
Työnsin tuosta rautalangan sisälle ja upposi ainakin 10cm joten ihan kunnon läpireikä on kyseessä... Missaanko nyt jotain vai onko tuo tosiaan valuvika/reikä kakkospytyn runnerissa?

thanks
Varmaan sekä-että. Ilmasto on siitä suotuisa että tiesuolaa ei käytetä. Toisaalta vettä sataa yllättävän paljon ja ilma on kosteata. Texasin vuotensa minun auto oli ilmastoidussa autotallissa aina siihen päivään asti kun ostin sen, eli varmaan siinä mielessä hyväonninen yksilö ja keskivertoa paremmin säilynyt.aziz kirjoitti:Onko tuolla suunnalla autoilla tapana pysyä hyvässä kuosissa vai oliko tämä sinun Secci poikkeus?
Tämä amerikkalaisten pinnallisuus on sitten niin ihanata!Dallas kirjoitti:aziz kirjoitti: Isoin uhka autoille tuollapäin maailmaa on se että heidän mielestä auto on vanha ja statusmielessä turha kun sille tulee 5v ikää. Sitten pitää saada uusi että ei jää naapuria huonommaksi ja siinä vaiheessa edellinen auto heivataan kakkosautoksi auringon armoille ja laiminlyödään huolto kun pitää hoitaa uuden auton pankkilainaa pois... ... ...
Tällaiset muistiinpanot löytyi keväältä 2015 koskien tätä autoa:S202 kirjoitti:rahti suomeen ei taida ihan ilmainen olla.
Tästähän puuttui autovero, siis sitä ei mennyt koska muuttoauto. Ekä mennyt tullia eikä alvia koska muuttoauto, vai mikä tuo customs maksu olikaan?S202 kirjoitti:Eli parin tonnin hujakoilla rahti ja tulli, ei se nyt ihan paha ole. Tietysti jos joku agentti sen sieltä etsii niin siihen varmaan saa sen touhutonnin varata.
Moi,Dallas kirjoitti:Pakko kysyä taas... miten tämä on mahdollista! Pakosarjan alemman rivistön etummainen ja kaksi pulttia vuotavat moottoriöljyä, ihan oikeasti! Kaikkialla muualla on kuivaa... Mistä tämä öljy tulee!?!?
Hyvä teoria, mut kaikki on nyt tosi hyvin tiivistä ja pakosarjat ihan puhtaat. Venakoppatkin on tiivistetty maltillisella määrällä silikonia että pysyy öljy oikealla puolella... Kumpa tietäisin mikä tää arvoitus on ja voisin jakaa sen tiedon täällä!Voisko olla että on ihan normaali öljyvuoto jostain normaalista paikkaa ja tuo pultin kärki olisi viilein paikka ja helmi ei ehdi palaa pois?
Ei tullut! Huomasin kanssa tämän siinä vaiheessa kun oli koko paketti kädessä... Mut kyllä se sinne meni hieman muljuttamalla niin, ettei stefan huulet jääny myttyyn...Huomasin kuvista että tuota takastefaa vaihtaessa olit laittanut tiivisteen ensiksi carrier-levyyn ja vasta sitten koko paketin moottorilohkoon kiinni. Tuliko tiivisteen mukana mitään ohjainkauluria?
Jes... Mielenkiintoinen ajatus että jos ei olekaan öljyä. Nyt lauantaina pitäisi päästä heittämään hieman pidempi keikka eli Helsinki - Porvoo - Helsinki. Ennen sitä putsaan jokaisen mutterin, ajan keikan, ja sitten dokumentoin FBI investigation tasolla mitä kävi.unski kirjoitti:Itse putsaisin nuo pultit ja tarkastelisin irronnutta nestettä, sekä seuraisin tilannetta.
Jes, sillä ei hirveästi voita jos purkaa kuulat ulos. Sitä kautta pääsee vaihtamaan yhden teflonrinkulan ja yhden O-rinkulan mihin ei muuten pääsisi käsiksi, mutta ne eivät vaikuta mitään simpukan vuotamiseen ulospäin, ainoastaan kuoren sisäisiin virtoihin...Häksä kirjoitti:ohje mitä itse lueskelin ei kuitenkaan edellyttänyt kuulien ottamista irralleen.