w201 m119 V8
Re: w201 m119 V8
Täytyy käydä lukemassa, jos se nyt on loungessa digi versiona. Toki pitäisi saada oikeudet kirjautumiseen ja salasanat yms , pientä viivettä havaittavissa niiden osalta.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 75
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: w201 m119 V8
Otetaan tavoitteeksi syksyn ratapäivä Motoparkissa lauantaina 16.9.2023. Sinne lisäteemaksi W201 eri versiot. Nelivaihteisesta kaasariversiosta aina veekasiin asti. Juttu Tähdellisiin tulee takuuvarmasti. Palataan asiaan lähempänä ajankohtaa.
Re: w201 m119 V8
Seniorikansalainen kirjoitti: ↑La 25.03.2023 13:28Otetaan tavoitteeksi syksyn ratapäivä Motoparkissa lauantaina 16.9.2023. Sinne lisäteemaksi W201 eri versiot. Nelivaihteisesta kaasariversiosta aina veekasiin asti. Juttu Tähdellisiin tulee takuuvarmasti. Palataan asiaan lähempänä ajankohtaa.

Re: w201 m119 V8
Tallilla on taas ollut hiljaista, mutta aina jotain pientä. Aiemmin mainitsinkin jo huonosta kääntyvyydestä ja tähän ratkaisuna suunnittelin uudet ohjausvarret. Pilkoin alkuperäiset ja hitsailin osat vähän lyhemmäksi ja eri kulmaan. Näin saadaan raidetangonpään kiinnityspiste lähemmäs navan keskikohtaa (lisää kääntyvyyttä samalla raidetangon liikkeellä) ja raidetangonpään kulma paremmaksi. Ohjauksen osien hitsailu ei kuulostanut turvalliselta ratkaisulta, joten kiikutin prototyypin Kenaxille. Tarkoituksena on jyrsiä varret billettitavarasta. Kuvassa alkuperäinen ohjaus-/kääntövarsi ja 3d-tulostettu mallikappale.



Kunhan uudet teräksiset kappaleet saadaan paikalleen, päästään koeajamaan autoa kunnolla.
Lorinserin ratin nahkaosat olivat melko elämää nähneet, mutta Autoduden nahkaratin-korjaussarjalla ulkonäkö koheni huomattavasti. Suosittelen





Kunhan uudet teräksiset kappaleet saadaan paikalleen, päästään koeajamaan autoa kunnolla.
Lorinserin ratin nahkaosat olivat melko elämää nähneet, mutta Autoduden nahkaratin-korjaussarjalla ulkonäkö koheni huomattavasti. Suosittelen



Re: w201 m119 V8
TUNING vaiko OEM?





Re: w201 m119 V8
Ehdottomasti OEM. Tässä on eniten potentiaalia jos se näyttää nopealla vilkaisulla täysin vakiolta EVO1:ltä!
Ratista tuli hyvä. Ja hyvää tekemistä ohjausvarsien kanssa. Lopullisiin sitten vaan reilusti ärrää kulmiin että jää mitään murtumispisteitä.
Ratista tuli hyvä. Ja hyvää tekemistä ohjausvarsien kanssa. Lopullisiin sitten vaan reilusti ärrää kulmiin että jää mitään murtumispisteitä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: w201 m119 V8
OEM. Myös kokopunaiset valot sopisi takuulla. 

W124 300E-24 -89
W201 2.6 -89
W201 1.8 -93
W201 2.6 -89
W201 1.8 -93
Re: w201 m119 V8
Heittäsin kolmannenkin vaihtoehdon... Hanki us-malliset, jossa on valo tossa sivulle taittuvassa kulmaosassa.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: w201 m119 V8
OEM tai sitten jotkin kokopunaiset. Kirkkaat ei käy mihinkään.
Vaikka yleensä olen autoasioissa aikamoinen pussihousu niin pitää sanoa että tästä tulee kyllä hieno. Korisarjat ei yleensä iske mutta tuo kyllä sopii hyvin. Nyt vain viimeistelyn taso korkealla loppuun asti niin hyvä tulee.
Vaikka yleensä olen autoasioissa aikamoinen pussihousu niin pitää sanoa että tästä tulee kyllä hieno. Korisarjat ei yleensä iske mutta tuo kyllä sopii hyvin. Nyt vain viimeistelyn taso korkealla loppuun asti niin hyvä tulee.
w213, w124
Re: w201 m119 V8
Kiitos mielipiteistä ja palautteesta! Kyllä täällä ollaan orkkisvaloihin kallistumassa. Punaiset olisi mukava ottaa joskus testiin ja lopullisen lookin näkee vasta kun auto on yksivärinen.
Ohjausvarret alkaa olla jo jyrsitty ja menevät vielä sähkösinkitykseen lähipäivinä.
Felgenfuschilta tilasin eteen tuuman leveämmät lipat, eli kohta pääsee fitmenttiäkin hieromaan kohdilleen
Ohjausvarret alkaa olla jo jyrsitty ja menevät vielä sähkösinkitykseen lähipäivinä.
Felgenfuschilta tilasin eteen tuuman leveämmät lipat, eli kohta pääsee fitmenttiäkin hieromaan kohdilleen

Re: w201 m119 V8
On kyllä asiallinen projekti 

Re: w201 m119 V8
Iso arvostus 3D mallintamisesta ja proton tekemisestä, Cad malli pajalle niin johan tuollainen tulee suoran koneesta ulos, näin ainakin omasta koneesta tulee hetken CAM rimpuilun jälkeen.
Todella mielenkiintoinen projekti. Kai siitä on lujuuslaskelmat olemassa katsuria varten?
Todella mielenkiintoinen projekti. Kai siitä on lujuuslaskelmat olemassa katsuria varten?
Re: w201 m119 V8
Kaikki arvostus ohjausvarsista menee Kenax Koneistukselle, joka teki mallinnuksen, tulosti proton ja jyrsi lopulliset palikat. Lujuuslaskelmatkin tarvittaessa onnistuu.

Myös etuvanteet sain nippuun uusilla lipoilla. Nyt tulee edessäkin rengas/vanne mukavasti kaarelle.


Sisälokareihin täytyy tehdä vielä tilaa, että kääntyessä ei ota rengas kiinni. Kuitenkin koeajolle päästiin ja auto toimi ihan mukavasti. Tehostimen pumpun vuoto loppui uudella stefalla ja flektin herätteen vedin mersun omalta 97c lämpökytkimeltä. Seokset vetää hieman rikkaalle kiihdyttäessä, mutta penkitys onkin sovittu alustavasti tälle kuulle. Tavoitteena on saada auto tuonne aiemmin mainittuun Klubin ratapäivään, ei valmiina mutta ainakin ajokuntoisena.


Myös etuvanteet sain nippuun uusilla lipoilla. Nyt tulee edessäkin rengas/vanne mukavasti kaarelle.


Sisälokareihin täytyy tehdä vielä tilaa, että kääntyessä ei ota rengas kiinni. Kuitenkin koeajolle päästiin ja auto toimi ihan mukavasti. Tehostimen pumpun vuoto loppui uudella stefalla ja flektin herätteen vedin mersun omalta 97c lämpökytkimeltä. Seokset vetää hieman rikkaalle kiihdyttäessä, mutta penkitys onkin sovittu alustavasti tälle kuulle. Tavoitteena on saada auto tuonne aiemmin mainittuun Klubin ratapäivään, ei valmiina mutta ainakin ajokuntoisena.


Re: w201 m119 V8
Tulee kyllä todella komea paketti, vanteet on paras mahdollinen valinta tähän projektiin
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: w201 m119 V8
Penkkipäivä



Re: w201 m119 V8
Niinkuin arvata saattaa, niin penkityshän ei ihan putkeen mennyt (ei kai ne ikinä mene)...
Alkuun oli ongelmia bensanpaineen kanssa. Sitten tuli mystinen öljyvuoto, penkittäjä sairastui ja kaikkea muuta pientä vastoinkäymistä. Lopulta auto kuitenkin saatiin uudestaan penkkiin, neljä päivää ennen Klubin ratapäiviä. Tehoa tuli yllättävän vähän (303hp moottoritehoa), eli ainakin parikymmentä kaakkia uupuu. Selitystä ei äkkiseltään löytynyt, mutta täytynee vielä tarkistaa ohivuodot ja jako. Auto saatiin kuitenkin säädettyä ja tekniikka toimimaan nätisti.
Loppuviikko menikin sitten aika vähillä yöunilla, kun autoa painettiin muilta osin ratakuntoon.
Viikon teema:Aamulla kuudelta lähtö töihin->töistä hallille->kotiin nukkumaan pari tuntia->sama uudestaan.

Eilen sain auton aamuyöllä kutakuinkin kasaan ja tänä aamuna käännettiin nokka kohti Motoparkkia. Ratapäivään osallistujia oli mukavasti sateesta huolimatta ja oikein mukava tapaaminen oli. Ratapäivän yhteydessä järjestetty W201 Treffen 2023 oli pienimuotoinen ja tenavia oli paikalla melko vähän, mutta muutamia mielenkiintoisia Klubilaisten kulkupelejä oli päässyt paikalle.
Mersu toimi radalla yllättävän hyvin ja kalustotappioilta (meikäläisen osalta) vältyttiin. Vääntöä on paljon ja se yllättikin pari kertaa kokemattoman kuljettajan märällä radalla. Actionia oli viimeiselle kierrokselle asti, kun pääsuoran lopussa jarrut hävisi kokonaan ja poljin painui lattiaan. Ihme kyllä sain oikaistua ja pysäytettyä auton käsi- ja moottorijarrulla.
Jäähdyttelyn jälkeen jarrut pelasi paremmin eli nesteet varmaan kiehahti. Huhhuh. Tätä juttua kirjoittaessa ollaan ajamassa Motoparkista kotia kohti, lievästi sanottuna VÄSYNEENÄ, joten en tiedä mitä tulee. Kuvia ratapäiviltä laittelen lisää kun saan parempilaatuisena.
Seuraavana projektissa tavoitteena on aloitella katsastusoperaatio. Kunhan leima on paperissa niin hoidetaan korihommat ym. loppuun. Palataan asiaan!


Alkuun oli ongelmia bensanpaineen kanssa. Sitten tuli mystinen öljyvuoto, penkittäjä sairastui ja kaikkea muuta pientä vastoinkäymistä. Lopulta auto kuitenkin saatiin uudestaan penkkiin, neljä päivää ennen Klubin ratapäiviä. Tehoa tuli yllättävän vähän (303hp moottoritehoa), eli ainakin parikymmentä kaakkia uupuu. Selitystä ei äkkiseltään löytynyt, mutta täytynee vielä tarkistaa ohivuodot ja jako. Auto saatiin kuitenkin säädettyä ja tekniikka toimimaan nätisti.

Loppuviikko menikin sitten aika vähillä yöunilla, kun autoa painettiin muilta osin ratakuntoon.
Viikon teema:Aamulla kuudelta lähtö töihin->töistä hallille->kotiin nukkumaan pari tuntia->sama uudestaan.

Eilen sain auton aamuyöllä kutakuinkin kasaan ja tänä aamuna käännettiin nokka kohti Motoparkkia. Ratapäivään osallistujia oli mukavasti sateesta huolimatta ja oikein mukava tapaaminen oli. Ratapäivän yhteydessä järjestetty W201 Treffen 2023 oli pienimuotoinen ja tenavia oli paikalla melko vähän, mutta muutamia mielenkiintoisia Klubilaisten kulkupelejä oli päässyt paikalle.
Mersu toimi radalla yllättävän hyvin ja kalustotappioilta (meikäläisen osalta) vältyttiin. Vääntöä on paljon ja se yllättikin pari kertaa kokemattoman kuljettajan märällä radalla. Actionia oli viimeiselle kierrokselle asti, kun pääsuoran lopussa jarrut hävisi kokonaan ja poljin painui lattiaan. Ihme kyllä sain oikaistua ja pysäytettyä auton käsi- ja moottorijarrulla.
Jäähdyttelyn jälkeen jarrut pelasi paremmin eli nesteet varmaan kiehahti. Huhhuh. Tätä juttua kirjoittaessa ollaan ajamassa Motoparkista kotia kohti, lievästi sanottuna VÄSYNEENÄ, joten en tiedä mitä tulee. Kuvia ratapäiviltä laittelen lisää kun saan parempilaatuisena.
Seuraavana projektissa tavoitteena on aloitella katsastusoperaatio. Kunhan leima on paperissa niin hoidetaan korihommat ym. loppuun. Palataan asiaan!


Re: w201 m119 V8
Hyvä että etenee! Olisi ollut hienoa päästä tuonne Motoparkkiin itsekin, mutta pakko myöntää, että sateen takia ei kiinnostanut lähteä. Tätänykyä kun taas on itselläkin W201, olishan se ollut hienoa treffata ja nähdä muitakin, mutta ensisijaisesti tämä v8



MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: w201 m119 V8
No eiköhän tällä tulla käymään jatkossa muissakin tapahtumissa, varsinkin sitten kun auto on oikeasti "valmis".

Re: w201 m119 V8
Oli hauska tavata ja nähdä auto livenä!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: w201 m119 V8
Hyvin näytti tenava pelaavan radalla! Hienoa nähdä kun pitkään painettu hommia auton parissa ja vihdoin sillä päästään ajamaan.
W115 220D
W123 300D
S124 300TE-24 x2
W124 300D "st"
W124 300E
C124 300CE-24
W123 300D
S124 300TE-24 x2
W124 300D "st"
W124 300E
C124 300CE-24
Re: w201 m119 V8
Hallilla on ollut viimeaikoina hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Vaikka aika ja raha meinaa olla tiukilla, niin nämä oli vaan PAKKO kerätä talteen


Cossun penkeistä on haaveiltu jo vuosia ja nyt ne vihdoin löytyi! Oli niin hyvä tuuri, että nämä löytyi naapurikylältä, toimitettiin suoraan hallille ja vieläpä kohtuuhinnalla.
PS. Recarot tulee myyntiin jos jotakuta täällä kiinnostaa.



Cossun penkeistä on haaveiltu jo vuosia ja nyt ne vihdoin löytyi! Oli niin hyvä tuuri, että nämä löytyi naapurikylältä, toimitettiin suoraan hallille ja vieläpä kohtuuhinnalla.

PS. Recarot tulee myyntiin jos jotakuta täällä kiinnostaa.
Re: w201 m119 V8
Loistavaa! Auto lähenee kokoajan oikeaa EVO1:stä, mikä on paras mahdollinen suunta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: w201 m119 V8
Nyt pitää kysyä viisaammilta neuvoa, ennen kuin vien penkin verhoilijalle. Tilasin KL-partnerilta alkuperäistä mustaa Karo-kangasta ja huomasin, että sävyero vanhaan penkkiin on valtava. Voiko jakkaroiden kangas olla vaan niin kulunut/haalistunut, vai onko näitä tehty muullakin kuin mustalla Karolla? Viimeisessä kuvassa on rinnakkain UUTTA karo-kangasta, mustana ja harmaana. Ei oikein täsmää tuohon harmaaseenkaan, kun siinä ei näyttäisi punertavaa sävyä olevan ollenkaan.









Re: w201 m119 V8
Kai he kertoivat, että musta-harmaata Karoa on ollut tarjolla kahta hieman poikkeavaa sävyä "irtokankaana" ?
Ainakin täällä mersun kankaat osaava verhoomo mainitsi asiasta heti kun viime kesänä kyselin penkin korjausta.
Ainakin täällä mersun kankaat osaava verhoomo mainitsi asiasta heti kun viime kesänä kyselin penkin korjausta.
wiimax.fi
Re: w201 m119 V8
Ei maininneet mitään, vaikka laitoin kyselyä ja kuvatkin. Vastaukseksi laittoivat tuon kuvan uusista kankaista ja sanoivat, että joskus kuluvat niin paljon että hankala erottaa sävyä. Toisaalta sama sävyero on myös ovipahveissa, joiden ei luulisi kuluvan...
Re: w201 m119 V8
Kolmas kuva ylhäältäpäin, katso ihan nahan ja kankaan saumaa. Vanhassa punertava sävy näkyy siellä. Tuo vanha on todella likainen ja kauhtunut.
Kannattaa vaikka purkaa vanha verhoilu ja etsiä varmasti sellainen kohta, mihin autinko ei paistanut.
Kannattaa vaikka purkaa vanha verhoilu ja etsiä varmasti sellainen kohta, mihin autinko ei paistanut.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: w201 m119 V8
Uusin tuotanto Karossa on ollut enemmän punaisen sävyistä. Lieneekö enää vanhaa versiota tarjolla mutta kysäise MG-Verhoilulta.
Edit; EVO X tuossa alla aivan oikeassa, eihän ero tietenkään ole lähestulkoonkaan tuollainen kuin kuvissa näkyy, vanha on kulunutta.
Sen verran uusissa kankaissa mainitsemaani eroa, ettei voi laittaa molempia sävyjä samaan penkkiin, erottuvat toisistaan
Edit; EVO X tuossa alla aivan oikeassa, eihän ero tietenkään ole lähestulkoonkaan tuollainen kuin kuvissa näkyy, vanha on kulunutta.
Sen verran uusissa kankaissa mainitsemaani eroa, ettei voi laittaa molempia sävyjä samaan penkkiin, erottuvat toisistaan
Viimeksi muokannut dealer, Pe 15.12.2023 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wiimax.fi
Re: w201 m119 V8
Kyllä tuo vanha on vaan todella nuhjuuntunut. Vaikka niissä mustissa karoissa olisikin uudessa materiaalissa sävyeroa, ei se noin iso olisi kuitenkaan niiden kahden välillä. Omat karopenkit on onneksi olleet hitusen paremmassa kunnossa, niin ei ole noin rajua sävyeroa ollut uuden kankaan kanssa. Eihän tuossakaan toki muuta ole, kuin että joutuu vaan vaihtamaan hieman enemmän sitä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)