C350CDI kirjoitti:Autolla ajettu 142tkm, noilla main tulpat vaihtoon? tilasin uudet hehkutulpat Febi Bilstein 125€ sarja.
Ihan se ja sama mitä on ajettu siihen vaikutta myös ikä, kylmästartien määrä, hyvä tuuri ym
ensin kyllä yleensä tarkistettaan mikä on rikki enne kuin mitään osia vaihdellaan jos vaikka rele/johdot niin voi rikkoa ne uudetkin tulpat
C350CDI kirjoitti:Autolla ajettu 142tkm, noilla main tulpat vaihtoon? tilasin uudet hehkutulpat Febi Bilstein 125€ sarja.
Ihan se ja sama mitä on ajettu siihen vaikutta myös ikä, kylmästartien määrä, hyvä tuuri ym
ensin kyllä yleensä tarkistettaan mikä on rikki enne kuin mitään osia vaihdellaan jos vaikka rele/johdot niin voi rikkoa ne uudetkin tulpat
Jep tarkoitus on kyllä katsoa mitä herjaa ennen kuin isketään uudet tulpat kiinni.
5 tulppa oli pimeä, vaihdettiin samalla kaikki ja tulille niin taas 5 tulppa pimeä, tilasin nyt releen ja yhden uuden tulpan jos rele poltti taas 5 tulpan. Voiko releessä olla oikari mikä polttaisi vaan yhden tulpan?
mittasitko että tulppa 5 oli alunperinkään viallinen ? mittasitko että uusi tulppa taas viallinen ? se ohjainlaite saattaa polttaa kyllä sen tulpan syöttämällä ylijännitettä koska ei ole 12v hehkuja
shade_z kirjoitti:mittasitko että tulppa 5 oli alunperinkään viallinen ? mittasitko että uusi tulppa taas viallinen ? se ohjainlaite saattaa polttaa kyllä sen tulpan syöttämällä ylijännitettä koska ei ole 12v hehkuja
Eipä tullut mitattua , pitää mitata se kun saan releen ensi viikolla
Mulla sama tauti S211 320cdi suora kutonen. Tulpat uusittu, mutta edelleen Stari "oikosulku 3.sylinteri hehkutulppa"...käskee tarkistaa myös johdot. Itse rele kunnossa ja "koskettimet" ehyet. Sulaako näistä kaapelit hehkun ja releen väliltä vai mitä kannattaa lähtä miettimään seuraavaksi?