Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Totta Ere, ehkä kiinnostaisi nähdä 1980-luvun isofix?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/13814759
Kuolinpesällä tarkoitus tuottaa rahaa jälkeenjääville. Euvostoliiton kilvet nyt vielä tajuaa, mutta SECissä vermokaaret ja pölykapselit Motonetista.
Korinväriin maalatut puskimet ja perä lintassa. Ei lisää ostohaluja, tai sitten hintaa oikeaksi.
Tarjoan 19..alkuisena,eri kohdassa vaan pilkku, ehkä menisi 4900€ tms kaupaksi.
Vaikea laji on hinnoitella SEC ja varsinkin myös 126 sarjaa muutoin.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/13814759
Kuolinpesällä tarkoitus tuottaa rahaa jälkeenjääville. Euvostoliiton kilvet nyt vielä tajuaa, mutta SECissä vermokaaret ja pölykapselit Motonetista.
Korinväriin maalatut puskimet ja perä lintassa. Ei lisää ostohaluja, tai sitten hintaa oikeaksi.
Tarjoan 19..alkuisena,eri kohdassa vaan pilkku, ehkä menisi 4900€ tms kaupaksi.
Vaikea laji on hinnoitella SEC ja varsinkin myös 126 sarjaa muutoin.
W903
V126
W203
V126
W203
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
En oo ihan varma, että oliko toi nyt vaan vitsi nämä viittaukset lastenistuinvalmiuteen tossa 380 SELlissä. Mut takalasinlämmittimen koodi se kuitenkin kai on, vaan väärin tulkittuna varustelistassa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
MB-Klubin Ex puheenjohtajan harrasteauto.Ere866 kirjoitti: ↑Ke 30.08.2023 18:52 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/13813261
Tämä lienee jonkun klubilaisen vanha? Taitaa olla mainittuna Tähdelliset-kirjassa?
Onhan nuo penkit mennee vähän karuun kuntoon mutta muuten siisti ja hyvän värinen! Takana lienee oman aikansa lastenistuimenpidike/valmius?
Arvostaisin tuota enemmän hitusen enemmän 14" Barokeilla.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuttu auto tämä ”Rolf Friedrich Lang” 380 SEL jo 90-luvulta lähtien. Oli minulla takavuosina pari päivää ajossa kun keksimme omistajan kanssa fiilistelymielessä lainata vähäksi aikaa toistemme autoja. Erikoisena mm. kirkkaat lasit, ja se, että lähti liikkeelle ykkösvaihteella myös pienellä kaasulla, kun oma 280 SE lähti kakkosella.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Lastenistuinasialla viitataan tuohon kuskin penkin takana olevaan telineeseen.
Alkuperäinen soiti lienee kateissa. Tuossa on uudempi Becker. Ja missä lienee kuskin penkin lämmittimen katkaisin?
Alkuperäinen soiti lienee kateissa. Tuossa on uudempi Becker. Ja missä lienee kuskin penkin lämmittimen katkaisin?
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Eikö tuo Mexico ollut saatavilla loppuvuonna 1982? Ehkä muistan väärin. Mutta jo 90-luvulla tuo tuossa oli.
Niin, ja toinen tämän yksilön erikoisuus: siinä todellakin on istuinlämmitin vain apparilla, ei kuskilla! Jokin vahva näkemys asioista ollut alkuperäisellä tilaajalla siis.
Eikös kuskin penkin takana oleva häkkyrä ole puvun teline? Ei ainakaan mikään 126-varuste.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Olikos toi 380 se auto mitä Tekniikan Maailman jutussa vertailtiin silloin uuteen S-sarjalaiseen? Joskus 2006 ehkä.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jaa, niin joo. En edes huomannut koko värkkiä, kun tuijotin takaistuinta vaan, luulin, että oli puhe varustelistauksen kohdasta 248 REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT.
Mutta joo kuten Karel totesikin, niin vaateripustin on se, joka kuskin penkissä on, vähän kuin https://www.amazon.com/CarWorld-Car-Hea ... 07KNT9QVP
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyllä. Sama auto.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Autossa poikkeuksellinen varustelu, autoon on tilattu uutena istuinlämmitys vain etumatkustajalle.Ere866 kirjoitti: ↑Ke 30.08.2023 18:52 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/13813261
Tämä lienee jonkun klubilaisen vanha? Taitaa olla mainittuna Tähdelliset-kirjassa?
Onhan nuo penkit mennee vähän karuun kuntoon mutta muuten siisti ja hyvän värinen! Takana lienee oman aikansa lastenistuimenpidike/valmius?
Arvostaisin tuota enemmän hitusen enemmän 14" Barokeilla.
871 ELECTRIC SEAT HEATER FOR RIGHT FRONT SEAT
Paljonkohan tuossa säästetty kun jätetty kuski ilman..
Vai onkohan taas virhe koodien tulkinnassa, kun ei näy kytkintäkään normipaikalla
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
kummaa jupinaa alan miehiltä, "248 from 01.01.1964 to 30.11.1991 " REAR WINDOW, ELECTRICALLY HEATED (COMPOUND GLASS)""
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
No sitähän mä tossa koitin sanoa, että takalasinlämmitin.

Käsittääkseni (kun sitäkin edellä ihmeteltiin) se on ihan oikea tulkinta, että on vain yksi istuinlämmitin:
871 from 01.10.1972 to 31.07.1984 ELECTRIC SEAT HEATER FOR RIGHT FRONT SEAT
Ei tolla koodilla oikein mitään muutakaan sopivaa tähän autoon näyttäisi olleen.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Liekö kuolinpesä kurkistanut pellin alle, onko moottori vielä tallella ? Vai onko noissa alun perin jousitus kuten maastureissatyko h kirjoitti: ↑Ke 30.08.2023 19:44 Totta Ere, ehkä kiinnostaisi nähdä 1980-luvun isofix?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/13814759
Kuolinpesällä tarkoitus tuottaa rahaa jälkeenjääville. Euvostoliiton kilvet nyt vielä tajuaa, mutta SECissä vermokaaret ja pölykapselit Motonetista.
Korinväriin maalatut puskimet ja perä lintassa. Ei lisää ostohaluja, tai sitten hintaa oikeaksi.
Tarjoan 19..alkuisena,eri kohdassa vaan pilkku, ehkä menisi 4900€ tms kaupaksi.
Vaikea laji on hinnoitella SEC ja varsinkin myös 126 sarjaa muutoin.

wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kuolinpesä on aina hyvä taho myyjäksi. Ostaja luulee helposti saavansa edesmenneen papan vuosikausia tallissa säästyneen silmäterän, ja myyjän on lopulta helppo levitellä kaikessa mahdollisessa jälkipyykissä tietämättömänä käsiään.dealer kirjoitti: ↑Pe 01.09.2023 17:14Liekö kuolinpesä kurkistanut pellin alle, onko moottori vielä tallella ? Vai onko noissa alun perin jousitus kuten maastureissatyko h kirjoitti: ↑Ke 30.08.2023 19:44 Totta Ere, ehkä kiinnostaisi nähdä 1980-luvun isofix?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/13814759
Kuolinpesällä tarkoitus tuottaa rahaa jälkeenjääville. Euvostoliiton kilvet nyt vielä tajuaa, mutta SECissä vermokaaret ja pölykapselit Motonetista.
Korinväriin maalatut puskimet ja perä lintassa. Ei lisää ostohaluja, tai sitten hintaa oikeaksi.
Tarjoan 19..alkuisena,eri kohdassa vaan pilkku, ehkä menisi 4900€ tms kaupaksi.
Vaikea laji on hinnoitella SEC ja varsinkin myös 126 sarjaa muutoin.![]()
Ja autohan on selvä ykkössarjalainen, mutta myydään 87-vuosimallina.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/13823010
Jenkki 500SEL. Tämä taisi olla Vantaalla jobbarilla vuosi kaks takaperin ja silloin oli ainakin huomattavan paljon tekemistä ja sanottavaa kun kävin katsomassa.
100% varma en ole onko sama auto mutta todennäköisesti.
Jenkki 500SEL. Tämä taisi olla Vantaalla jobbarilla vuosi kaks takaperin ja silloin oli ainakin huomattavan paljon tekemistä ja sanottavaa kun kävin katsomassa.
100% varma en ole onko sama auto mutta todennäköisesti.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Samalta näyttää, vaikka kuvia sniidusti. Leveäraitaiset valkosivut paljastavat. Hintakin noussut aika mukavasti, ”hetken mielijohteesta”.Ere866 kirjoitti: ↑Ma 04.09.2023 18:44 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/13823010
Jenkki 500SEL. Tämä taisi olla Vantaalla jobbarilla vuosi kaks takaperin ja silloin oli ainakin huomattavan paljon tekemistä ja sanottavaa kun kävin katsomassa.
100% varma en ole onko sama auto mutta todennäköisesti.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13881704
Siistin oloinen w124, karvalakiksi suht kova pyynti
Siistin oloinen w124, karvalakiksi suht kova pyynti
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
mitä mielestäsi pitäisi hintaa olla ? 2.3, automaatti, kyynernoja, persgrillit, suomi autoksi kaukana karvalakista 

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Vitosella alkava. Mutta saahan sitä maksaa enemmänkin jos haluaa.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kilsoista ois juu hyvä olla jotain dokumenttia. Niinku pyynnin tueksi.Ere866 kirjoitti: ↑La 30.09.2023 09:07 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13881704
Siistin oloinen w124, karvalakiksi suht kova pyynti
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1459
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Pari virallisemmilla taustoilla kaupan, linkit artikkeleissa:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 9b06e2c6a6
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... acbe4980b1
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... 9b06e2c6a6
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ ... acbe4980b1
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mielestäni ei ole mahdottoman kallis, jos myös kunto todellisuudessa kuvien mukainen ja kilometreille löytyy dokumentit. Hyvä väri ja teknikka, varusteetkin juuri ne itselle pakolliset eli sävylasit, kyynärnoja ja takaniskatuet + kakkossarjan Suomi vakiot. Bonuksena Tempomat (jos toimii) ja olisiko ulkolämpömittarikin vielä. Miinuksena tylsä sisusta, punainenkin sisusta olisi voinut olla aika maukas tuon värin kanssa. Tämä on tainnut olla parissa eri liikkeessä viime vuosina myynnissä?Ere866 kirjoitti: ↑La 30.09.2023 09:07 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13881704
Siistin oloinen w124, karvalakiksi suht kova pyynti
Miksiköhän juuri tämän ikäisistä on vindekoodereilla vaikeuksia saada lisävarustelistaa, saiko joku tälle autolle listan?
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kymmenen vuoden kuluttua joku tuotakin muistelee, että oliko se pyyntihinta todella vain 8000 euroa noin vähän ajetulla hienokuntoisella satalankulla 

wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Näin se jostakin kummallisesta syystä tahtoo mennä.
30 vuotta samoilla malleilla ajaneena tuota on vaikea ymmärtää. Ei ne autot tänä aikana ole ainakaan paremmaksi muuttuneet. Täys työ pitää kutakuinkin samassa kunnossa edes. Ja mitä haastavammaksi menee ylläpito, sitä enemmän niistä näköjään halutaan maksaa!
Ei tästä ole kauaakaan, kun 80-luvun ässistä ei haluttu maksaa juuri mitään ja perustelu oli aina se, että ovat niin kalliita pitää.
Aikamoinen paradoxi.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei se mikään paradoksi ole, kun ei niitä autoja ole enää jäljellä kovin paljoa ja niistäkin pieni määrä hyväkuntoisia. Samalla tavalla entisöijä voi maksaa jostain varastosta löytyvästä pellin palasta tai osasta monta sataa, kun uutta ei saa ja sellaisen valmistaminen itse on liki mahdotonta. Vaikka tehdas on aikonaan saattanut tehdä yli miljoona kappaletta kyseista osaa, siinäpä vasta miettimistä.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Välillä on hauska leikkiä näsäviisasta toisinajattelijaa. Siksi tuo paradoksi-heitto.
Aika nopealla tahdilla mielestäni autojen arvosyklit menevät. Kun on itse keski-iän saavutettua elänyt ja kokenut jonkun yhden ja saman auton metamorfosin ökytuotteesta vanhaksi paskaksi ja lopulta tavoiteltavaksi klassikoksi, niin kyllä se erikoiselta tuntuu.
Mietin myös yhä enemmän, kuinka kauan 126:sta on mielekästä pitää käyttöautona. Useimpien mielestä luultavasti se aika loppui 10, ehkä jopa 20 vuotta sitten.
Voisi kait sanoa, että hippeilystä tulee ökyilyä jos roskistason purkuosistakin joutuu pian kusemaan hunajaa.
Se, että näitä on yhä vähemmän liikenteessä kertoo vain siitä, ettei koeta kannattavaksi ja mielekkääksi pitää enää hengissä, ts. arvo lähenee nollaa.
Aika nopealla tahdilla mielestäni autojen arvosyklit menevät. Kun on itse keski-iän saavutettua elänyt ja kokenut jonkun yhden ja saman auton metamorfosin ökytuotteesta vanhaksi paskaksi ja lopulta tavoiteltavaksi klassikoksi, niin kyllä se erikoiselta tuntuu.
Mietin myös yhä enemmän, kuinka kauan 126:sta on mielekästä pitää käyttöautona. Useimpien mielestä luultavasti se aika loppui 10, ehkä jopa 20 vuotta sitten.
Voisi kait sanoa, että hippeilystä tulee ökyilyä jos roskistason purkuosistakin joutuu pian kusemaan hunajaa.
Se, että näitä on yhä vähemmän liikenteessä kertoo vain siitä, ettei koeta kannattavaksi ja mielekkääksi pitää enää hengissä, ts. arvo lähenee nollaa.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
En oikein ymmärrä tuota ajatuskulkua, ehkä siihen vaaditaan tuo +30 vuotta samalla automallilla. 126 ei ole koskaan kannattanut pitää käyttöautona.
Eihän vanhoja autoja kannattakkaan pitää kunnossa mutta mikä muu harrastus nyt erityisesti kannattaa?
Eihän vanhoja autoja kannattakkaan pitää kunnossa mutta mikä muu harrastus nyt erityisesti kannattaa?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Miulla oli W126 käyttöautona 2000-2007, Siihen aikaan ja elämäntilanteeseen se oli oikein hyvä. Maksoi 40 000 markkaa ostaessa, satkun ajoin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1459
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ensimmäiselle omistajalleen 126 on ollut käyttöauto 
Mutta joo, se oli jotain 2005-2010 aikoihin kun itsellä olisi ollut mahdollisuus ostaa ikämiehen ex-126 sopivaan hintaan, ensiomistajalta ja viimeisiä Suomeen uutena tuotuja. Tänään kiroan itseäni, että passasin, koska ajattelin silloin, että liian uusi & tylsä säästää harrasteena, ja liian kallista ajella käyttöautona.

Mutta joo, se oli jotain 2005-2010 aikoihin kun itsellä olisi ollut mahdollisuus ostaa ikämiehen ex-126 sopivaan hintaan, ensiomistajalta ja viimeisiä Suomeen uutena tuotuja. Tänään kiroan itseäni, että passasin, koska ajattelin silloin, että liian uusi & tylsä säästää harrasteena, ja liian kallista ajella käyttöautona.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...