Tää yks sankari ei varmaan ole nähnyt koskaan uutta hydrauliöljyä. Se kun on kirkasta. Samaa vittuilua Villen coupesta jossa säiliö on täynnä uutta öljyä.. tuossa viimeisimmässä autossa ei ole edes uutta öljyä ja näkyy ihan selkeästi. Ihme vammailua taas.dealer kirjoitti: ↑To 13.06.2024 08:47Kuvasta näkee että säiliössä on öljyä. Kävitkö siis paikan päällä toteamassa että totuus on nyt toinen ?Ere866 kirjoitti: ↑To 13.06.2024 07:57 https://classic.nettiauto.com/mercedes- ... 0/14369701
Ja jälleen kerran - ASD-säiliön loistaa tyhjyyttään![]()
Oliko tämä yhden sanan kommentti kirjoitettu sillä perusteella, että kuvista kaikille näkyvän kulumisen perusteella kyseessä on "kusetus" ?Ere866 kirjoitti:Varokaa.
Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuo ASD menee nyt omaan piikkiin, katsoin vain säiiön etuosaa ja se näyttää vaalealta ja tyhjältä. Sivustapäin katsottuna tosiaan pintaa näkyy. No, moottorin yleisilme on sellainen että tulkintavirheitä sattuu.
Ja tuon 500SE:n kohdalla (jonka olen livenä nähnyt) on mielestäni absurdia, että sitä myydään vähän ajettuna ja loistokuntoisena ( Huippusiisti ) kun se on kaukana siitä (Ehjä ja siisti myös sisältä). Paikan päälle voi mennä saman toteamaan mutta ei kannata kauempaa lähteä katsomaan.
Ja tuon 500SE:n kohdalla (jonka olen livenä nähnyt) on mielestäni absurdia, että sitä myydään vähän ajettuna ja loistokuntoisena ( Huippusiisti ) kun se on kaukana siitä (Ehjä ja siisti myös sisältä). Paikan päälle voi mennä saman toteamaan mutta ei kannata kauempaa lähteä katsomaan.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Hieno väri tuo Petrol. Aika harvoin näkee.
1991 420 SE
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://huutokaupat.com/4848266/mercedes-benz-e-1991
missähän rinnakkaistodellisuudessa tämä ilmoituksen auto elää , voi hyvää päivää taas
missähän rinnakkaistodellisuudessa tämä ilmoituksen auto elää , voi hyvää päivää taas

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kerrotko tarkemmin? En ymmärrä, mikä tuossa mättää.epk kirjoitti: ↑La 15.06.2024 22:08 https://huutokaupat.com/4848266/mercedes-benz-e-1991
missähän rinnakkaistodellisuudessa tämä ilmoituksen auto elää , voi hyvää päivää taas![]()
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Minä löysin nyt seuraavia puutteita joita ei saa olla museoautossa, ainakaan myyntikuvissa.alvar kirjoitti: ↑La 15.06.2024 23:07Kerrotko tarkemmin? En ymmärrä, mikä tuossa mättää.epk kirjoitti: ↑La 15.06.2024 22:08 https://huutokaupat.com/4848266/mercedes-benz-e-1991
missähän rinnakkaistodellisuudessa tämä ilmoituksen auto elää , voi hyvää päivää taas![]()
Väärät vanteet
Väärät takavalot
Väärä radio
Väärä antenni
Lampunpesimet puuttuu, ja valojen aluspellit vaikuttaa olevan väärän väriset
Vetokoukku puuttuu
Kuskin jalkatilassa jotain outoja laitteita kardaanitunnelissa
Keskikonsolin säilytyslokeron kansi eri värinen, ts puuviilu erilaista
Sisätilanlämmitin ei aikakauden mukainen, eikä ehkä pistoke
Onko takavalojen välinen paneli ollut saatavilla 1993 eli 30 vuotta sitten, väri musta - en osaa sanoa?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mitähän nyt taasmyyjä kirjoitti:-ajoneuvovero 15€/vuosi

Maalautettu, paitsi katto jossa myyjän kertoman mukaan naarmu ja kolme lommoa, sekä umpioiden aluspellit joissa pesimien paikat tyhjillään, ja jätetty em. lämmittimen pistoke tuohon kuin finni otsaan

Tuo että mainitaan erikseen "(cream beige)" ovi- ja lattiaverhoilujenkin osalta ... kai se kuulostaa myyjästä että on enemmän niitä "tavallista paljon parempia varusteita", no ei kai siitä haittaakaan ole että mainitaan.
Vetokoukku ei saakaan olla paikoillaan silloin kun se ei ole käytössä, kun se on irrotettavaa mallia.
Antennista tuskin voi noiden kuvien perusteella sanoa että se olisi ei-aikakauden-mukainen.
Kuvan perusteella moottoritilasta huomioita museoajoneuvostatukseen peilaten:
- ei ole yritettykään pestä
- sinistä jos punaistakin jälkeenpäin lisättyä johtoa näkyvissä
- lukkopelti ruosteessa
- klemmarien ruuvinkantoja ruosteessa
- ruuvinkantoja ruosteessa
- tulpanjohdot aivan päin p*rsettä ja suojamuovi tietysti puuttuu
- ilmansuodattimen kotelo hajalla näkyvimmältä paikalta (ihan kuin noita ei löytyisi ehjiä tilalle vaikka ja mistä...)
- onko ilmansuodattimen kansi maalattu mattamustalla ? ruosteen päälle ? ehkä vaan pölyinen
- akun takaa puuttuu kokonaan suojamuovi
- lasinpesunestesuuttimien lämmityksen johto roikkuu konepellin nurkassa
- taitaa olla ruosteessa koko metallinen nesteputki tulipellissä ?
- lukkopelti

- jäähdyttimen kiinnikkeistä yksi umpiruosteessa, muut muuten vaan kurjan näköisiä
- ilmanottoputki nippusiteellä kiinni
- tuulilasin alasuojalistasta puuttuu palanen, ei ole edes sen vertaa viitsitty että fiksata maalilla
Toivottavasti kuvat on otettu aiemmin, ja paikat siistitty ennen museotarkastusta, kun arvosana tuosta kohtaa on kuitenkin hyvä.
Normaali käyttöautoksi olisi tuollaisenaan aivan OK.
Noista kamalan haalistuneista mittariston neuloista tuli mieleen, että mikä se pienoismallimaali olikaan jonka sävy on oikea neulojen maalaamiseen ?
Toisessa omassa museovehkeessä samaa ongelmaa.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
lisätään e mallin takapuskuri..
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
jep, edellä mainitut + tosiaan ne e-mallin puskurit prefassussa. Kaikki korin saumat irvistää, maalaus epäonnistunut ympäriinsä, mainitut sportline (jopa mr tarkastus lapussa! ) varusteet puhdas nolla kpl. Eipä noissa nyt mitään mutta kun autoa myydään saate sanoilla : "Kyseessä on yksi Suomen parhaista W124:sta!"
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Pirusti löysitte virheitä mutta eikö puskurien muovit pitäisi olla mustat? Korin saumat ei mun mielestä irvistä mutta onko lakkapinta jotenkin utuinen eli vähän appelsiinipinnalla? Aika pieniä juttuja paitsi tuo lokasuojassa oleva lämmittimen pistoke, noin rumaa asennusta en oo nähnykkään vielä.
Ihan hieno auto jos olis kunnon moottori, ilmastointi ja automaatti.
Eikö lampunpesurit voi jättää pois kun ilman niitäkin on saanut, tietysti noi lampun alapellit sitten reijätöntä mallia.
Moottoritilasta saa varmaan pesemällä siistin ja fiksaamalla johdot ja muut. Alkuperäinen patina mun mielestä parempi kun huonosti tai väärin tehty(maalailtu miten sattuu tai lakattu kiiltäväksi).
Mikä tehdastilattava väri?
Ihan hieno auto jos olis kunnon moottori, ilmastointi ja automaatti.
Eikö lampunpesurit voi jättää pois kun ilman niitäkin on saanut, tietysti noi lampun alapellit sitten reijätöntä mallia.
Moottoritilasta saa varmaan pesemällä siistin ja fiksaamalla johdot ja muut. Alkuperäinen patina mun mielestä parempi kun huonosti tai väärin tehty(maalailtu miten sattuu tai lakattu kiiltäväksi).
Mikä tehdastilattava väri?

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, puskurin listat pitäisi olla mustat kun kyseessä 2. sarja.
Eteen edullinen vaihtaa ja olisi taaksekin, mutta johtuen 3.sarjan puskurista, takana ei selviä pelkällä listan vaihdolla.
Tyylikäs väriyhdistelmä. Suurin osa virheistä helposti korjattavissa.
Minkälaisia nuo katon lommot sitten on, pitäisi nähdä.
Eteen edullinen vaihtaa ja olisi taaksekin, mutta johtuen 3.sarjan puskurista, takana ei selviä pelkällä listan vaihdolla.
Tyylikäs väriyhdistelmä. Suurin osa virheistä helposti korjattavissa.
Minkälaisia nuo katon lommot sitten on, pitäisi nähdä.
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kuskin jalkatilassa jotain outoja laitteita kardaanitunnelissa
Minä en näe muuta kuin harmaan pehmiketyynyn, toki ihan väärää aikakautta.
Onko takavalojen välinen paneli ollut saatavilla 1993 eli 30 vuotta sitten, väri musta - en osaa sanoa?
Noita paneeleita oli saatavana sen verran kauan sitten, ja Vehostakin, että on OK, toki pitäisi olla oikeisiin takavaloihin olevilla väreillä.
Autonahan tuo on juuri sellainen sekametelisoppa väärän ikäisiä osia, että näyttää Mersuista tietämättömälle tarkastajalle olevan OK, mutta ei tänne.
Minä en näe muuta kuin harmaan pehmiketyynyn, toki ihan väärää aikakautta.
Onko takavalojen välinen paneli ollut saatavilla 1993 eli 30 vuotta sitten, väri musta - en osaa sanoa?
Noita paneeleita oli saatavana sen verran kauan sitten, ja Vehostakin, että on OK, toki pitäisi olla oikeisiin takavaloihin olevilla väreillä.
Autonahan tuo on juuri sellainen sekametelisoppa väärän ikäisiä osia, että näyttää Mersuista tietämättömälle tarkastajalle olevan OK, mutta ei tänne.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Puskurin listoista tuli mieleen, että vastaavasti kun niiden pitäisi olla mustia, niin maski ei saisi olla musta. Tai onko tuo edes,vai orkkisvärissä...
Takavalojen välinen paneeli on kyllä sen verran aikakautensa mukainen varuste että en lähtisi pohtimaan tekikö Hella noita juuri tuona vuonna vai vasta seuraavina vuosina, mutta sen kanssa takavalotkin pitäisi olla mustat samasta paketista.
Takavalojen välinen paneeli on kyllä sen verran aikakautensa mukainen varuste että en lähtisi pohtimaan tekikö Hella noita juuri tuona vuonna vai vasta seuraavina vuosina, mutta sen kanssa takavalotkin pitäisi olla mustat samasta paketista.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Noi takavalopaneelit kuuluu kyllä roskikseen
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ai se on pehmiketyyny? En tunnistanut, siksi listasin "laitteena". Dealerilla ja epk:lla hyviä havaintoja, itse unohdin listata tuon pistokkeen paikan, ja ehkä mallin? Minä vuonna tuli ne pienet pistokkeet?Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Su 16.06.2024 10:33 Kuskin jalkatilassa jotain outoja laitteita kardaanitunnelissa
Minä en näe muuta kuin harmaan pehmiketyynyn, toki ihan väärää aikakautta.
Onko takavalojen välinen paneli ollut saatavilla 1993 eli 30 vuotta sitten, väri musta - en osaa sanoa?
Noita paneeleita oli saatavana sen verran kauan sitten, ja Vehostakin, että on OK, toki pitäisi olla oikeisiin takavaloihin olevilla väreillä.
Autonahan tuo on juuri sellainen sekametelisoppa väärän ikäisiä osia, että näyttää Mersuista tietämättömälle tarkastajalle olevan OK, mutta ei tänne.
Oli keväällä pohjoisen klubilaisten kanssa puhetta että pussihousujen MR tarkastajat tekevät todella paljon tarkastuksia siellä. Tässäkö on tulos?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Museoajoneuvoisuutta ajatellen tuo ei mikään maailmanloppu ole, konetila siistiksi ja satasella taitaa saada puskureihin mustat listat + ajovalojen alle reiättömät pellit. Takavalot itse vaihtaisin sellaisiin mitä tehtaalta lähtiessä on ollut ja väliin niiden värinen paneeli, jos luukku ei ole terve sen alta.
Keskikonsolin tavaralokeron kansi ei ole samanlaista viilua, koska se on jälkiasennettu tarvikelokero.
Vanteista ei viitsi kulmiaan kohautella, tuskin niin kädetön + rahaton tuota ostaa etteikö saisi vaihdettua mielestään parempia alle.
Sitä tarkoitan, että vaikka tuossa on monia asioita kauhisteltavaksi meille
niin aika pienellä laitolla kuitenkin muuttuu paljon.
Maalipinta varmaan on mitä on, sisustus kulunut, mutta se on toinen vai lieneekö jo kolmas juttu se....
Tämä myyjän kehu josta epk mainitsi on se pahiten pieleen menevä juttu:
"Kyseessä on yksi Suomen parhaista W124:sta!"
Keskikonsolin tavaralokeron kansi ei ole samanlaista viilua, koska se on jälkiasennettu tarvikelokero.
Vanteista ei viitsi kulmiaan kohautella, tuskin niin kädetön + rahaton tuota ostaa etteikö saisi vaihdettua mielestään parempia alle.
Sitä tarkoitan, että vaikka tuossa on monia asioita kauhisteltavaksi meille

Maalipinta varmaan on mitä on, sisustus kulunut, mutta se on toinen vai lieneekö jo kolmas juttu se....
Tämä myyjän kehu josta epk mainitsi on se pahiten pieleen menevä juttu:
"Kyseessä on yksi Suomen parhaista W124:sta!"
wiimax.fi
- Männänpalautinjousi
- Sisäänajossa
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ti 13.12.2022 19:23
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mustaksi värjätty maskin pystykromilista jo yksin pitäisi mielestäni olla ehdoton este museorekisteröinnille.
Moottorissa on hyvä olla joustavat ominaisuudet.
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Varmaan vois olla, mutta tässä ei edes sitä mustaa listaa.
Asian vierestä, mutta oliko näin, ettei Suomeen tulleissa ollut tehtaan toimesta antennin reikää lainkaan.
Asian vierestä, mutta oliko näin, ettei Suomeen tulleissa ollut tehtaan toimesta antennin reikää lainkaan.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Minä vuonna tuli ne pienet pistokkeet?
En sano varmaksi, mutta ainakaan pienet pistokkeet ei tulleet ysärinä.
Oli keväällä pohjoisen klubilaisten kanssa puhetta että pussihousujen MR tarkastajat tekevät todella paljon tarkastuksia siellä. Tässäkö on tulos?
Kyllä, etenkin jos omistaja on saman kerhon jäseniä kuin tarkastaja.
En sano varmaksi, mutta ainakaan pienet pistokkeet ei tulleet ysärinä.
Oli keväällä pohjoisen klubilaisten kanssa puhetta että pussihousujen MR tarkastajat tekevät todella paljon tarkastuksia siellä. Tässäkö on tulos?
Kyllä, etenkin jos omistaja on saman kerhon jäseniä kuin tarkastaja.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Minulle menee ihan täydestä, kun ei ole tuttu malli. Synneistä pahimpaan ei lie kuitenkaan syyllistytty eli sivuvilkut kai oikeassa paikassa 
Lohkolämmittimen pistokkeen asennuspaikka on käsittämätön
Mietin itsekin, milloinhan minipistoke tuli markkinoille 
Lohkolämmittimen pistokkeen asennuspaikka on käsittämätön
- Männänpalautinjousi
- Sisäänajossa
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ti 13.12.2022 19:23
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei jumpe. Olet aivan oikeassa! Siis tuosta autosta puuttuu kolmen euron lista, ja museotarkastaja on sanonut, että tämähän se passaa vallan hyvin, annetaan puuttua. Ja tuossa se listan puuttuminen on ikuistettu museoajoneuvolausuntoon oikein kuvien ja leimojen kera.300E W124 1987 kirjoitti: ↑Su 16.06.2024 17:41Varmaan vois olla, mutta tässä ei edes sitä mustaa listaa.Männänpalautinjousi kirjoitti: ↑Su 16.06.2024 14:27 Mustaksi värjätty maskin pystykromilista jo yksin pitäisi mielestäni olla ehdoton este museorekisteröinnille.
Nyt olisi jännä kuulla jo tarkastajienkin näkemyksiä asiasta. Tai siis asioista.
Moottorissa on hyvä olla joustavat ominaisuudet.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mielenkiintoinen keskustelu tuosta 230 E:stä. Sen verran lisään, että kun edellä todettiin, ettei siinä ole mitään Sportlineen liittyvää, niin on siihen uutena tilattu nahkapäällysteinen vaihdekepin nuppi ja sporttiratti. Niistä kai toi ratti juuri tuolla aikakaudella saattaa jopa olla oikea, juuri ennen kuin tuli se versio, jossa alapuolat ovat lähempänä toisiaan. Kepin nuppi ei ole päällystetty, vaikka pitäisi olla. Erikseen myynti-ilmoituksessa mainittua madallettua alustaa tuossa ei ole uutena ollut.
Niin muuten, mikähän toi keskikyynärnoja on, tunnistaako joku? Avattavalla luukulla, onko tuollaisen joskus saanut esim. autopuhelimen kanssa W124:ään? Varusteluettelossa ei ole mitään kyynärnojaan viittaavaa.
Mainio väriyhdistelmä mun mielestä myös. Siis alun perin.
Tummennuskalvoista takalaseissa ei kai ole kukaan vielä antanut kunniamainintaa. Erityisesti istuu museoautoon, kun on noinkin paljon saatu kuplia kalvon ja takalasin väliin...
Niin muuten, mikähän toi keskikyynärnoja on, tunnistaako joku? Avattavalla luukulla, onko tuollaisen joskus saanut esim. autopuhelimen kanssa W124:ään? Varusteluettelossa ei ole mitään kyynärnojaan viittaavaa.
Mainio väriyhdistelmä mun mielestä myös. Siis alun perin.
Tummennuskalvoista takalaseissa ei kai ole kukaan vielä antanut kunniamainintaa. Erityisesti istuu museoautoon, kun on noinkin paljon saatu kuplia kalvon ja takalasin väliin...

W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuo on nimenomaan puhelinkyynärnoja.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Eikö muitä häiritse kun 2.sarjan autoon laitetaan 1.sarjan lampunlasit? Niissä oikeissa kun kehys on hopeanharmaa ja noissa vanhemmissa tummanharmaa. Olen aina pitänyt tuota tyylimokana ja omista olen aina ne vaihtanut oikeaksi tai vaihtoehtoisesti asentanut lisäpitkälamput. En myöskään laittaisi 1.sarjan autoon hopeita kehyksiä mutta nämä on lähtökohtaisesti lähes aina päin persettä ja monesti vielä toisella puolella on tumma ja toisella vaalea. En käsitä miten sokeita ihmisiä on olemassa, tai sitten ei vaan silmä kerro aivoille mitään.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Väittäisin et minipistoke on osastoa 1995-1998 tullut markkinoille. 90-luvun alun autoissa oli vielä isot pistokkeet, loppupuolella pienet.
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tarkistin ja 97 loppuvuodesta tuli miniplugi Defalle.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Ke 19.06.2024 11:53 Tarkistin ja 97 loppuvuodesta tuli miniplugi Defalle.
Mutsin entisessä W202 oli tuo defan miniplugi. Ja auto oli vuosimallia 1995. Ilmeisesti asennettu uutena tuohon Kotkan Veholla...
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei nyt mikään maailmantemppu ole vaihtaa se pistoke uudempaan. Varmaan aika moni teki niin aikanaan kun se vanha oli melko jäätävä möntti.Pontus kirjoitti: ↑Ke 19.06.2024 19:13Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Ke 19.06.2024 11:53 Tarkistin ja 97 loppuvuodesta tuli miniplugi Defalle.Mutsin entisessä W202 oli tuo defan miniplugi. Ja auto oli vuosimallia 1995. Ilmeisesti asennettu uutena tuohon Kotkan Veholla...
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Aika pienestä menee maine jos ehjää autoa yrittää myydä.Ere866 kirjoitti: ↑Su 07.04.2024 17:28 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/14229099
Villen automyynnillä meni kyllä nyt maine. Noh, en tiedä onkokaan sitä ollutkaan mutta ASD-mersua myydään tyhjällä hydraulisäiliöllä. Alkaa olla jo enemmän sääntö kuin poikkeus että nää ASD-säiliöt on tyhjiä.
Ja vielä kaupataan saatesanoin: "Viimeisin iso huolto tehty 11/2023"
Autoon on meidän toimesta korjattu asd takaisin toimivaksi.
Samassa yhteydessä myös ilmastointi päivitettiin r134 aineelle, ja tehtiin aikapaljon kaikkea muuta.
Edellinen omistaja oli toki teettänyt huollon viimevuoden puolella.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Nyt näköjään tupsahti myyntiin.Juha_M117 kirjoitti: ↑Su 28.04.2024 20:33 https://huutokaupat.com/4770018/mercedes-benz-560-1988
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Hinnasta päätellen ainoat remontit mitä tuohon on tehty, että viat on jätetty kertomatta
https://classic.nettiauto.com/mercedes- ... c/14385014