Juhannus autoremontissa...
Juhannus autoremontissa...
Löytyisikö apuja hyvät immeiset,kun -03 w211 e 270,ei käynnisty.
Ensin alkoi prötäämään ja ei käyny tyhjäkäyntiä ja sitten kuoli kokonaan.
Sööperin lavalla tultiin kotiin ja nyt on ihmetelty kun naftaa tulee suuttimille asti ihan ok mutta suuttimille ei tule ohjausvirtaa.
Mistä lähtisin vikaa etsimään?
Ensin alkoi prötäämään ja ei käyny tyhjäkäyntiä ja sitten kuoli kokonaan.
Sööperin lavalla tultiin kotiin ja nyt on ihmetelty kun naftaa tulee suuttimille asti ihan ok mutta suuttimille ei tule ohjausvirtaa.
Mistä lähtisin vikaa etsimään?
Re: Juhannus autoremontissa...
Hmm googletus sööperin lavasta ei tuottanut tulosta. Sööperin laivakaan ei - mutta sjöbergin hinauspalvelu tuotti epäilyksen että auto on hinattu paikasta a paikkaan b. Sekä a ja etenkin b on edelleen tuntematon paikka....Jake.70 kirjoitti:Löytyisikö apuja hyvät immeiset,kun -03 w211 e 270,ei käynnisty.
Ensin alkoi prötäämään ja ei käyny tyhjäkäyntiä ja sitten kuoli kokonaan.
Sööperin lavalla tultiin kotiin ja nyt on ihmetelty kun naftaa tulee suuttimille asti ihan ok mutta suuttimille ei tule ohjausvirtaa.
Mistä lähtisin vikaa etsimään?
Missähän tuo mersu nyt on? Se tieto olisi hyvä jos joku sitä kotitesterillänsä kurkistelisi.
Itsellekin tuli eilen rekisterikilven valon toiminnasta ilmoitus mittaristoon ja takaluukusta hajumerkki... Lienee edellisen tuunarin led viritys tullut tiensä päähä juuri juhannuksena ja 2 päivää ennen rekisteröintikatsastusta.... Kai se on alettava luukkua purkamaan

Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: Juhannus autoremontissa...
Testerillähän sitä tästäkin olisi järkevintä lähteä vikaa etsimään. Star kiinni ja vikakoodit, sitten mitta-arvoista käynnistystilannetta...
Et tankannut hetkeä aikaisemmin, että olisi bensaa vahingossa tms ?
Et tankannut hetkeä aikaisemmin, että olisi bensaa vahingossa tms ?
wiimax.fi
Re: Juhannus autoremontissa...
Juu se sööperi on todellakin hinausliike sjöberg oikeasti,no joo,se siitä...
Auto sijaitsee keski-Espoossa ja kaikki kotikonstit on nyt käytetty jotta saatas johtotähti käyntiin mutta ei mikään tunnu auttavan...
Onko kellään kokemusta rollen mesehuollosta,onko hintansa väärti?
Auto sijaitsee keski-Espoossa ja kaikki kotikonstit on nyt käytetty jotta saatas johtotähti käyntiin mutta ei mikään tunnu auttavan...
Onko kellään kokemusta rollen mesehuollosta,onko hintansa väärti?
Re: Juhannus autoremontissa...
Juu ja tuohon kysymykseen,että, onko tankattu pensoja,jos sieltä bensaa löytyy niin, siinä tapauksessa nesteen tankkiauton kuski on tehny cocktailin...
Re: Juhannus autoremontissa...
niin saman päivän aikana...noin kuusi-seitsemän tuntia ja noin 150km myöhemmin...dealer kirjoitti:Eli heti tankkauksen jälkeen tuli ongelmia ?
Re: Juhannus autoremontissa...
On tuossa sen verran tullut kilometrejä ettei taida johtua mistään polttoaineen seassa olleesta ... oireet vaan omituiset, ehkä suutin rikki sitten.
wiimax.fi
Re: Juhannus autoremontissa...
niin polttoainepaineet ok(tsekattu suodattimelta ja ykkösen syöttöputkelta,eli pumppaa tankilta ja korkeapainepumppu pelittää myös) ei vaan vissiin saa sykäystä että suutin/suuttimet alkais sykkimään...dealer kirjoitti:On tuossa sen verran tullut kilometrejä ettei taida johtua mistään polttoaineen seassa olleesta ... oireet vaan omituiset, ehkä suutin rikki sitten.
Re: Juhannus autoremontissa...
Paljonkos "mittaus" näytti rail-paineeksi?Jake.70 kirjoitti: niin polttoainepaineet ok(tsekattu suodattimelta ja ykkösen syöttöputkelta,eli pumppaa tankilta ja korkeapainepumppu pelittää myös) ei vaan vissiin saa sykäystä että suutin/suuttimet alkais sykkimään...

Re: Juhannus autoremontissa...
juu ykkösen syöttöputki irti suuttimelta ja starttaamaan ja ainetta lensi noin viiden-kuuden metrin kaaressa...nää on näitä kotikonsteja mutta tuntus äkkii että paineita on??DBFI kirjoitti:Paljonkos "mittaus" näytti rail-paineeksi?Jake.70 kirjoitti: niin polttoainepaineet ok(tsekattu suodattimelta ja ykkösen syöttöputkelta,eli pumppaa tankilta ja korkeapainepumppu pelittää myös) ei vaan vissiin saa sykäystä että suutin/suuttimet alkais sykkimään...
Re: Juhannus autoremontissa...
DBFI haki tuolla kysymyksellään varmaankin sitä, että ECU vaatii tietyn minimirailpaineen (en muista paljonko, mutta joku 200-300 bar), ennen kuin antaa avata suuttimia. Paineen näkee luonnollisesti diagnostiikkaohjelmalla (Star). Todennäköisesti sinulla ei nyt paineet kuitenkaan nouse riittävästi.Jake.70 kirjoitti:juu ykkösen syöttöputki irti suuttimelta ja starttaamaan ja ainetta lensi noin viiden-kuuden metrin kaaressa...nää on näitä kotikonsteja mutta tuntus äkkii että paineita on??DBFI kirjoitti:Paljonkos "mittaus" näytti rail-paineeksi?Jake.70 kirjoitti: niin polttoainepaineet ok(tsekattu suodattimelta ja ykkösen syöttöputkelta,eli pumppaa tankilta ja korkeapainepumppu pelittää myös) ei vaan vissiin saa sykäystä että suutin/suuttimet alkais sykkimään...