En keksi kuitenkaan miten sen saisi irroitettua, koska syylärin sisältä putkea irroitettessa sisällä oleva osa on niin pitkä että se ei mahdu tulemaan pois. Se törmää alla olevassa kuvassa näkyvään mustaan osaan. Sain sitä raotettua, mutta kun ei onnistunut niin laitoin takaisin paikoilleen. Starttasin auton ja vuoto näyttäisi olevan poissa.
En kuitenkaan uskalla käyttää autoa pitkään, koska öljyä ehti vuotamaan monta litraa, että automaattilaatikossa täytyy olla hyvin vähän öljyä jäljellä. Osaako joku sanoa, pitäisikö öljyletkuissa olla jatkuva kierto, niin että jos se vielä vuotaa tuosta liitoksesta, niin sen pitäisi näkyä heti kun auto startataan? Vai lähteekö kierto vasta päälle kun öljy lämpiää? En viitsi alkaa lisäämään automaatiöljyjä, ennen kuin tietää, korjautuiko vuoto vain tuolla öljyputken irroituksella ja takaisinlaitolla. Ihmetyttää myös että miten kyseinen putki on saatu tuohon paikalleen, kun syylärissä on tosiaan putken takana musta muoviosa.
