Vika on ollut nyt viime syksystä asti päällä valo taulussa, kun se alkuun vain syttyi ja sammuskeli kesällä ihan omiaan ja sain just sopivasti leiman haettua niin vika unohtui noin vuodeksi

Carsoft 7.4:llä olen testannut ja poistanut koodit, ei apua asiaan aina tulee sama uudelleen (33). Alkuun luulin että vika on istuintunnistinmatossa ja kokeilin 4ohm vastuskikkaa (2-napa liitin) ja liian isoilla vastusarvoilla saikin sitten vikakoodin testeriinkin että se olisi sitten viallinen, elikkä oletetaan että se istuinmatto on siis kunnossa sillä vikakoodin poiston jälkeen se ei enään tule takaisin. Elikkä tässä vaiheessa ei siis ollut vielä hajua että vikakoodi tarkoittikin sitä penkin alla, verhoilun alla olevaa sivuttaistörmäystunnistinta vai mikä se nyt onkaan.
No sinne sitten seuraavaksi, penkki helvettiin ja verhoilua raottamaan, olipas mä-mä-märkää!
Halusinkin vaan kysyä että ollanko oikeilla jäljillä ja sattuisko joltain löytyä ylimääräistä ehjää anturia sopusuhtaiseen hintaan? Autohan alkaa olla jo niin halpa että ei hirveästi viitsi satsata kaalliisiin osiin jos noita nyt edes uusia mistään saa?