ajaa Helsingistä Vantaalle.tn62634 kirjoitti:Jos se vaimo ei missään tiettömän taipaleen varrella töissä käy niin noilla ajokilometreillä vuodessa joku Toyota Aygo / Pösö 107 / Sitikan C1 olisi varmaan paljon varmempi vekotin esim. 50000 ajettuna kuin 20 vuotta vanha maasturimersu. Jos siis ego mahtuu.
Jonkun verran enemän kuin saman ikäisissä vaikapa 210 malleissa, kekuslukko vikoja, johtosarja vikoja,ohamalai kirjoitti:Olisikohan vuosituhannen taitteen bensakoneinen ML millään tavalla järkevä ostos kakkosautoksi, lähinnä avovaimon työmatka-ajoon? Ajoa tulisi vuodessa vain n. 5000km, joten kovassa käytössä se ei olisi. Hintaluokka olisi 5000 euron tienoilla ja ainakin siihen luokkaan nettiautosta löytyisi vaihtoehtoja 200-300tkm ajettuna.
Mitäs tyyppivikoja näissä peleissä on ja ovatko niin pahoja ruostumaan kuin samanikäiset E-sarjalaiset?
Vai ostaako suosiolla Kia Picanton?
Jos se vaimo ei missään tiettömän taipaleen varrella töissä käy niin noilla ajokilometreillä vuodessa joku Toyota Aygo / Pösö 107 / Sitikan C1 olisi varmaan paljon kökköisempi vekotin esim. 50000 ajettuna kuin 20 vuotta vanha maasturimersu.tn62634 kirjoitti:Jos se vaimo ei missään tiettömän taipaleen varrella töissä käy niin noilla ajokilometreillä vuodessa joku Toyota Aygo / Pösö 107 / Sitikan C1 olisi varmaan paljon varmempi vekotin esim. 50000 ajettuna kuin 20 vuotta vanha maasturimersu. Jos siis ego mahtuu.
Katsos olet kaakkoissuomesta ja autona kuussatanenS 420 L kirjoitti:Varmasti ihan hyviä autoja. Paitsi en enää uskaltanut kolmatta kokeilla, piti vaihtaa merkkiä. Huonoa tuuria varmasti osittain ja ensimmäisellä vedettiin paljon painavaa kärriä joka voi osaan vioista vaikuttaa. Vanhojahan nuo oli jo ostettaessa, ensimmäisellä alle 200 tuhatta ajettu (huoltokirjat molemmissa) ja toisella lähempänä kolmeasataa.
Ensimmäisestä hajosi mm. vaihdelaatikko (pääakseli poikki), jakolaatikko ja moottorin ecu. Mutta sehän oli manuaali ja 230 joten ei tähän ketjuun varsinaisesti liity paitsi jakolaatikko ehkä sama(?)
Toinen oli juurikin 320 ja siinä ykkössylinteri oli jossain vaiheessa leikannut kiinni, tuloksena naarmut sylinterissä. Teoria on että pakoputkisto ja/ tai katti olisi ollut niin tukossa että olisi tuon aiheuttanut.
Mutta tosiaan yksittäistapauksia nämä ja niinkuin allekirjoituksesta näkyy niin usko merkkiin ei ole mennyt...
Johan tässä on riittävästi perustettaohamalai kirjoitti:No kyllähän siinä Mersun maasturin tarvitsee kun ajaa Helsingistä Vantaalle.tn62634 kirjoitti:Jos se vaimo ei missään tiettömän taipaleen varrella töissä käy niin noilla ajokilometreillä vuodessa joku Toyota Aygo / Pösö 107 / Sitikan C1 olisi varmaan paljon varmempi vekotin esim. 50000 ajettuna kuin 20 vuotta vanha maasturimersu. Jos siis ego mahtuu.![]()
Löytyy varmasti fiksumpia autoja, mutta olisipahan mullekin sit maasturi jolla käydä vaikka metsästysreissulla, eikä tarvitsisi sääliä maalipintaa jne.