Ei oikein enää tuo start&stop meinaa aktivoitua oikein millään risteyksissä vaikka toiminto on kyllä päällä, rupesin ensin tietty mietiskelemään oisko akku vaan kaput.
Apuakkua mittaillessa tuli vähän yllättäviä lukemia, aamulla ennen ajoa peräkontin lisäakusta mitattuna näytti 13,2 volttia, ja päivällä kun kävin tekemässä pienen lenkin niin lenkin jälkeen 14,5 volttia, ja äsken auton muutaman tunnin seisonnan jälkeen 13,7V
Minkäslainen akku tuo oikein on mikä tuolla piilee, ja millaisella jännitteellä se operoi, ei nuo lukemat ainakaan 12V akulle ole kyllä vissiin mitenkään tyypillisiä, onko se jokin erikoisempi puntti? Ainoastaan valmistajan merkkihän siitä (Fiamm) näkyy ilman että alkaa purkamaan ja irroittelemaan johtoja.
Joskus tietyillä keleillä on kyllä tuo koneen lämpötilakin humpannut hetkittäin jonkin aikaa oudosti 80 asteen molemmin puolin, voisiko viallinen termostaatti kytkeä Start&Stopin pois, olettaen että tässä on sähköinen

Vikalukuohjelmallahan varmaan selviäisi jotakin, minulla vaan ei ole sellaista eikä taida kellään tässä kaupungissakaan.
