Jatketaan tästä...




Aina itsekin tulee iloiseksi, kun runsailla kuvilla höystettyjä projektipäiväkirjoja foorumeilta löytää, etenkin jos ne ovat tehty tällaisista ei-niin himoituista vehkeistä. Ysärikalusto on oikeasti uhanalaista, toki premium-puolella kato ei ole niin hurjaa kuin käyttispuolella. Juuri tajusin ettei vielä ihan muutama vuosi sitten niin jokapäiväisiä ykköslagunoita, ykkös/kakkos-mondeoita sun muita enää näe lainkaan liikenteessä. Kiva olisi jos edes jokunen yksilö säästyisi ihan jokaisesta automallista, viime vuosina pikkuvikojen takia paalaaminen on vaan lisääntynyt näiden katti ym. pelleilyjen takia.
Kyllä 211-sarja aika samaa kastia vielä on, Classic oikeastaan vielä unkeellisempi Avantgardeen ja Eleganceen verrattuna, kuin W210:ssa. Etuovipahvin puita ei edes raaskittu viedä loppuun saakka, ja Avantgarde/Elegancessa on kromihilpettäkin vielä hienompien puiden ja ambilightien päälle. 212-sarjassa perusmalleissakin jo sentään nahkaruorit ja ambilightitkin taitavat olla ovenkahvoissa kaikissa malleissa. Mutta siinä olet oikeassa, että W210 facelift oli ensimmäinen, jossa cruise ja ilmastointi olivat edes vakiona, ja sitä varmaan tarkoititkin.Timo L. kirjoitti: ↑To 04.05.2023 17:15 Mainiota! Väri on parhaimpia W210:aan, niin ysäriä. Täällä Savonlinnassa liikkuu vielä samanvärinen farkku kohtuukuosissa, aikanaan oli sedankin mutta sitä en ole aikoihin nähnyt. Ykkössarjan väykyissä kohtaa vielä vanhaa filosofiaa, että merkittävät varusteet piti yksitellen ruksia - paketeisaa oli lähinnä pientä hiplakaista. Näin ollen autot ovat enemmän yksilöitä kuin esim W211 saati myöhemmät.
Tilasin ihan vasta Aeromotorsilta S203:een ison kasan osia hintaan 180 euroa. Kokeilin nyt samat tuotteet iparts ostoskoriin, niin siellä hinta 205 euroa.Siipi ja suotimet tilailtu iparts.fi:stä, joka siis se paras ja halvin osien ostopaikka.
Aeromotors myös hyvä, lähinnä meinasin näitä jotka vaan taistelee surkean Autodocin kanssa, että järki käteen. Saksalaisten kanssa yleensä iParts ollut halvin, muun maalaisten kanssa Aeromotors. Poikkeuksiakin tosiaan varmasti on. Molemmat kannattaa tsekata.dealer kirjoitti: ↑Su 07.05.2023 07:21 Hieno on sinun auton väri, ja vaaleat sisustat ovat tosi valoisia 210:ssa.
Cruise lienee vakiovaruste automaattivaihteisessa.
Tilasin ihan vasta Aeromotorsilta S203:een ison kasan osia hintaan 180 euroa. Kokeilin nyt samat tuotteet iparts ostoskoriin, niin siellä hinta 205 euroa.Siipi ja suotimet tilailtu iparts.fi:stä, joka siis se paras ja halvin osien ostopaikka.
Ainut ero siinä, että alatukivarsia en ottanut Aeromotorsilta halvimpia vaan Vaicot, niitä ei saanut ipartsilta niin kokeilin sieltä halvimmilla.
Rahtikuluja ei mene 180 euron tai kalliimmista paketeista Aeromotorsilla, laskin ipartsin hintaan 14,90 rahtikulut kuten heidän sivuillaan hinnoiteltu.
Listauksessa ei tainnut olla, ollut varmaan maakohtaista onko vakiona. Suomessa ei ainakaan
Hitsaaminen ei ainakaan toistaiseksi itseä kiinnosta, kun ei sitä tallia ole missä konetta säilytellä. Vuokranantajalta kone löytyy, mutta noloa olisi jatkuvasti sitä lainailla. Tallipaikkaa etsinyt vuosia, mutta - ja budjetti yleensä kaatavat asian, tai liian ADHD:t tallikaverit. Itse olen kuitenkin lähes raitis ehta pussihousu. (Jos jollakulla Kymenlaaksossa jotain halpaa vaikka 1 auton tallia, saa vinkata)
Näin valitettavasti. Itselläkin oli kyllä pohja siististi massassa, mutta löyty kyllä silti loppujenlopuksi pehmeitä paikkoja. Tuo ei välttämättä ole vielä paha, mutta pohja olisi kyllä syytä putsata ja korjata sitten paikat. Ehjä massa kun ei ole tae ehjälle pellilleepk kirjoitti: ↑Su 07.05.2023 21:39 kannattaa nyt ens alkuun miettiä kannattaako tuosta sen enempää alkaa tekemään autoa itselle, meinaan kuvissa olevat ruosteet kertovat , varsinkin väykyssä, että näkyvät ruosteet kun kertoo ainakin kolmella niin voi olla lähellä totuutta. Eli tsekkaa koko alusta kauttaaltaan, sieltä varmasti tulee lisää yllätyksiä.
Autoja sen verran monta pihassa että jostain on luovuttava sitten kun alkavat olla kohtuullisessa kunnossa. En vielä tästä tiedä jääkö vai lähteekö, mutta talviliukuriksi tämä ei ainakaan ole enää menossa. Eli todennäköisesti tarjolle vain tänne foorumille. Väärällä käyttövoimallahan tämä toimii, siitä ei varmaan kukaan ole eri mieltä. Mutta toki mielenkiintoisempi tämä väliinputoaja-V6 kuin 220Depk kirjoitti: ↑Su 07.05.2023 21:39 kannattaa nyt ens alkuun miettiä kannattaako tuosta sen enempää alkaa tekemään autoa itselle, meinaan kuvissa olevat ruosteet kertovat , varsinkin väykyssä, että näkyvät ruosteet kun kertoo ainakin kolmella niin voi olla lähellä totuutta. Eli tsekkaa koko alusta kauttaaltaan, sieltä varmasti tulee lisää yllätyksiä.
Kun listassa ei ole erikseen varustekoodia vakkarille niin se on ollut tässä autossa vakiovaruste (tai sitten jälkiasennettu, epätodennäköistä)Stugenaattori kirjoitti: ↑Su 07.05.2023 17:06Listauksessa ei tainnut olla, ollut varmaan maakohtaista onko vakiona. Suomessa ei ainakaan![]()