hhauen 200ceedeeii
Re: hhauen 200ceedeeii
Ei kai se tuplaa tarvii, kunhan nyt saat ensin sen 400cdi pumpun loppumaan kesken.
Sit stroukattu pumppu ja pienempi ratas siihen.
Pitäis kuitenkin sen 750-800hv työntää helposti.
Sit stroukattu pumppu ja pienempi ratas siihen.
Pitäis kuitenkin sen 750-800hv työntää helposti.
Re: hhauen 200ceedeeii, Kiertokanki lohkosta läpi viimein








Nojoo päivitystä taas
Karkeasti sanottuna ensin lähti pakoventtiilien välistä palanen ja uusi kansi kiinni.
Seuraavana aamuna radalle ja kiertokangen alasilmän pultit petti

No onneksi on varalohko hilppeineen jos vaan tuo uusi kansi on ehjä vielä tuossa hajonneeessa lohkossa.
Seuraavaan koneeseen tulee 12.9 pultit veiveihin ja 12.9 kannenpultit mitkä oli jo aikaisemmin hajonneessa moottorissa
Re: hhauen 200ceedeeii
Mulla on sarja mäntiä / veivejä ja ehjä 647 kansi jos tarviit, ei ole kalliita. Kampura ja lohko löytyy kans.
Re: hhauen 200ceedeeii
täällä olis kanssa ehjä lohko ja kampura jos tarvetta.
Re: hhauen 200ceedeeii
Ihan pikkusen ollut liikaa pakolämpöjä tuossa. Näyttää polttoleikatulta tuo reikä.
Re: hhauen 200ceedeeii
Meneekö hukkaportin lähtö takaisin downpipeen/pakoputkeen vai suoraan ilmaan?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: hhauen 200ceedeeii
Jos vielä tarvitset, niin Ruotsista löytyy KL racingilta (shop.klracing.se) jousia 2,2 bar asti tuohon 50mm hukkaporttiin.HHauki kirjoitti: ↑Ke 13.07.2022 13:44 Eilen vaihdoin jäykemmän jousen ohitus porttiin, nyt alkaa venttiili raottaa noin 1,5bar. Aavistuksen jäykempi sais olla vielä, 2,2 -2,5bar
Tahtoo kuoleentua vähä koko systeemi jos aukeaa liika aikasin. Videossa siis vielä orggis bilteman löysä jousi mikä aukeaa melkein samantien, 0,5bar
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: hhauen 200ceedeeii
Alkaa olemaan jo vähän yritystä rikkomisessa. Ihan väkisin menee jotain rikki kun rajoja haetaan.
Arvostan!
Arvostan!
Re: hhauen 200ceedeeii
Katselin tarkemmin tuota mäntien muotoa ja vähän mietityttää tuo palotilan muoto, diesel kun vaatisi enemmän kuppia että saa pyörrettä siihen sekoitukseen tarpeeksi.
En usko että valmistajat huvikseen tekee sellaista konjakkilasin muotoa siihen maljaan että pohjalta leveämpi kuin suusta.
Mielenkiintoista kuulla miten tuo malli toimii.
En usko että valmistajat huvikseen tekee sellaista konjakkilasin muotoa siihen maljaan että pohjalta leveämpi kuin suusta.
Mielenkiintoista kuulla miten tuo malli toimii.
Re: hhauen 200ceedeeii
Mikäs pumppu toi on? Vanhempi 611 pumppu?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5802
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: hhauen 200ceedeeii
Kuvassa tönärin vieressä, näytää 611, 612, 613
pumpulat ruuveilla olevan kannen perustella
Mökkillä
'
'
Re: hhauen 200ceedeeii
Jaa tupla pumppua, meinaat isoja voimia hätyytellä tuolla!
Asiallista, toi hitsattu matsku jotain työkaluterästä vai normi mig lankaa?
Asiallista, toi hitsattu matsku jotain työkaluterästä vai normi mig lankaa?
Re: hhauen 200ceedeeii
904 puikkoa tarjosin tuolle nokkaan tulevalle palikalle. Pumpun akselin täytin tigillä Wearshield MI langalla
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5802
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: hhauen 200ceedeeii
Varmaan tulee myös jonkun moinen lisätakaisku ventiili per pumppu
ettei pumpaa pumpusta toiseen
ettei pumpaa pumpusta toiseen
Mökkillä
'
'
Re: hhauen 200ceedeeii
Mielenkiinnolla odotan mitä ratkeaa ekana. 
Toi imusarja ei herätä luottamusta et oikeasti pysyy nipussa.

Toi imusarja ei herätä luottamusta et oikeasti pysyy nipussa.
Re: hhauen 200ceedeeii
Joo, paljon on kesän mittaan ruuvattu ja värkätty.
Enään ei jakoketjun pyöritettäväks tule ainuttakaan ylimääräistä pumppua. Tuplapumpun kouplinki katkes ja koko moottori entinen... Seuraava tuplapumppu tulee hammashihna vedolla ja LP ahdin vaihtuu ehkäpä HX50
.Idapron käyttöä kovasti opeteltu ja tutkittu. Edc16c2 ajoneston puukotus seuraavana projektina. Onneksi nuo jeepin ja chryslerin ohjelmat on keksitty 
Enään ei jakoketjun pyöritettäväks tule ainuttakaan ylimääräistä pumppua. Tuplapumpun kouplinki katkes ja koko moottori entinen... Seuraava tuplapumppu tulee hammashihna vedolla ja LP ahdin vaihtuu ehkäpä HX50


Re: hhauen 200ceedeeii
Melkein jostain isommasta kuormurista yksi pumppu joka riittää eikä paria pientä.
Tuosta edellisestä olisi ollut mukava nähdä dyno vetoja.
Tuosta edellisestä olisi ollut mukava nähdä dyno vetoja.
Re: hhauen 200ceedeeii
Hienoa duunia!
Videota vaan vedoista, ja vähän käppyröitä kun penkkiin pääset. Mielenkiintoinen projekti!
Videota vaan vedoista, ja vähän käppyröitä kun penkkiin pääset. Mielenkiintoinen projekti!
Re: hhauen 200ceedeeii
Jaa siellä on 400cdi pumppu ja toinen rinnalla, paljonkos sieltä meinataan lientä työntää läpi?
Re: hhauen 200ceedeeii
200mm3 pitää yrittää
Eipä noista kärjistä taida enempää tulla kohtuu ajassa ja isompi reikäsillä joutuu tekemään muutoksia shimmeihin.
Jossei viittäsataa tuu niin paalaan kaikki romut.
Nythän oli muuten Herlevin virityspajalta tullut billetti nokkaa 400cdi pumppuun
Melkein joutuu laittaa testiin siviili romussa jos ei miljoonia maksa

Jossei viittäsataa tuu niin paalaan kaikki romut.
Nythän oli muuten Herlevin virityspajalta tullut billetti nokkaa 400cdi pumppuun
