Kuvia tuolla: https://photos.app.goo.gl/8znk2QyMtYs6sCcRA" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaakko Arminen
044 516 2914
Miullakaa ei valitettavasti oo sitä autoa koskaan ollukaan, mistä tuo on peräsin, vaa pelastin tuon ajat päivät sitten romukuormaan joutumiselta. Kuvista näkyy pakettiin kirjotetusta muistiinpanosta, et auto ois ollu vuodelta -66, samoin tuoltä näkyy laatikon (?) öljynjäähdytyksen nipat.Zac kirjoitti:Voisi olla tähän hyvä tarkentaa, onko ns. hochkuhler vai flachkuhler kyseessä? Ja onko kyljessä majaillut öljynlauhdutin (vaikuttaako syylärin leveyteen)?
(1) All 250 SE coupes were "high grille", 6-cylinder versions, with 4-wheel disc brakes, lots of bling (more on that later).
(2) Early/transition 280 SE coupes were "high grille" ("Hochkuhler"), 6-cylinder versions.
(3) Then came the 280 SE coupes with a "low grille" ("Flachkuhler"), both in 6-cylinder and V-8 configurations.
Valitettavasti en omista ainuttakaan mallin 1-3 autoa ;-/