Onhan näitä kutoskoneilla nähty ja 500E tietysti kasilla, mutta että 500TE?!

No jos kyseinen peli oli kanarian keltainen ja bongattu Salossa niin todellakin 500 E:n tekniikka asustelee peltien alla...Aku P kirjoitti:Ahhaa. Soittipa velimieheni äsken. Oli tehnyt jonkinasteisen bongauksen: W124 farkku, mutta nokalla äänistä päätellen V8. Myös kulku antoi kuulemma aiheen olettaa, että kyseessä ei ole mikään 300. Nopeusmittarissa oli ollut lukemaa 300 km/h asti ja takaovet rypytettyä nahkaa sisäpuolelta....
Onhan näitä kutoskoneilla nähty ja 500E tietysti kasilla, mutta että 500TE?!
Morjens. Eikun oli tummanharmaa auto ja bongattiin Taalintehtaalla.Mauri H. kirjoitti:No jos kyseinen peli oli kanarian keltainen ja bongattu Salossa niin todellakin 500 E:n tekniikka asustelee peltien alla...Aku P kirjoitti:Ahhaa. Soittipa velimieheni äsken. Oli tehnyt jonkinasteisen bongauksen: W124 farkku, mutta nokalla äänistä päätellen V8. Myös kulku antoi kuulemma aiheen olettaa, että kyseessä ei ole mikään 300. Nopeusmittarissa oli ollut lukemaa 300 km/h asti ja takaovet rypytettyä nahkaa sisäpuolelta....
Onhan näitä kutoskoneilla nähty ja 500E tietysti kasilla, mutta että 500TE?!
Sitten on luultavasti sama minkä itse bongasin Inkoossa vuosi pari sitten... Varmasti mielenkiintoinen värkki. Silloin en ajatellut sen olevan v8:lla, vaan pikemminkin viritetyllä 6:lla... Tummat lasit tais olla melkein joka ruudussa. Mene ja tiedä oliko sama, muistaakseni ei kovin tumman harmaa, ehkä lähempänä hopeaa. Terveisin dementia.Aku P kirjoitti:Morjens. Eikun oli tummanharmaa auto ja bongattiin Taalintehtaalla.Mauri H. kirjoitti:No jos kyseinen peli oli kanarian keltainen ja bongattu Salossa niin todellakin 500 E:n tekniikka asustelee peltien alla...Aku P kirjoitti:Ahhaa. Soittipa velimieheni äsken. Oli tehnyt jonkinasteisen bongauksen: W124 farkku, mutta nokalla äänistä päätellen V8. Myös kulku antoi kuulemma aiheen olettaa, että kyseessä ei ole mikään 300. Nopeusmittarissa oli ollut lukemaa 300 km/h asti ja takaovet rypytettyä nahkaa sisäpuolelta....
Onhan näitä kutoskoneilla nähty ja 500E tietysti kasilla, mutta että 500TE?!
Hmn, siis autoko normaalina ei kulje välityksestä johtuen kuin tuon 250 km/h? Kaikkihan aina puhuvat, että se on elektronisesti rajoitettu tuo huippunopeus.jamppa kirjoitti:Ja nopeus mittarissa ei tartte ku sen 250 tai sitten on vaihdettava pitempi perä ,koska nopeudenrajoitin on toi välitys.
Hmn, siis autoko normaalina ei kulje välityksestä johtuen kuin tuon 250 km/h? Kaikkihan aina puhuvat, että se on elektronisesti rajoitettu tuo huippunopeus.jamppa kirjoitti:Ja nopeus mittarissa ei tartte ku sen 250 tai sitten on vaihdettava pitempi perä ,koska nopeudenrajoitin on toi välitys.
Pasi M. kirjoitti:No sehän nyt on selvää, ettei tollasta ole tehtaan portista koskaan lähtenyt.
Suurin motti jonka tuohon farkkuun sai, oli E36 AMG:n 3,6 kutonen, jossa tehoa oli riittävät 272hv.
Onhan noita W124:n nokalle istutettuja V8:ja näkynyt useampiakin, mutta aina on kyllä ollut kyseessä sedan-malli. Motti on ollut useimmiten se uudempi 5-litranen 32V V8, mutta olipa eräässä myös W126:sen vastaava, taisi olla jopa se vanhempi V8 ajalta ennen faceliftiä.
Olisko muuten maukas peli, W124CE tuolla 326hv V8:lla, kompressorilla ja 4maticilla. Vähän vielä nokkaa ja tehoputkee, niin 500hv olis rikki...
Sitä olis kiva pykäillä tallin perällä syyspimeillä.
Onkos kukaan koskaan nähnyt missään sivustolla tuollaista sydämensiirtoa suoritetun, linkki olis kiva.
Edit: Kuva 500TE:stä
[ http://www.fan-gallerie.de/Galerie/Oberklasse/W124_E500/W124_E500_06.jpg ]
No nehän nyt rakentaa vaikka 600TE 7.4 quadturbon, kun asiakas iskee tarpeeksi paksun nipun pätäkkää pöytään.pb142 kirjoitti:hmm vantaalla on kyllä firma (mb stock) niiden pihalla on kyllä nähty useinkin 124 500te . liekö aito vai ei??
<- Kuten tuosta kuvasta just näkee, niin kelaa mittariin juuri yli 260km/h, mutta sitten tulee kierrostenrajoitin vastaan, eli on otettu kaikki ilo irti, mitä turhaa tehdä aavikko välityksiä, jos niistä ei mitään hyötyä ole, ellei olisi viellä pirun paljon enemmän tehoa.Timo L. kirjoitti:Hmn, siis autoko normaalina ei kulje välityksestä johtuen kuin tuon 250 km/h? Kaikkihan aina puhuvat, että se on elektronisesti rajoitettu tuo huippunopeus.jamppa kirjoitti:Ja nopeus mittarissa ei tartte ku sen 250 tai sitten on vaihdettava pitempi perä ,koska nopeudenrajoitin on toi välitys.
Tämä ei kyllä liity viissatasiin, mutta kaseihin kylläkin. Näin tuossa pariMauri H. kirjoitti:No ei ole aito kun kyseistä rakkinetta ei ole ikinä tehteen puolesta valmistettu, Veekasi löytyy vain sedanin keulalta, ei Coupesta eikä farkusta.pb142 kirjoitti:hmm vantaalla on kyllä firma (mb stock) niiden pihalla on kyllä nähty useinkin 124 500te . liekö aito vai ei??
Tais olla tämä.ippe79 kirjoitti:Näin tuossa pari viikkoa sitten Lahti-Hesa motarilla Lahden kohdalla tummansini-harmaan
124 coupen, jossa luki perässä 420 CE 32, siis veekasi tekstin perusteella,
oliko kenties sitten rakennettu?