Silti eniten säväytti edelleen SLS AMG

On niissä anturit, eikös kaikissa mersuissa (Suomi-autot) ole anturit siitä lähtien kun vaatimukset muuttuivat (vaikka ei vissiin vaatimusten puitteissa antureita tarvittaisikaan). Saksasta jos tilaa valmiin rengassetin niin aika varmasti on anturit mukana. Tietenkin kannattaa silti varmistaa.Legge kirjoitti:Onkos W213 vakiona oleva rengaspainevalvonta toteutettu sensoreilla renkaissa? Vai ESP:hen perustuva? Vilkuilin tuossa Vehon rengaspaketteja ja niissä on usein mainittu, että sensorit sisältyvät hintaan. Lähinnä pohdin, että vanteita ulkomailta katsellessa täytyy ottaa huomioon sensoreista tuleva lisähinta, jos sellaiset tarvitsee.
Eli renkaisin ei voi suihkuttaa paikkausainetta(DBFI kirjoitti: On niissä anturit, eikös kaikissa mersuissa (Suomi-autot) ole anturit siitä lähtien kun vaatimukset muuttuivat (vaikka ei vissiin vaatimusten puitteissa antureita tarvittaisikaan). Saksasta jos tilaa valmiin rengassetin niin aika varmasti on anturit mukana. Tietenkin kannattaa silti varmistaa.
Mikäs estää vaahtoa ruiskuttamasta? Menee vaan renkaan lisäksi anturi uusiksi (todennäköisesti), vanteen putsauksen lisäksi. Taitaa olla hinuri molemmissa tapauksissa parempi vaihtoehto jos ei vararengasta saa mistään paikalle.Laaksonen kirjoitti:Eli renkaisin ei voi suihkuttaa paikkausainetta(DBFI kirjoitti: On niissä anturit, eikös kaikissa mersuissa (Suomi-autot) ole anturit siitä lähtien kun vaatimukset muuttuivat (vaikka ei vissiin vaatimusten puitteissa antureita tarvittaisikaan). Saksasta jos tilaa valmiin rengassetin niin aika varmasti on anturit mukana. Tietenkin kannattaa silti varmistaa.).
Rengasrikon sattuessa on Mersun tiepalvelu siis ainoa vaihtoehto (jos alla ei ole runflatteja).
Mistä ostit, millä renkailla ja mitä kokoa?monsteri kirjoitti:Alkuperäisvalmistajan anturit maksoi rengasliikkeessä 45 euroa kappale. Koko talvirengaspaketti saksalaisilla brockin vanteilla 1250 euroa. Avantcarden vanteet auton mukana olivat puolalaisia ja yksi kiinalainen.
Olen huomannut aivan saman. Jos oletetaan, että W213:n kuitenkin tunnistaa omaksi mallikseen liikenteessä, niin niitä näkyy varsin vähän verrattuna sen kilpailijaan naapurimaastamme nimittäin Volvo S/V90:een. Tuntuu että joka päivä näkyy muutama uusi Volvo, joka saa aina pään kääntymään, mutta uusia E-sarjalaisia ei läheskään joka päivä.Etwas Anders kirjoitti:Paikallinen taksiyrittäjä ostanut tuoreen S213-sarjalaisen.ABC:n pihassa seistessään oli kyllä takaviistosta niin S205:n näköinen,että vaati oikein tarkemman silmäilyn,että 213-sarjan edustajaksi tunnisti.Tämmöiseksi on automuotoilun maailma mennyt...
Meillä on valkoiset C ja E pihassa ja ovat veljekset kuin ilvekset, enkä koe tätä itse mitenkään negatiivisena. Suomen myyntitilastoja en ole katsonut, mutta kannattaa katsoa daimlerin 2016 tulosraportti. E myy kuin häkä maailmalla ja nimenomaan S mallin myynti lähes 10 prosentin laskussa. Lisäksi tätä teoriaasi ei tue myös se, että Daimler valmisti kaikkien aikojen kappalemääräisen ennätyksen valmistetuissa autoissa ja teki kaikkien aikojen voiton vuonna 2016. Ei ole tätä päivää, että kukaan ostaa auton näyttääkseen naapurille, että minullapa on E malli pihassa. Teknisiltä ominaisuuksilta uusi E on paras auto, millä olen ajanut.antti--91 kirjoitti:Olen huomannut aivan saman. Jos oletetaan, että W213:n kuitenkin tunnistaa omaksi mallikseen liikenteessä, niin niitä näkyy varsin vähän verrattuna sen kilpailijaan naapurimaastamme nimittäin Volvo S/V90:een. Tuntuu että joka päivä näkyy muutama uusi Volvo, joka saa aina pään kääntymään, mutta uusia E-sarjalaisia ei läheskään joka päivä.Etwas Anders kirjoitti:Paikallinen taksiyrittäjä ostanut tuoreen S213-sarjalaisen.ABC:n pihassa seistessään oli kyllä takaviistosta niin S205:n näköinen,että vaati oikein tarkemman silmäilyn,että 213-sarjan edustajaksi tunnisti.Tämmöiseksi on automuotoilun maailma mennyt...
Tuntuu että Mersu meni metsään tämän uuden E:n kanssa liiallisen varovaisuuden suhteen. Tähän asti C:ssä ja S:ssä on ollut samoja piirteitä keskenään, mutta ne on kokonsa puolesta erottuneet toisistaan. E on aina ollut persoonallisemman näköinen siinä keskimmäisenä. Esim. W202, W210, W140 tai W204, W212, W221. Nyt Mersu on siinä pisteessä että "perusmalliston" muodostaa kolme samanmuotoista sämpylää, joista E:lle ei ole mitään käyttöä. Nykyinen C on niin hyvä ja isoksi kasvanut auto, että se vie ostajia E:ltä ja Ässä on aina Ässä.
Aiemmin joku henkilö saattoi viestittää E:llään, että ei tässä millään pikkumersulla ajella ja vastaavasti Ässäkuski että ei tässä millään E:llä ajella. Nyt tarvitaan asiaan perehtyneisyyttä, että mallisarjat erottaa toisistaan liikenteessä.
Ok, en ole perehtynyt asiaan noin tarkkaan, ihan mutu-näkökulmasta kirjoitin.monsteri kirjoitti:Meillä on valkoiset C ja E pihassa ja ovat veljekset kuin ilvekset, enkä koe tätä itse mitenkään negatiivisena. Suomen myyntitilastoja en ole katsonut, mutta kannattaa katsoa daimlerin 2016 tulosraportti. E myy kuin häkä maailmalla ja nimenomaan S mallin myynti lähes 10 prosentin laskussa. Lisäksi tätä teoriaasi ei tue myös se, että Daimler valmisti kaikkien aikojen kappalemääräisen ennätyksen valmistetuissa autoissa ja teki kaikkien aikojen voiton vuonna 2016. Ei ole tätä päivää, että kukaan ostaa auton näyttääkseen naapurille, että minullapa on E malli pihassa. Teknisiltä ominaisuuksilta uusi E on paras auto, millä olen ajanut.antti--91 kirjoitti:Olen huomannut aivan saman. Jos oletetaan, että W213:n kuitenkin tunnistaa omaksi mallikseen liikenteessä, niin niitä näkyy varsin vähän verrattuna sen kilpailijaan naapurimaastamme nimittäin Volvo S/V90:een. Tuntuu että joka päivä näkyy muutama uusi Volvo, joka saa aina pään kääntymään, mutta uusia E-sarjalaisia ei läheskään joka päivä.Etwas Anders kirjoitti:Paikallinen taksiyrittäjä ostanut tuoreen S213-sarjalaisen.ABC:n pihassa seistessään oli kyllä takaviistosta niin S205:n näköinen,että vaati oikein tarkemman silmäilyn,että 213-sarjan edustajaksi tunnisti.Tämmöiseksi on automuotoilun maailma mennyt...
Tuntuu että Mersu meni metsään tämän uuden E:n kanssa liiallisen varovaisuuden suhteen. Tähän asti C:ssä ja S:ssä on ollut samoja piirteitä keskenään, mutta ne on kokonsa puolesta erottuneet toisistaan. E on aina ollut persoonallisemman näköinen siinä keskimmäisenä. Esim. W202, W210, W140 tai W204, W212, W221. Nyt Mersu on siinä pisteessä että "perusmalliston" muodostaa kolme samanmuotoista sämpylää, joista E:lle ei ole mitään käyttöä. Nykyinen C on niin hyvä ja isoksi kasvanut auto, että se vie ostajia E:ltä ja Ässä on aina Ässä.
Aiemmin joku henkilö saattoi viestittää E:llään, että ei tässä millään pikkumersulla ajella ja vastaavasti Ässäkuski että ei tässä millään E:llä ajella. Nyt tarvitaan asiaan perehtyneisyyttä, että mallisarjat erottaa toisistaan liikenteessä.
Komppaan kyllä,että Volvo S90 on takaapäin melkonen rumilus...tommonen perä kävis johonkin luxus-Daciaan...V90 taasen ihan jees.ennentauti kirjoitti:Daimlerilla menee lujaa taloudellisesti ja myynnillisesti. Varsinainen kilpailija BMW ohitettiin ja kovaa viimevuonna. Audista nyt puhumattakaan. Kertonevat siitä että tuotteet ovat kunnossa ja miellyttävät kuluttajaa. Volvo on mennyt täysin metsään muotoilunsa kanssa, V/S 90 on kyllä niin epäonnistunut rumilus. No, antaa kinukkien touhuta mitä touhuavat Volvojensa kanssa. Kuitenkin vain ei preemiun merkki.
Eikö kellään ole Suomen myyntilukuja, eihän ne välttämättä seuraa Daimlerin kokonaismyyntiä. Eikä täällä kukaan tainnut maailmanlaajuista menestystä epäillä tai arvioidakaan. Antti sen paremmin kuin minäkään ei mielestäni otettu kantaa siihen onko yhdennäköisyys hyvä vai huono asia. Puhtaasti vaan sellainen mielikuva että enemmän voisi olettaa uutta E-sarjaa näkevän katukuvassa ja sen voisi oikeilla numeroilla oikaista.monsteri kirjoitti:
Meillä on valkoiset C ja E pihassa ja ovat veljekset kuin ilvekset, enkä koe tätä itse mitenkään negatiivisena. Suomen myyntitilastoja en ole katsonut, mutta kannattaa katsoa daimlerin 2016 tulosraportti. E myy kuin häkä maailmalla ja nimenomaan S mallin myynti lähes 10 prosentin laskussa. Lisäksi tätä teoriaasi ei tue myös se, että Daimler valmisti kaikkien aikojen kappalemääräisen ennätyksen valmistetuissa autoissa ja teki kaikkien aikojen voiton vuonna 2016. Ei ole tätä päivää, että kukaan ostaa auton näyttääkseen naapurille, että minullapa on E malli pihassa. Teknisiltä ominaisuuksilta uusi E on paras auto, millä olen ajanut.
Enpä olekaan pannut merkille tuota aiemmin:Holf1 kirjoitti:E-sarjassa on perässä heijastimet auton alaosassa. C:ssä niitä ei ole. Keulahan on jo aika lailla erilainen.
Tänään jotain lukua uutisoitu alkuvuodesta:DBFI kirjoitti:Eikö kellään ole Suomen myyntilukuja, eihän ne välttämättä seuraa Daimlerin kokonaismyyntiä. Eikä täällä kukaan tainnut maailmanlaajuista menestystä epäillä tai arvioidakaan. Antti sen paremmin kuin minäkään ei mielestäni otettu kantaa siihen onko yhdennäköisyys hyvä vai huono asia. Puhtaasti vaan sellainen mielikuva että enemmän voisi olettaa uutta E-sarjaa näkevän katukuvassa ja sen voisi oikeilla numeroilla oikaista.monsteri kirjoitti:
Meillä on valkoiset C ja E pihassa ja ovat veljekset kuin ilvekset, enkä koe tätä itse mitenkään negatiivisena. Suomen myyntitilastoja en ole katsonut, mutta kannattaa katsoa daimlerin 2016 tulosraportti. E myy kuin häkä maailmalla ja nimenomaan S mallin myynti lähes 10 prosentin laskussa. Lisäksi tätä teoriaasi ei tue myös se, että Daimler valmisti kaikkien aikojen kappalemääräisen ennätyksen valmistetuissa autoissa ja teki kaikkien aikojen voiton vuonna 2016. Ei ole tätä päivää, että kukaan ostaa auton näyttääkseen naapurille, että minullapa on E malli pihassa. Teknisiltä ominaisuuksilta uusi E on paras auto, millä olen ajanut.
Meinaatko että S-mallin ostajat on suunnanneet nyt E-koriin eikä 10%:n notkahdus liity mitenkään faceliftin odotteluun?