S211 2004 tiputtaa perän noin 20mm, kun sammuttaa auton. Kuuluu ilmakompurasta parikertaa selviä suhahteluja, käydessä ei kuulu!(niin kuin päästäisi renkaista ilmat).
Onko ilmakompurassa jokin ylipaineventtiili mikä jumittaa??
Omasta puolestani tarkennan ettei ainakaan kahtakymmentä millimetriä, eikä kymmentä. Jos laskee niin ehkä sen 2 millimetriä, kun en ole huomannut liiketta joskus kun tuota katselin mitä tapahtuu.
Minun autossa ei liity etupäähän mitenkään, kun on pussit vain takana. Tekee samaa tasaisellakin alustalla, en ole kiinnittänyt huomiota tekeekö miten usein.
epk kirjoitti:voihan se tiputtaa sen 20mm jos sieltä on auton mielestä sen verta porukkaa/tavaraa poistunut kyydistä ajon jälkeen.
joo, täyslastin jälkeen suhisee pidempään... mutta toisaalta ihmettelen miksi, auto sammuksissa niin eihän sen pitäis enää aktiivisesti mitään tehdä...? Vai pitääkö premium merkin pitää ulkoinen habituskin aina kuosissaan eikä maata maata pitkin niinkuin jotkut ranskanpatongit?
Mulla w211 airmatic suhisee joka kerta töihin parkkeeratessani. Oikean etukulman maantaso on korkeammalla kuin 3 muuta nurkkaa. Ei se kyllä vaateriin mene, mutta jotain se kyllä joka kerta koittaa tasailla; ehkä se koittaa tosiaan olla edustavamman näköinen..
ML 320CDI 2008 (W164)
E 500 2005 (W211)
C 320 4matic 2004 (S203)
ML 270CDI 2003 (W163)
Ex - CLK 320 1998 (W208)
Ex - SLK 230 Kompressor 1997 (R170)