
Katti varmaan veks ensimmäisenä,mutta onko siitä mitään hyötyä? (Otteessa ei mitään mainintaa joten laillinen toimenpide.)
Entäs vapaavirtaussuodatin? Apua?
Vai ruvetaanko suunnittelemaan ruiskun vaihtoa yms. touhuja?
Joo, Remus on sikakallis. Teetä vaikka Hytösen Terolla, tulee edullinen ja hyvä, käyttää Simonssin vaimentimia, ihan käypäisiä, epk:llahan on Teron putki alla ja mullakin oli ennen kuin se kävi ahtaaksi.emppu kirjoitti:Ei noista putkista tietenkään, lähinnä sitä remmiahdinta meinasin.
Soitin Königille, niin remuksen takapönttö 827euroo eikä ees koko putkea saa.
Missäs teetän putkiston? Ja minkälaisilla vaimentimilla ettei pörise?
Piristyi? itselläni oli kyseinen vekotin E30 325i valmiiksi viritetty...peltisarja, suorat putket taakse yhdellä vaimentajalla, vaapavirtaussuodatin ja ilmeisesti lastukin? myös kannelle oli tehty jotain - nokka kuitenkin oli vakio...kyseisestä autosta penkitettiin 184 hv vakiossahan on 171 hv...olihan se pirteä mutta ei siitäkään koneesta saa helposti lähelle kahtasataa tai yli hummaa vaikka olisi virinokka ja kansi ammattimaisesti tehty paitsi jos sen stroukkaa 2.7 litraitseksi. Joten käytettyyn rahamäärään kalliita hevosia 13 kappaletta.Jube kirjoitti: Tuosta putkistosta on hyvä aloittaa, ja sitten kun laittaa vaparisuodattimen ja mahdolliset nokat, kannen työstöt, ym. niin yhdessä se vaikutus sitten on aina suurempi...
Itse laitoin aikanaan e30 bemariin juuri ko. virityksiä ja kyllä se 325 siitä todella tuntuvasti piristyi vakioon verrattuna...
Mutta paljonko siinä loppuun poljetussa vakiossa oli tehoja jäljellä ennen viritystä?Petri M. kirjoitti:tselläni oli kyseinen vekotin E30 325i valmiiksi viritetty...peltisarja, suorat putket taakse yhdellä vaimentajalla, vaapavirtaussuodatin ja ilmeisesti lastukin? myös kannelle oli tehty jotain - nokka kuitenkin oli vakio...kyseisestä autosta penkitettiin 184 hv vakiossahan on 171 hv...
No jos peruskunnostettu 35 tkm ajettu moottori on loppuunpoljettu?Mauri H. kirjoitti: Mutta paljonko siinä loppuun poljetussa vakiossa oli tehoja jäljellä ennen viritystä?
Eikös AMW tullut jo tuossa esille?emppu kirjoitti:Missäs teetän putkiston?
Kyllä tuli. Ja varmaan helpoin juuri läheisen sijainnin takia, jää pois kaikki turha soittelu ja sähköpostin lähettely.. Ja ainakin noihin turbojen putkiin ovat paneutuneet jonkun verran, mutta eiköhän sieltä vapariinkin synny putki.. Tuppaa helposti olemaan vaan erilainen kuin ennen, ei suora, vaan mutka..PK kirjoitti:Eikös AMW tullut jo tuossa esille?emppu kirjoitti:Missäs teetän putkiston?
http://www.amworks.com/gallery/fin/pipesmercedes.htm
Löytyy jo kokemustakin...
http://www.amworks.com/gallery/fin/mercedes.htm
Tekee putkia, joko samalla kun laittaa turbon TAI jos on valmiiksi turbo kiinniemppu kirjoitti:Soitin AMW:lle---> ei tee enää putkia, mutta jos laitetaan turbo niin sit tekee samalla. Hytösestä ei ole kuulunut mitään.(tähtiklubin sponsori)
Ensi viikolla ajan kotkaan ja tehdään putki sekä poistetaan katti. Vapaavirtaussuodatin on vielä hakusessa. Nokka-akselia ei taida löytyä oikein mistään? Olen yrittänyt etsiä, tuloksetta.