W124 260E Sportline "vorfuhrwagen" myyty uuteen kotiin .
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Kylläpä nyt vastustaa tuo talli-asia jospa kolmas kerta toden sanoo?
itsekin tarvisin lisätilaa, mutta talon yhteyteen se on oikeastaan mahdotonta toteuttaa enkä haluaisi mitään satelliittitallia kaukana kotoa.. emennän mielestä tallin takia muuttaminen ei ole riittävä peruste
itsekin tarvisin lisätilaa, mutta talon yhteyteen se on oikeastaan mahdotonta toteuttaa enkä haluaisi mitään satelliittitallia kaukana kotoa.. emennän mielestä tallin takia muuttaminen ei ole riittävä peruste
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Äkkiä vaan mato koukkuun, ettei jää taivasalle makoilemaan. Itse löysin puolivahingossa CLK:lle lämpimän talvisäilytyspaikan, vaikka se periaatteessa olisi mahtunut kotonakin talliin. No, nyt on teoreettinen mahdollisuus saada molemmat käyttöautotkin katon alle yhtä aikaa. Ei kyllä taida tällä siivousinnolla toteutua tämän talven aikana, vaikka sinne CLK:n kaveriksi mahtui kaikki perheen fillaritkin, joilla ei talvipyöräilyä harrasteta. Olkoonkin, että täällä etelässä siitä talvestakaan niin ole tietoa.
BTW: Jos jokin vähän vähempikin reliikki radioksi kelpaa, niin mulla taitaa olla jossain nurkissa suurin piirtein sopivaa aikakautta edustava, ainakin kaukaa 90-luvulta, ehkä sopivaiseksi ajateltava RDS-Blaukkari. Ja jos en ihan väärin muista, niin taitaa olla jossain paketissa siihen käypänen CD-vaihtajakin , joka aikanaan jäi odottamaan milloinkaan tapahtunutta parittamistaan.
BTW: Jos jokin vähän vähempikin reliikki radioksi kelpaa, niin mulla taitaa olla jossain nurkissa suurin piirtein sopivaa aikakautta edustava, ainakin kaukaa 90-luvulta, ehkä sopivaiseksi ajateltava RDS-Blaukkari. Ja jos en ihan väärin muista, niin taitaa olla jossain paketissa siihen käypänen CD-vaihtajakin , joka aikanaan jäi odottamaan milloinkaan tapahtunutta parittamistaan.
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
EVO X kirjoitti:Kylläpä nyt vastustaa tuo talli-asia jospa kolmas kerta toden sanoo?
itsekin tarvisin lisätilaa, mutta talon yhteyteen se on oikeastaan mahdotonta toteuttaa enkä haluaisi mitään satelliittitallia kaukana kotoa.. emennän mielestä tallin takia muuttaminen ei ole riittävä peruste
shellin paarin aamuparlamentissa löytyi muutamaksi kuukaudeksi hätävara jos parempaa ei löydy, tosin käyn huomenna katsomassa yhtä lämmintä kerrostalon tallia jos ostaisi oman.
mutta totta on, että aina kun talli ei ole omassa pihassa niin voimistelua se aiheuttaa.
meillä rouva ymmärtäisi muuton tallin takia, mutta pitäsi siinä olla jotain muutakin kohdillaan. itseäni ei enää kovin paljon houkuta uutta asuntolainaa tehdä.
RH kirjoitti:Äkkiä vaan mato koukkuun, ettei jää taivasalle makoilemaan. Itse löysin puolivahingossa CLK:lle lämpimän talvisäilytyspaikan, vaikka se periaatteessa olisi mahtunut kotonakin talliin. No, nyt on teoreettinen mahdollisuus saada molemmat käyttöautotkin katon alle yhtä aikaa. Ei kyllä taida tällä siivousinnolla toteutua tämän talven aikana, vaikka sinne CLK:n kaveriksi mahtui kaikki perheen fillaritkin, joilla ei talvipyöräilyä harrasteta. Olkoonkin, että täällä etelässä siitä talvestakaan niin ole tietoa.
BTW: Jos jokin vähän vähempikin reliikki radioksi kelpaa, niin mulla taitaa olla jossain nurkissa suurin piirtein sopivaa aikakautta edustava, ainakin kaukaa 90-luvulta, ehkä sopivaiseksi ajateltava RDS-Blaukkari. Ja jos en ihan väärin muista, niin taitaa olla jossain paketissa siihen käypänen CD-vaihtajakin , joka aikanaan jäi odottamaan milloinkaan tapahtunutta parittamistaan.
kiitosta vaan mutta auton alkuperäinen becker on tallessa ja menee sitten paikalleen. tuo sinun kanttihousutermein "sinipistemankka" on pahimmoilleen kiikun kaakun kaarinaankin, vaan tuskin korvikeautoon sitä edes myisit siihenkin tarvii oikeanlainen soitin löytää, muuten ollaan sillä mallilla että loppukuusta voisi synttärilahjaksi suunitella museotarkastusta...
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
pikku patistelun jälkeen sai gyntteri paljon ennen joulua maksetun paketin matkaan.
ja alle kaksi tuntia postista noudon jälkeen oli hoviasentaja jo laittanut sisällön paikalleen.
sattui ebyssä eteen siisti ja oikealla verhoilulla oleva kyynärnoja asialliseen hintaan.
ja kolmas kerta talliasiassa tosiaankin toden sanoi! tein tänään kaupat lämpimästä 17,5 neliön tallista.
eihän siellä mitään isoja remontteja toki mahdu tekemään, mutta onpahan auto ja tavarat lopultakin samassa paikassa tallessa. eikä enää lähdetä vähän väliä etsimään uutta.
ja alle kaksi tuntia postista noudon jälkeen oli hoviasentaja jo laittanut sisällön paikalleen.
sattui ebyssä eteen siisti ja oikealla verhoilulla oleva kyynärnoja asialliseen hintaan.
ja kolmas kerta talliasiassa tosiaankin toden sanoi! tein tänään kaupat lämpimästä 17,5 neliön tallista.
eihän siellä mitään isoja remontteja toki mahdu tekemään, mutta onpahan auto ja tavarat lopultakin samassa paikassa tallessa. eikä enää lähdetä vähän väliä etsimään uutta.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Onnittelut tallikaupoista! Ja kyllähän 124:ssa täytyy kyynärnoja olla, muuten se on jotenkin alaston ajella
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
wezze72 kirjoitti: ja kolmas kerta talliasiassa tosiaankin toden sanoi! tein tänään kaupat lämpimästä 17,5 neliön tallista.
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
EVO X kirjoitti:Onnittelut tallikaupoista! Ja kyllähän 124:ssa täytyy kyynärnoja olla, muuten se on jotenkin alaston ajella
kiitosta vaan. ja kyllä, noja olla pitää. ei näin vetelä ukko muuten kestä pystyssä penkillä
sitten asiaan, joskus pienikin asia häiritsee, tällä kertaa sellainen että suuntavilkussa oikealle puuttui ns. "kaistanvaihtoasento" vaihdettiin sitten uusi vilkkuviiksi niin sekin toiminto löytyi.
homma pikkuisen levällään.
tässä yhteydessä saatiin sitten vastaus aiemmin kiihkeänä velloneeseen rattikeskusteluun.
-91 vuosilukuhan sieltä löytyi, eli auton alkuperäinen sompa lienee.
peräkontin kannen alareunalistan laittelin myös uuden kun entinen oli jostain syystä väännelty mutkille.
Viimeksi muokannut wezze72, La 25.01.2020 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
on varmasti jonkun auton alkuperäinen lähtikö keskipultti helposti irti ?
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
epk kirjoitti:on varmasti jonkun auton alkuperäinen lähtikö keskipultti helposti irti ?
eiköhän ihan tämän auton liene.
vastauksena kysymykseen, ei lähtenyt ilman pulttipyssyä.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
pahoittelut että menee jankkaamiseksi , mutta voiko tämä sitten olla ensimmäinen full sportline jossa ratti ei ole sportlinen oma ?
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
epk kirjoitti:pahoittelut että menee jankkaamiseksi , mutta voiko tämä sitten olla ensimmäinen full sportline jossa ratti ei ole sportlinen oma ?
ei se mittään, jankataan vaan. mutta tähän kysymykseen minä en osaa vastata. en edelleenkään menetä ratin kanssa yöuniani, mutta osaako joku valaista mitä nuo nuolen osoittamat numerot tuolla valmistusmerkinnöissä tarkoittavat? jos tuossa samassa jossa on vuosiluku -91 nuoli osoittaa kasia niin tarkoittaako se kenties kahdekasatta kuukautta?
auton ilmeinen valmistumisajankohta lienee 9/91 niin silloinhan se siihen täsmää...
mutta pultti oli todella tiukassa ,ja kierteissä sinistä ilmiesesti lukitetta niin paljon että epäilen olisiko tuota koskaan jälkikäteen avattu...
vaan jos jollakulla on myydä satasella sellainen oikeanlainen siisti ratti niin voin sellaisen lunastaa. enempää en roposiani siihen sijoita.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Juu kyl se sitä meinaa yleensä, mutta tuo on aika erikoinen, kun siinä on numerot 1-9 ja 0. Vuosikellossa kyl yleensä on (luonnollisesti) 1-12. Toinen kello voisi olla kyseisen kuukauden viikkonumero. Mutta toisaalta mikä noista tarkemmin tietää varmuudella, kun valmistaja voi tietty keksiä jotain omia numerointikoodejaan niin, että voi olla hankala niitä hahmottaa päättelemällä.wezze72 kirjoitti:
...mutta osaako joku valaista mitä nuo nuolen osoittamat numerot tuolla valmistusmerkinnöissä tarkoittavat? jos tuossa samassa jossa on vuosiluku -91 nuoli osoittaa kasia niin tarkoittaako se kenties kahdekasatta kuukautta?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Pitäis löytää toinen aika tarkkaan samaan aikaan linjalta ulos rullannu sportline airbagilla mihi verrata... Mietin vielä, et voisko just toi bagi sotkea, et jos niitä ei vaan ois ollu niitä "oikeita" sportline ratteja airbagilla heti alkuun...epk kirjoitti:pahoittelut että menee jankkaamiseksi , mutta voiko tämä sitten olla ensimmäinen full sportline jossa ratti ei ole sportlinen oma ?
Ja jankataan vaan, jos se vaan topicin alottajalle sopii, koska pitäshä tähä asiaan varmuus saaha
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Voisivatko nuo yhdessä olla viikkonumero? Eli siis 28, joka osuisi heinäkuulle.Nozki kirjoitti:Juu kyl se sitä meinaa yleensä, mutta tuo on aika erikoinen, kun siinä on numerot 1-9 ja 0. Vuosikellossa kyl yleensä on (luonnollisesti) 1-12. Toinen kello voisi olla kyseisen kuukauden viikkonumero. Mutta toisaalta mikä noista tarkemmin tietää varmuudella, kun valmistaja voi tietty keksiä jotain omia numerointikoodejaan niin, että voi olla hankala niitä hahmottaa päättelemällä.wezze72 kirjoitti:
...mutta osaako joku valaista mitä nuo nuolen osoittamat numerot tuolla valmistusmerkinnöissä tarkoittavat? jos tuossa samassa jossa on vuosiluku -91 nuoli osoittaa kasia niin tarkoittaako se kenties kahdekasatta kuukautta?
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
On muuten hyvinkin looginen selitys. Itse vasta myöhemmin huomasin, että toi mitä minä veikkailin kuukauden viikon numeroksi, sisältää myös nollan, eikä se sopisi tuohon mun ajatuskaavaan.juusmo kirjoitti:Voisivatko nuo yhdessä olla viikkonumero? Eli siis 28, joka osuisi heinäkuulle.Nozki kirjoitti:Juu kyl se sitä meinaa yleensä, mutta tuo on aika erikoinen, kun siinä on numerot 1-9 ja 0. Vuosikellossa kyl yleensä on (luonnollisesti) 1-12. Toinen kello voisi olla kyseisen kuukauden viikkonumero. Mutta toisaalta mikä noista tarkemmin tietää varmuudella, kun valmistaja voi tietty keksiä jotain omia numerointikoodejaan niin, että voi olla hankala niitä hahmottaa päättelemällä.wezze72 kirjoitti:
...mutta osaako joku valaista mitä nuo nuolen osoittamat numerot tuolla valmistusmerkinnöissä tarkoittavat? jos tuossa samassa jossa on vuosiluku -91 nuoli osoittaa kasia niin tarkoittaako se kenties kahdekasatta kuukautta?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
kyllä näyttäisi että on alkuperäinen ratti näemmä tosiaan alkupään sportlinessä 390mm ratti mutta ns. vanhalla muotoilulla mikä on sama kuin normi ratissa, ilmeisesti ~ -92 vaihtui se kaikkien tuntema versio. Verrokki : https://www.mercedes-benz.com/en/ats_ve ... -230-te-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
epk kirjoitti:kyllä näyttäisi että on alkuperäinen ratti näemmä tosiaan alkupään sportlinessä 390mm ratti mutta ns. vanhalla muotoilulla mikä on sama kuin normi ratissa, ilmeisesti ~ -92 vaihtui se kaikkien tuntema versio. Verrokki : https://www.mercedes-benz.com/en/ats_ve ... -230-te-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
poijjaat ne täällä vaan rattia veivaapi. mutta veivataan vaan. tuossa verrokissahan on tuo vanhempi "banaani" ratti....
ja sellainenhan ei minulla ole..
moottorin tukityynytkin vaihdettiin, ja olivathan ne jonkin verran kasaan painuneet ja hiukan pykineetkin.
ja kuten vähän arvelinkin jo aiemmin, tyhjäkäynnillä kiusannut varsin voimakas tärinä hävisi.
tässä nyt vielä vanhoista kuva, kun RH haluaa kumminkin ne nähdä.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
no niinpä olikin, kyllä tuossa -91 vm kohdilla nyt joku muuttuja on oltava. Se että onko tehty lyhyen ajan sisään jopa kolmea eri sportline rattia, tuntuisi vähän erikoiselta (tai no, kuutta jos bagit laskee yhtälöön).
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Sportline optio on päivätty 10/89, mutta silloin ratti on ollut vielä vanhanmallinen. 9/90 on tullut Sportline ratti sellaisessa muodossaan kun se yleisesti tunnetaan. Itsellä oli aito Sportline Coupe vuodelta -91 joka oli kapeapuolaisella Sportline ratilla. Näiden aiempien tietojen valossa voidaan olettaa, että Sportline-airbag ratti on tullut vasta 9/91. Viimeisin Coupe mikä itsellä oli vuodelta -92 Sportline -airbag ratilla. Näin ollen -90 mallisessa Sportlinessa pitäisi olla se -80 luvun designilla oleva bägi tai hyvinkin mahdollisesti juuri tuo ratti mikä Wezzellä on, eli ns. 2.sarjan vakio bägiratti... kiinnostaisi vielä tietää onko tuo Wezzen ratti ”Sportline” kokoa, eli 390mm? No, oli nyt niin tai näin, tämä ratti saattaa hyvin olla auton alkuperäinen.
Sitten taas omaan näkemykseen Sportlinessa pitää olla Sportlinen ratti, eli vaihtaisin sen jokatapauksessa koska se ”oikea” sporttiratti nyt on vaan yksinkertaisesti parhaimman näköinen ja parhaiten käteen istuva. Tai ainakin itse kun on tottunut Sport rattiin, niin se vakio tuntuu aivan kauhealta, varsinkin se kumiversio.
Edit: tuossa Oettinger topicissa auto näyttää olevan Sportline varusteilla oleva -90 TE, siinä on tuo vanhanmallin bägiratti. Wezzen auto taas on vuotta uudempi, joten olisiko juuri vaihtunut tuo uusi design.
Sitten taas omaan näkemykseen Sportlinessa pitää olla Sportlinen ratti, eli vaihtaisin sen jokatapauksessa koska se ”oikea” sporttiratti nyt on vaan yksinkertaisesti parhaimman näköinen ja parhaiten käteen istuva. Tai ainakin itse kun on tottunut Sport rattiin, niin se vakio tuntuu aivan kauhealta, varsinkin se kumiversio.
Edit: tuossa Oettinger topicissa auto näyttää olevan Sportline varusteilla oleva -90 TE, siinä on tuo vanhanmallin bägiratti. Wezzen auto taas on vuotta uudempi, joten olisiko juuri vaihtunut tuo uusi design.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
itseäni topicin sivulta 2 lainaten: 281 LEDERLENKRAD (390 MM) MIT SPORTLICHEM DESIGN UND LEDERSCHALTHEBEL
jos tämä ei olisi nahkaratti, se olisi jo vaihtunut.
kyllä tuo mun käteen ihan hyvin käy. erityisesti nyt kun on kyynärnojakin.
jos tämä ei olisi nahkaratti, se olisi jo vaihtunut.
kyllä tuo mun käteen ihan hyvin käy. erityisesti nyt kun on kyynärnojakin.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Mutta oletko mitannut onko se 390mm? Koska sitten jos on niin asiahan on harvinaisen selvä.
Tollanen 80-luvun vanhaa designia oleva ratti niinkuin cossussa vasta kauhea onkin käteen.. muutenkin tenavassa on tuo ratti jotenkin erityisen alhaalla ja isona kuskina se on ihan hanurista.
Tollanen 80-luvun vanhaa designia oleva ratti niinkuin cossussa vasta kauhea onkin käteen.. muutenkin tenavassa on tuo ratti jotenkin erityisen alhaalla ja isona kuskina se on ihan hanurista.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
on mitattu ja on 390mm.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
no sehän selittää, muistikuva oli että sportline tuli vasta 90 luvun puolellaEVO X kirjoitti:Sportline optio on päivätty 10/89, mutta silloin ratti on ollut vielä vanhanmallinen. 9/90 on tullut Sportline ratti sellaisessa muodossaan kun se yleisesti tunnetaan. Itsellä oli aito Sportline Coupe vuodelta -91 joka oli kapeapuolaisella Sportline ratilla. Näiden aiempien tietojen valossa voidaan olettaa, että Sportline-airbag ratti on tullut vasta 9/91. Viimeisin Coupe mikä itsellä oli vuodelta -92 Sportline -airbag ratilla. Näin ollen -90 mallisessa Sportlinessa pitäisi olla se -80 luvun designilla oleva bägi tai hyvinkin mahdollisesti juuri tuo ratti mikä Wezzellä on, eli ns. 2.sarjan vakio bägiratti... kiinnostaisi vielä tietää onko tuo Wezzen ratti ”Sportline” kokoa, eli 390mm? No, oli nyt niin tai näin, tämä ratti saattaa hyvin olla auton alkuperäinen.
Sitten taas omaan näkemykseen Sportlinessa pitää olla Sportlinen ratti, eli vaihtaisin sen jokatapauksessa koska se ”oikea” sporttiratti nyt on vaan yksinkertaisesti parhaimman näköinen ja parhaiten käteen istuva. Tai ainakin itse kun on tottunut Sport rattiin, niin se vakio tuntuu aivan kauhealta, varsinkin se kumiversio.
Edit: tuossa Oettinger topicissa auto näyttää olevan Sportline varusteilla oleva -90 TE, siinä on tuo vanhanmallin bägiratti. Wezzen auto taas on vuotta uudempi, joten olisiko juuri vaihtunut tuo uusi design.
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
kun ei ihmeempää projektia ole toistaiseksi tapetilla, niin jännitin puolitoista viikkoa mitä tapahtuu kun lähettää huomattavan summan rahaa liettuaan.
noh, tuollaiset gullideckelithän sieltä tupsahti.
eli 129 alkunumerolla olevat 8 x 16 " et 34 vanteet olisi tarkoitus pukata alle ensi kesäksi.
noh, tuollaiset gullideckelithän sieltä tupsahti.
eli 129 alkunumerolla olevat 8 x 16 " et 34 vanteet olisi tarkoitus pukata alle ensi kesäksi.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Asialliset pullonkorkithan sieltä tuli. Mullakin on entisöinnissä tällähetkellä Brabus Monoblock III:t koossa 17x8 ET30. Se on kans malli mikä toimii 124:ssa oikeinkin hyvin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
juu tuo on hieno vanne. yleensä myös hienon hintainen.EVO X kirjoitti:Asialliset pullonkorkithan sieltä tuli. Mullakin on entisöinnissä tällähetkellä Brabus Monoblock III:t koossa 17x8 ET30. Se on kans malli mikä toimii 124:ssa oikeinkin hyvin.
minulla oli nyt vaan tunne etten 16" isompia halua, ja nuo sattuivat sopivasti eteen suhteellisen järkevään hintaan.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Juu harvoin tuota mallia on myynnissä.. olisko kerran pari tullut torissa vastaan tässä vuosien aikana.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Jos joku haluaa tuollaiset Monkarit projektiksi, niin mun SL:n alkuperäiset samanlaiset ovat edelleen edellisellä omistajalla Liettuassa, ja ne saisi sieltä varmaankin hakemalla omakseen Omasta mielestäni nuo eivät R129:n alle sovi ollenkaan, joten en niitä halunnut enkä halua vieläkään sieltä noukkia.
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Postikulujen verran niistä voisin maksaa ja hakea sulta Helsingistäjuusmo kirjoitti:Jos joku haluaa tuollaiset Monkarit projektiksi, niin mun SL:n alkuperäiset samanlaiset ovat edelleen edellisellä omistajalla Liettuassa, ja ne saisi sieltä varmaankin hakemalla omakseen Omasta mielestäni nuo eivät R129:n alle sovi ollenkaan, joten en niitä halunnut enkä halua vieläkään sieltä noukkia.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 260E Sportline "vorfuhrwagen"
Ongelma vaan on, että en usko, että ko. tyyppi jaksaa niitä mihinkään lähettääEVO X kirjoitti:Postikulujen verran niistä voisin maksaa ja hakea sulta Helsingistäjuusmo kirjoitti:Jos joku haluaa tuollaiset Monkarit projektiksi, niin mun SL:n alkuperäiset samanlaiset ovat edelleen edellisellä omistajalla Liettuassa, ja ne saisi sieltä varmaankin hakemalla omakseen Omasta mielestäni nuo eivät R129:n alle sovi ollenkaan, joten en niitä halunnut enkä halua vieläkään sieltä noukkia.