Minun mielestä ei nosta mitenkään, paitsi ehkä sellaisessa tapauksessa että auto on vaikkapa ollut uudesta saakka samalla omistajalla / samassa suvussa ja vieläpä löytyy huollot ja korjaukset listattuina paperille tai huoltokirja + kuitteja.
Perän vaihto ei ole kallis homma, ja luulisin että kannattaisi hankkia ehjä perä ja vaihdattaa se jossain korjaamolla, vaikka sitten myisikin auton.
Saattaisi olla, että 300-500 euron kuluilla saisi myyntihintaan tonnin lisää ?
dealer kirjoitti: ↑Su 13.12.2020 18:08
Minun mielestä ei nosta mitenkään, paitsi ehkä sellaisessa tapauksessa että auto on vaikkapa ollut uudesta saakka samalla omistajalla / samassa suvussa ja vieläpä löytyy huollot ja korjaukset listattuina paperille tai huoltokirja + kuitteja.
Perän vaihto ei ole kallis homma, ja luulisin että kannattaisi hankkia ehjä perä ja vaihdattaa se jossain korjaamolla, vaikka sitten myisikin auton.
Saattaisi olla, että 300-500 euron kuluilla saisi myyntihintaan tonnin lisää ?
Voisihan tuon korjaamollekkin viedä. Mutta ensimmäisellä perheellä vuoteen 2019, kaikki huollot, korjaukset, tankkaukset ja ajopäiväkirja tallessa uudesta pitäen.
W211 E320 CDI 4Matic -08
ex. W211 E320 CDI -03
ex. W123 300D -84
ex. W203 200K A -02
ex. W124 300D A -92
Luulisi että esimerkiksi Oulusta MB-osa varmaan pystyisi vaihtamaan tuon perän?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976