Nyt on penkit saatu kiinni. Tuli pikkasen quick 'n dirty asennus, ei varmaan kelpais museotarkastajalle...
Kuskin penkki saattaa olla hieman liian korkealla ja reistuesta ei vielä varmuutta. Voi olla, että pitää kallistaa taaksepäin. Recaro oli "kuppimaisempi. Apukuskin penkki on pultattu väliaikaisesti kiinteäksi ja vaikka kuskin penkissä on kiskot paikallaan, niin Sparcon säätötangon jouduin vielä jättämään pois. Asennus oli näin yksinkertaisempaa olemassa olevilla välineillä ja taidoilla.
Haetaan nyt ekaks tuntumaa ja päätetään sitten miten priima-asennus tehdään. Jotenkin tuli arvokkaampi olemus... hmm
Finjectorilla on muuten hemmetin hyvä palvelu! Heti seuraavana aamuna soittivat. Ei mitään vikaa. Itseasiassa olivat lähes uuden veroiset(?). Saattaahan olla, että ne on huollettu/vaihdettu joskus aikaisemmin? Tai sitten on bensansuodatinta vaan vaihdettu ahkerasti.
Määräerot suutinten välillä olivat siinä 3% luokkaa. Kertoivat tuon olevan hyväksytty raja-arvo myös erittäin korkeaviritteisissä moottoreissa. Nippelitietona kerrottakoon, että alkuperäiset M104 HFM 3,2 moottorin suuttimet ovat 230cc. Riittävät n. 30% tehon lisäykseen ennenkuin piiputtaa. Eli lähes 290hp asti.
Suuttimet kunnossa mutta edellä kuvatut oireet jatkunevat ellei nyt sitten uudet O-renkaat tiivistä paremmin... enpä tiedä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.