M104 2.8 ja juuri mitään ei tapahdu ennenkuin kierrokset ovat about 3000rpm, sitten kulkee niin "maan perkeleesti".
Mikäs tämän aiheuttaa?
M104 2.8 laiska ennen 3k
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
- Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Tuli mieleen toi nokan-ajoitus juttu joka kääntää sitä..tässä taannoinhan sitä tuumailtiin miten se toimiieli oisiko se sitten väärä ennakko nyt kun käynnistää tai se ei toimi niin menee alavääntö varmaan pieleeen ja ton 3tonnin jälkeen se olisi optimaallinen..koetapas haulla.
Toki kattitukos tai ihan laiha seoskin tekee laiskaksi.
Toki kattitukos tai ihan laiha seoskin tekee laiskaksi.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Säätyvän nokan lisäksi tais olla resonanssiläppä siinä imusarjassa 280 mallissa kuten c36 kanssa. Se vaikuttaa juurikin n 3500rpm kohdilla. Josko läppä ei toimi...atlas kirjoitti:Tuli mieleen toi nokan-ajoitus juttu joka kääntää sitä..tässä taannoinhan sitä tuumailtiin miten se toimiieli oisiko se sitten väärä ennakko nyt kun käynnistää tai se ei toimi niin menee alavääntö varmaan pieleeen ja ton 3tonnin jälkeen se olisi optimaallinen..koetapas haulla.
Toki kattitukos tai ihan laiha seoskin tekee laiskaksi.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
- Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Kansi remppa tähän tehty männävuonna, en ole ajanut kyseisellä autolla ennen sitä.atlas kirjoitti:Tuli mieleen toi nokan-ajoitus juttu joka kääntää sitä..tässä taannoinhan sitä tuumailtiin miten se toimiieli oisiko se sitten väärä ennakko nyt kun käynnistää tai se ei toimi niin menee alavääntö varmaan pieleeen ja ton 3tonnin jälkeen se olisi optimaallinen..koetapas haulla.
Toki kattitukos tai ihan laiha seoskin tekee laiskaksi.
Meinasin ensin lähtee antureita vaihtamaan.
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Oli kans aikoinaan m104 2.8 ja nokka-akselin asentotunnistin kabut niin tehot kadoksis, en nyt muista millä kierroksilla alkas kulkeen mutta paikaltaan lähties oli tahmeeta.
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Onko ollut kansirempan jälkeen yhtä laiska koko ajan? Jos se imunokka mennyt jakoa laittaessa väärään asentoon niin voisi oireilla tuolla tavalla.
-c124 320 vm93 "jonkunlainen harrastepeli"
-w639 Vito 111cdi vm04 " käyttis/työkulkine"
-w639 Vito 111cdi vm04 " käyttis/työkulkine"
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 274
- Liittynyt: La 26.05.2012 18:02
- Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Re: M104 2.8 laiska ennen 3k
Ainakun auto on minulla ollut, niin on ollut tälläinen. En tiedä onko placeboa tämä kokohomma, mutta pistin yllä mainittua anturia tilaukseen, kun tilailin muutakin varaosaa.Jarkko90 kirjoitti:Onko ollut kansirempan jälkeen yhtä laiska koko ajan? Jos se imunokka mennyt jakoa laittaessa väärään asentoon niin voisi oireilla tuolla tavalla.