Joissakin on pulteilla tai päästä yhdellä pultilla kiinni toi flekti tai hihnapyörän ja flektin välissä iso kantainen kuusiomutteri jossa vasuri kierre ja sinne pitäisi sitten olla ohut avain itse tehtynä tai hankkia sellainen..joskus kyllä on ollut jossakin autossa ollut niin iso rako että perus iso lenkkiavain on mahtunut...purkamaan siinä piti muistaakseni aika paljon roinaa pois mutta ei sen kummoista...kanteen menevä letkun pätkä voi olla hyvä vaihtaa kun kerta irti kun se on yleensä ihan kivikova koppura...jos se nyt tuli ollenkaan tossa vesipumpun vaihdossa irroitettavavaksi..kannen ainakin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Kesällä vaihdoin, ohjaustehostimen joutuu siirtämään sivuun oikealle, visko irti, kiristin löysälle ja syyläriä kallistamaan vähän keulaa kohti niin saa tilaa....
Yksi pultti hankalassa paikassa imusarjan alla, muut lähtee suhkoht kivuttomasti nivel jatkovarsilla ja pikku räikällä...