Ei saa tuota doglegiä asentaa Ei ole saanut vakiona tenavaan... Muuten olis asiallinen. Tenavan getrag ainoa "parempi" loota jonka saisi laittaa.hismajestics kirjoitti:Mun suunnitelma oli aluksi vahvasti oman merkin 6-speed., mutta mitä enemmän siitä etsi tietoa/haki sopivaa kauppaa, niin sitä enemmän soraääniä laatikon toiminnasta kuului. Onhan foorumillakin pitkä topikki aiheesta. Uskon kuitenkin, että ongelmat koskevat pääsääntöisesti W203 pre-facelift ja sitä vanhempia, vaijeriavusteisia laatikkoja. Näissä on myös synkrovikaa 1-2 vaihteella. Post-facelift W203 on paljon "bemarimaisempi" ja ilmeisesti jo toimivampi.jezze rs kirjoitti:Bemarin laatikkoa vaan paikalleen! Jos ei ole museopeli niin ihan samapa tuo. Itsekin pyrin aina käyttämään saman valmistajan osia, mutta jos niitä ei ole niin ei tuota tuskaa käyttää toistenkaan. Toimivuus on kuitenkin tämän tyyppisissä vehkeissä paljon tärkeämpää, jos esim radalla käy ajamassa.
Vallilan takomosta tosiaan saa hyviä vakaajia jos lähettää vanhan malliksi. Saa juuri sellaisen kuin haluaa.
Kumpikampi, niin on 6v. bmw-laatikko kuitenkin vikkelämpi ja sijuvampi esim. tuohon rata-ajoon, johon viittaat. Pieni hidaste 6v. hankinnassa on. Pääsääntöisesti tarjotaan 37dz, eli diesel laatikkoa. Ei hirveesti nappaa kun en aio harrastaa rattilukkoracingia.
Btw, tästähän sä saat doglegin omaan endurance kilpuriinne jos et välttämättä just halua .404?
Tuota takavakaajan en laittaisi ennen kuin on lukkoperä. Vie näissä vetopitoa aika paljon kun keventää pyöriä kurvissa. Samasta syystä takajousetkin saa olla melko hullummaisen löysät että niiaa päälle. Jos lukon saa niin sitten voi alkaa jäykistellä takapäätäkin.