Tosin kun ensimmäistä kertaa painaa pitkään jarrua niin painuu hitaasti pohjaan asti muttei enää toisella polkaisulla.
Onko kellään ollut samanlaista vikaa?

En taida osata,onko vakivika?DBFI kirjoitti:Tarkistitko paljonko jarrunestettä löytyy jarrutehostimen sisältä?
Eli normaali vika norrmali paikasta,paxi kirjoitti:Vika löytyi tankin päällä olevista putkista.
Ruostuneet puhki.
On se taas nykyisinJuhani Halmeenmäki kirjoitti:Paitsi että jatkaminen ei ole sallittua.
Juhani kirjoitti:Paitsi että jatkaminen ei ole sallittua.
Saas nähdä miten tulkitaan. Tod näk ainakin tuoreet jatkokset hylätään?dealer kirjoitti:Ei jaksa googlettaa, mutta ilmeisesti tulevat ohjeet on sellaiset että kaikki tällä hetkellä laillisesti tehtävät jatkokset tullaan sitten seuraavissa katsastuksissa hylkäämään vaikka ovat tekohetkellä olleet lain mukaisia ?
Muuten en ymmärrä tätäJuhani kirjoitti:Paitsi että jatkaminen ei ole sallittua.
Miksi lukisin ketjun aloitajan ongelma on nyt nykyisen ohjeistuksen ja lain aikainen kuten korjaus vaihtoehdotJuhani Halmeenmäki kirjoitti:Luepa tulevan kevään uudet ohjeet.
Jos arvuutellaan niin ehkäpä semmoiset mitkä on uuden asetuksen voimassaJuhani Halmeenmäki kirjoitti: Saas nähdä miten tulkitaan. Tod näk ainakin tuoreet jatkokset hylätään?
Ja eihän tuo jatkaminen ollut kieltämätöntä edes montaa vuotta, voi olla että hylsyjä jaetaan kovin helposti?
etrade kirjoitti:Ei mitään. Pitäis lukea koko ketju läpi. Tankin päällä tässäkin autossa.
Hyvä.paxi kirjoitti:Me laitettiin uudet putket ja letkut,en voisi luottaa jatkoksiin.
Minusta tuo on ihan järkevä ratkaisu. Näin tekisin itsekin. Ei maksa merkittävästi enempää ja onpahan sitten uusi putki koko matkalta. Se, että joku osittainen korjaustoimenpide on sallittua ei tee siitä välttämättä järkevää isommassa kuvassa. Sukkiakin voi parsia tiettyyn rajaan asti, mutta sitten joskus täytyy ostaa ihan uudet..paxi kirjoitti:etrade kirjoitti:Ei mitään. Pitäis lukea koko ketju läpi. Tankin päällä tässäkin autossa.
Me laitettiin uudet putket ja letkut,en voisi luottaa jatkoksiin.
Ei yhtään sen hankalampaa kuin irrallaan olevaan putkeen, korjaamoilla kun on kunnolliset työkalut siihenkin eikä vain kaverilta lainattu bilteman putkisorvi.esapk kirjoitti:Ja taitaa se juntturien tekeminen auton alla oleviin putkiin olla kohtalaisen hankalaa. Saman tien koko putki uusiksi. Metritavarana ei paljoa maksa. Varaosaliikkessä teettää sitten putkeen juntturit ja sopivat mutterit. En ymmärrä, miksi tässä pitäisi yrittää säästää vain sästämisen vuoksi.
Maksaa merkittävästi enemmän yllättävän monen maksajan mielestä. On järkevää vaihtaa vain osa putkista koska paikoilleen jätettävä entinen putki on käytännössä uudenveroista, eli sen vaihtamalla ei saada minkäänlaista hyötyä missään asiassa tulevaisuuttakaan ajatellen.esapk kirjoitti: Ei maksa merkittävästi enempää ja onpahan sitten uusi putki koko matkalta. Se, että joku osittainen korjaustoimenpide on sallittua ei tee siitä välttämättä järkevää isommassa kuvassa. Sukkiakin voi parsia tiettyyn rajaan asti, mutta sitten joskus täytyy ostaa ihan uudet..
juu näin se on, mutta jos menet korjaa ominpäin ylimäärästä joudut sen tekee omalla kustannuksellasietrade kirjoitti:Kaksi eri asiaa, korjataanko itselle kunnolla, eli tässä tapauksessa uusittu myös letkut, vai korjaako huoltofirma akuutin vian.
Koneiden korjauksessa, vanhemmat korjaajat muistutti aina, että mitään muuta ei korjata kun vain ilmoitettu vika.
Ja näin tekemällä se on kunnolla tehty,dealer kirjoitti: On järkevää vaihtaa vain osa putkista koska paikoilleen jätettävä entinen putki on käytännössä uudenveroista, eli sen vaihtamalla ei saada minkäänlaista hyötyä missään asiassa tulevaisuuttakaan ajatellen.