Kyllä, nyt se kulkee v8:na, eikä mennyt kuin 4vuotta...

Joo, tosiaan vähän hiljaiseloa eletty projektin osalta. Ollut "kesälomakiireitä" ym. hommaa melkoisen paljon, mutta nyt viimeisenä lomaviikkona saatiin tenavaakin eteenpäin. Wiechersin poikkituen ja Ultra Racing- 19mm takavaakajan tilasin saksasta, Kl-partnerilta tuli metrikaupalla mustaa karoa ja Recarot odottaa verhoilua, moottorin tukikumeiksi valikoitui Scanian laatikonkumit, jotka pienellä viilauksella oli juuri passelit, ettei moottori ota alhaalta hammastankoon ja ylhäältä jarrutehostimeen kiinni. Myös pakoputki valmistui vihdoin, saumat kävin hapolla läpi ja nopea kiillotus lamellilaikalla. Hyvä siitä tuli


Sähköjä sain senverran eteenpäin, että päästiin starttailemaan kunnolla ja tulpat vaihtamalla kone rupesi käymään kohtalaisesti, hieman rikkaalla tosin. Jonkinlainen kartta siis oli edellisen omistajan toimesta boxissa. Eilen sitten saatiin ammattimies paikalle, joka pääsi Tunerstudiolla sisään, säädöt korvakuulolla kohdilleen ja eikun koeajolle!
Kaikki nesteet ja öljyt pysyi sisällä ja mitään ei hajonnut. Kone ja loota tuntuisi toimivan hienosti. Kääntyvyys on todella huono, eli ohjausvarsia pitää vielä muokata että saadaan geometriat kohdilleen.


Seuraavaksi suunnitelmissa ankaraa kasausta ja hieromista ja KUKA TIETÄÄ, kohta on vehkeetkin leimassa
