w202 kompura ei ahda
ja murheet jatkuu nyt jäi vikakoodi 120 Ahtimen kytkin katkos/oikosulku. vehon mukaan johdot kunnossa ja moottorinohjainlaite kärähtänyt vaihto 1820€ käytettyä ei pystytä asentamaan aikaa kului n.4h. ajoin autosähkö häkkiselle ½min. katsomisen jälkeen totesi johtojen sulaneen. ens torstaina johdot vaihtoon tarvittaessa ohjainlaitteen korjaus/vaihto käytettyyn. vastaus kysymykseen mitenkähän paljon tämä lysti mahtaa maksaa oli että. vehon hintoihin verrattuna sulle jää vielä kunnon budjetti tän virittämiseenkin .
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
Re: saitko vian selvitettyä? Mulla kanssa kompuran ilma menee suoraan ilmanputsariin kun läppä ei sulkeudu....
staarlet kirjoitti: ↑Ti 06.03.2007 18:26 Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: saitko vian selvitettyä? Mulla kanssa kompuran ilma menee suoraan ilmanputsariin kun läppä ei sulkeudu....
Riippu ihan siitä mitä sinne muistiin on jäännytMikko82 kirjoitti: ↑Ke 05.01.2022 19:06staarlet kirjoitti: ↑Ti 06.03.2007 18:26 Nyt toinen ahdin paikallaan,ahdin pyörii nyt kokoaika mutta ei nosta vieläkään ahtoja.Ilmanputsarikotelossa semmonen läppä ei sulkeudu puhaltaa sinne kaiken ahtopaineen.Pitääkö vikamuisti nollata aina kun sinne on jäänyt vanhat viat muistiin, vai pitäskö heti toimia?
Mökkillä
'
'