Laitoin illalla Putkisaaren Jaskalta lainaksi saadun paineensäätimen ruiskuun, se ei vuoda ja vaikuttaa että auto lähtee hyvin käyntiin hetken seisottuaankin. Huomenna koeajolle perjantain kunniaksi, ihan töihin asti

Tässähän holkissa ei ole kierrettä tms. Siinä on sellainen puolipyöreä potero johon vaijerin pää sopii ja kun kaasua painetaan niin vaijeri kulma muuttuu ja se pyöreä osa toimii niinkuin laakerina. Over-engineered.EVO X kirjoitti: ↑Ma 22.05.2023 10:45 Oon vaihdellu niitä holkkeja niin että avaan sen ohuella terällä auki kyljestä, ja laitan vaijerin paikalleen. Sitten vaan ruuvaa kiinni kun kierteet kuitenkin edelleen toimii. tarvittaessahan sen voi vaikka kolvilla sulattaa takasin kiinni. Joskus jos jaksais ja kiinnostais, voisi tuohonki tehdä valmiin 3d mallin ja tulostella noita printteinä. Sen voisi jopa designata niin, että tekee urasta spiraalin, jolloin vaijeri ei pääse vahingossakaan irti.
Jees, eilen tutkin asiaa kunnolla, ja se nykyinen pala on kumia! Päätin tilata uuden vaijerin kummiskin, vielä kun niitä saa. Tuohon voi sitten yrittää rakennella jos jaksaa, ja jos joku tarvii niin myydä pois.
Oma toimittaja tulostaa myös kumia.. mutta ainahan se uusi on paras.