Nelisylinterinen, muuttuvakurkkuinen (Strömbergin?) kaasutin näyttää olevan, mahtaneeko olla oikein katkojan kärjillä varustettu?
Tällaista värkkiä pitäisi huomenna hieman tarkemmin tutkia, ja säätöarvoja tarvittaisiin. (Sytytyksen ennakko, katkojan? kärkiväli & kosketuskulma)
Kuinka paljon tuota hidastinöljyä tuolla kaasarissa pitää olla? ATF-öljyä vissiinkin?
Tuntuisi siinä jotain mielenkiintoista olevan, kun tuntuu melko hitaasti nostavan kierroksia ja tyhjäkäynti on hieman ailahtelevaa (siis kierrokset hieman heittelehtivät). Lisäksi ei kuulemma kärsi koskea lainkaan kaasuun kylmänä käynnistettäessä (näillä 10-15' keleillä). Lienevätkö ominaisuuksia?
Lisäksi (noin niinkuin tulevaisuutta ajatellen) kiinnostaisi tuosta kaasuttimesta tietää hieman enemmän, kuten rakennetta... Josko vaikka jostain räjäytyskuvia löytyisi...
Ja mikä lienee tuossa kuskin puolen sisälokasuojassa oleva suojattu liitin? Siitä näyttäisi menevän vielä lisäksi yksi johto kampiakselin hihnapyörän lähelle. Jokin kierroslukuanturi, kenties?
Ja sitten vielä: Kytkin irroittaa vasta aika ylhäällä... Onko säätömahdollisuutta, vai meneekö levy uusiksi?
Kiitoksia valaisevista vastauksistanne!
