Poistettu
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ke 08.10.2003 22:05
- Paikkakunta: (Suur)Hattula
Vi**u
No niin forte(mootorin pesu) käsittely suoritettu ja päästöt mitattu. Tulos: Mikään arvo ei muutunut että siitä voisi mainita
. Joo ja rahaa paloi yli 100 eur ja öljyn vaihtoon olisi(vanhoilla öljyillä) ollut vielä 8000km. Voi veen veen vee.
Ruiskua säädetty, ei vaikutusta. 11 päivää vielä leimaa jäljellä

Ruiskua säädetty, ei vaikutusta. 11 päivää vielä leimaa jäljellä

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ke 08.10.2003 22:05
- Paikkakunta: (Suur)Hattula
-
Ai niin eihän sillä leimalla ajeta... 

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ke 08.10.2003 22:05
- Paikkakunta: (Suur)Hattula
-
Ei vuoda pakosarja, ja imuvuotojakaan ei löytynyt. Seuraavaksi vaihdetaan venttiilivarren kumit. 

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 65
- Liittynyt: Ke 08.10.2003 22:05
- Paikkakunta: (Suur)Hattula
jes
Ohjurin kumit vaihettu ja leimalle, HC-arvo (tyhjäkäynillä) 68
- Ne kumit kannattaa siis vaihtaa about 15 vuoden välein tai 300-400 tkm




- Ne kumit kannattaa siis vaihtaa about 15 vuoden välein tai 300-400 tkm

leimassa on
Vaihdoin ilmanputsarin, en kyllä usko että sillä oli juuri mitään tekemistä noiden päästöjen laskemisessa, taisi olla katsastusmiehestä kiinni.
Ajoin auton muka lämpimäksi kun menin mittauttamaan päästöjä, kun iskettiin testipuikko putkeen näytti siltä, että tämä auto ei mene ikinä läpi: arvot oli pahempia kun edelliskerralla.
Katsastus setä tiesi kertoa, että tässä mallissa (300 ce-24) on katti niin takana, että menee hetki ennenkuin se lämpenee kunnolla. Niinpä autoa huudatettiin kierrokset n.4000-5000 paikkeilla noin 3-5 minuuttia; johan alko lukemat näytöllä tippua. päästö paperit unohtu pyytää kun olin niin tohkeissani kun leima tuli, joten lukemia en tähän nyt saa. Katsastus setä vaan kehu, että happi arvot on nyt ihanteelliset, sano vielä että, edellinen katsastaja ei ole tainnut tietää mitä on tekemässä.
Mitä tästä opimme: Kattokaa että kone/katti lämmitetään kunnolla ennenkuin suostutte ottamaan HYLÄTTY leiman paperiin.
Ajoin auton muka lämpimäksi kun menin mittauttamaan päästöjä, kun iskettiin testipuikko putkeen näytti siltä, että tämä auto ei mene ikinä läpi: arvot oli pahempia kun edelliskerralla.
Katsastus setä tiesi kertoa, että tässä mallissa (300 ce-24) on katti niin takana, että menee hetki ennenkuin se lämpenee kunnolla. Niinpä autoa huudatettiin kierrokset n.4000-5000 paikkeilla noin 3-5 minuuttia; johan alko lukemat näytöllä tippua. päästö paperit unohtu pyytää kun olin niin tohkeissani kun leima tuli, joten lukemia en tähän nyt saa. Katsastus setä vaan kehu, että happi arvot on nyt ihanteelliset, sano vielä että, edellinen katsastaja ei ole tainnut tietää mitä on tekemässä.
Mitä tästä opimme: Kattokaa että kone/katti lämmitetään kunnolla ennenkuin suostutte ottamaan HYLÄTTY leiman paperiin.
Ostakaa diesel
Olen aina pelännyt mennä dieselillä pakokaasuhuudatukseen, mutta näköjään bensavehkeitä pitää huudattaa paaaaaljon pitempään.. mitenkähän nämä tämän hetken tuliterät autot saa leimansa 10-vuotiaina
Kun on superhypervähäpäästöisiä vehkeitä. pitää vissiin vanhuuttaan vaihtaa koko moottori..
Tosin Chesterton sai lopulta halvalla rempalla läpi. Rahaa vain taisi palaa jonnin verran niihin kaikkiin muihin "sivuvaikutuksiin"




Olen aina pelännyt mennä dieselillä pakokaasuhuudatukseen, mutta näköjään bensavehkeitä pitää huudattaa paaaaaljon pitempään.. mitenkähän nämä tämän hetken tuliterät autot saa leimansa 10-vuotiaina


Tosin Chesterton sai lopulta halvalla rempalla läpi. Rahaa vain taisi palaa jonnin verran niihin kaikkiin muihin "sivuvaikutuksiin"

ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe